SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 06-12-2007 22:17:47 ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn ochtendhumeur is spontaan weg!
En ik kan de op nog veeeeeeeeeeeeeeel erger makenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef lynda het volgende:
[..]
En ik kan de op nog veeeeeeeeeeeeeeel erger maken![]()
Heerlijk dat msn + cam en een lachende Droxz zien
ej, zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen voor jou reacties zal ik het niet doen :p
tijd
WTF in SEX ?? wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Bellerophon het volgende:
Ik dacht even dat ik in SEX beland was, maar toen ik WL, Diertjuh en Friday zag wist ik weer dat ik op mijn oude en vertrouwde plek was![]()
![]()
Mogguh iedereen, fuuuck heb vandaag gewoon wat te doen
Het gezweimel van meneer en mevrouw doel ik opquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF in SEX ?? wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Winterpret - Mijn koude tengels onder jouw warme trui... Loesjequote:Op vrijdag 7 december 2007 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILER
het topic waarin D en L weer vaak op station X afspreken om onderstaande afbeelding waar te maken
ZEg uhm, welke afbeelding ???
Welk level is dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:12 schreef WhiteLightning het volgende:
en gvd , wat moet je bij de 2e ster doen bij mario ?
nou iets met sterren schieten ofzo, maar waar moet ik op schieten.quote:
ja nog ff en je kan de fimpjes op youtube bekijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gezweimel van meneer en mevrouw doel ik op
Je moet die Luma dan voeren met een sterquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou iets met sterren schieten ofzo, maar waar moet ik op schieten.
komt er zon ventje, hey my friend is hungry, you arent afraid to share your snacks are you ?
wie is luma ??quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet die Luma dan voeren met een ster
Bwehehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 07:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nog ff en je kan de fimpjes op youtube bekijken
Luma's zijn dus die sterren, die tegen je praten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie is luma ??
kutspel! knettergek wordt je er van haha
zijn dat die blauwe dingen waar je a op moet drukken om er naartoe te vliegen ,of zijn dat die gele sterren ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Luma's zijn dus die sterren, die tegen je praten.
En je moet die luma een starbit voeren (B knop)
Die blauw dingen zijn pull stars, daar wordt je naar toe getrokken als het goed is. Die gele pratende sterren zijn Luma's en die kan je voeren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn dat die blauwe dingen waar je a op moet drukken om er naartoe te vliegen ,of zijn dat die gele sterren ?
hoeveel sterren zijn dat dan, ik bedoel heb er op eentje zitten schieten, meer dan 100 sterren, maar er gebeurde nietsquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die blauw dingen zijn pull stars, daar wordt je naar toe getrokken als het goed is. Die gele pratende sterren zijn Luma's en die kan je voeren.
Ga jij daarheen ??quote:Op donderdag 6 december 2007 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fade to black
Oja, Metallica komt dit jaar op Rock am Ring! (Net als RATM, Dimmu Borgir, Mötorhead, en nog meer gezelligs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |