Hij staat ook hoog..maar het kan nog hogerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, volgens mij staat Friday12 hoger op de ladder, inmiddels sta ik alweer op de andere ladder
Pff, vrouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij staat ook hoog..maar het kan nog hoger
Pas op dat je er niet vanaf valt
Ja, stelletje luie flikkers, ik ben aan het werk, heb het druk, en moet alsnóg topics voor jullie aanmaken?quote:
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sorry hier moet ik toch even om lachen
Vrouwen kunnen leuk zijn hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, vrouwen
Gelukkig valt een man er nooit zelf vanaf, hij wordt er afgesodiemieterd door de eigenaar van de ladder!
Nah, ik ga maar ff eten denk ik, da's ook alweer bijna 3 uur geleden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijker
Ehm, als een man de eigenaar is van de ladder mag ik hopen dat hij zichzelf niet op de ladder heeft staan... Dan krijg je weer van die nieuwsberichten dan mensen zichzelf in het openbaar aan het afberen zijn enzoquote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen leuk zijn hoor
wat nou als de man op de ladder ook de eigenaar is dan? gooit hij zichzelf er dan vanaf?
Dat is niet verkeerd! ga zo maar even mijn seizoen LOST afkijken .. wekker staat weer om 06:00quote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik ga maar ff eten denk ik, da's ook alweer bijna 3 uur geleden.
Er staat nog macaroni
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leukquote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook hoor, nu ben ik niet aan het werk, dus een stuk vrolijker
Zo laat!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd! ga zo maar even mijn seizoen LOST afkijken .. wekker staat weer om 06:00
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer nietquote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leuk
Dit is mijn ladderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, als een man de eigenaar is van de ladder mag ik hopen dat hij zichzelf niet op de ladder heeft staan... Dan krijg je weer van die nieuwsberichten dan mensen zichzelf in het openbaar aan het afberen zijn enzo
Sowieso, iedereen heeft z'n eigen ladder
-edit:
Oja, vrouwen kúnnen soms inderdaad best leuk zijn
* Dr.Droxz geeft diertjuh een knipoog, dank u!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig maar. Een boze droxz is ook niet leuk
jij bent ook maar iets van 4 centimeter groterquote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer niet
7e hemel hequote:
hahahahaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neem ook genoegen met de eerste 6 hoor
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een knipoog, dank u!
Niet? Hoe groot is die dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee joh, zo groot is ie nou ook weer niet
Ik ben altijd vrolijk, vooral als ik slaapquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Boze mensen zijn nooit leuk. Vrolijke mensen wel
Zoek ze maar uit, dan plaats ik ze wel... Heb geen zin tijd om ze op te zoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:16 schreef Friday12 het volgende:
SMOKE QUOTES MOETEN WEL TERUG je mag 1 van droxz en 1 van WL nemen we moeten de beste er in houden
dan ben ik meestal liefquote:Op donderdag 29 november 2007 21:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk, vooral als ik slaap
ik ook niet ben sister act 2 kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek ze maar uit, dan plaats ik ze wel... Heb geen zin tijd om ze op te zoeken
Dit las ik dus net. En ik heb al de hele week zin in macaroniquote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik ga maar ff eten denk ik, da's ook alweer bijna 3 uur geleden.
Er staat nog macaroni
Sorry, ik maak nét alles opquote:Op donderdag 29 november 2007 21:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dit las ik dus net. En ik heb al de hele week zin in macaroni
Dan kom ik even snel langsquote:Op donderdag 29 november 2007 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, ik maak nét alles op
Ik geef de volgende keer wel een seintje als ik weer macaroni mee heb naar m'n werk!
Succes met je tv, over een uurtje kan ik er ook weer vandoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan kom ik even snel langs
owh ik ben foetsie nu. Tv kijkenfijne werkavond nog
35cmquote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoeveel kleiner ben je in vergelijking met mij?
verkeerd gelezen nog meer danquote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, je bent kleiner dan diertjuh, en diertjuh is 36cm kleiner dan ik!
slapen is het probleem niet maar ik lus geen pindakaasquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon veel slapen en pindakaas eten, dan groei je vanzelf, heeft bij mij ook gewerkt
oja?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef lynda het volgende:
TeVeelBier!
TVB dus
Jullie zitten over mij te praten
kijk uit heh, tis bijna weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 05:35 schreef Terpentin07 het volgende:
Tot net was het rustig maar nu moet ik wat doen.Oh my god stressss.![]()
ja dan wordt het nog ff afzienquote:Op vrijdag 30 november 2007 05:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Nee vijf nachten.Maandag begint mijn weekend.![]()
vanavond ben ik dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ongelooflijk wat een nachtbrakers hier zeg
Ik hou het toch alleen maar bij de uren van 7 tot 15quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanavond ben ik dat ook
verheug me er nu al op
morgen niet werken![]()
![]()
![]()
Dan schelen wij inderdaad wel een aardig stukjequote:
ik zit thuis ook vaak achter mn pc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hou het toch alleen maar bij de uren van 7 tot 15
Mogge Droxz!quote:
Ej, ik heb gisteren niet gegamedquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit thuis ook vaak achter mn pc.
mogge Dylan!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:06 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
ik bedoelde meer msnquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, ik heb gisteren niet gegamed![]()
Ik probeer te minderen (mijn humeur schijnt dan beter te zijn ofzo .. mag ook al niet meer op teamspeak komen WL)
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit thuis ook vaak achter mn pc.
Erg slecht en erg vast geslapenquote:
mogge, weer fris en fruitig voor het weekend ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:06 schreef Dylanesque het volgende:
Mogge
Jammer voor Lynda, maar ik ben vroeg gaan slapen gisteren .. nouja, heb nog even een dvd van seizoen 3 van LOST gekeken .. maar sliep in verhouding vroeg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde meer msn
en ga je vanavond/weekend nog gamne ?
Misschien moet je toch maar WOW gaan spelen hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jammer voor Lynda, maar ik ben vroeg gaan slapen gisteren .. nouja, heb nog even een dvd van seizoen 3 van LOST gekeken .. maar sliep in verhouding vroeg...
Denk wel dat ik ga gamen, maar niet meer zo veel.
(merk gewoon dat mijn humeur er van naar de klote gaat hahahahaha,
en die mensen op teamspeak mogen me niet meer zo .. iets met schelden, en camper roepen enzo)
Pas je op, dat is wel 1 van de groote beledigingen op gamegebied doe je kan doen hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar WOW gaan spelen hahahaha![]()
haha, nou bij mij komt het wel eens voor dat ik tot 5uur zit te gamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Maar tot 00.45, nee dat niet. Trek ik ook niet. En is ook lullig voor mijn omgeving... iets met mijn humeur enzo
In het weekend zekerquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
speel jij ook wel eens snachts trouwens, ?
Ah das niet zo fijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Erg slecht en erg vast geslapen![]()
Werd om 00:00 wakker, en dacht dat het 06:00 was ... vanochtend niet wakker te krijgen ...
ga nu mijn 2e bak koffie maar halen want zit hier echt als een zombie .. en zit alleen op mijn werk ..
nu wel met realaxt harde Red hot chilli peppers op![]()
en hoe is het met u???
hahahhaquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pas je op, dat is wel 1 van de groote beledigingen op gamegebied doe je kan doen he![]()
(heb nu wel die nieuwe NFS binnen, vanavond maar even kijken wat het is)
oke is goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het weekend zeker![]()
Ben normaal echt een nachtmens, daarom kan ik nu zo slecht wakkerworden
ohhhh cool manquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah das niet zo fijn.
Met mij gaat t wel prima, ff 9 uur werken en dan meteen de trein induiken naar arnhem om hopelijk net op tijd in t gelredome te zijn voor de aftrap van Bruce Springsteen
yup, wel lang dagje alleenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhhh cool mandat wordt een vette avond voor je
Serieus?? Ik was druk aan het werkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
O mensen, onze score van gisteren .. (even snel gekeken, ik kan iemand gemist hebben)
025. 097 Sm0keZ
034. 086 Dylanesque
054. 067 diertjuh
061. 064 Dr.Droxz
087. 054 WhiteLightning
195. 033 lynda
202. 032 Bellerophon
Ok, dus jij gaat lekker je weekend in zo! Hoop voor je dat alles goedkomt met het vervoer enzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah das niet zo fijn.
Met mij gaat t wel prima, ff 9 uur werken en dan meteen de trein induiken naar arnhem om hopelijk net op tijd in t gelredome te zijn voor de aftrap van Bruce Springsteen
kut, je hebt gelijk, zat bij de verkeerde dag te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Serieus?? Ik was druk aan het werk
ja , niet TE vroeg beginnen met het bierquote:
hey valsheid in geschriftquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, je hebt gelijk, zat bij de verkeerde dag te kijken
* Dr.Droxz past bovenstaande lijst aan .. WOW, ik zat boven de 100 :s
das een flink schermpjequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dus jij gaat lekker je weekend in zo! Hoop voor je dat alles goedkomt met het vervoer enzo![]()
Ik mag om 15:30 weer naar huis, mijn ouders komen me halen .. want ik heb een 21" scherm geregeld voor ze, dus geen openbaar vervoer voor droxz vandaag
Mwah moet wel wat te doen hebben in de trein hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , niet TE vroeg beginnen met het bier
mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah moet wel wat te doen hebben in de trein he
ben al 40 minuten aan het "werk" nu hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
das een flink schermpjewel lekker vroeg vrij klaar dus
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar WOW gaan spelen hahahaha![]()
Goede morgen!quote:
kom een keertje bij droxz op de server spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bent
het hele bedrijf is vandaag vrij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
complete noob op dat gebied teamspeak was datquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samen
dus weten ze wel te vindenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..
(niet dat ik wat gedaan heb .. oja, 1 iemand al geholpen door de telefoon)
yupquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?
moge davye
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft lijst aangepast, nu staat alles goed!! hoop mensen van ons in de top10
Was dat maar zo, dan had ik de deur op slot gedaan, en even geslapen .. uurtjes maken ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het hele bedrijf is vandaag vrij.
je bent niet ingelicht
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201![]()
Maar vandaag wordt ook lekker rustig hier gelukkig
Teamspeak is inderdaad net zoiets als ventrilo. Lekker met elkaar ouwehoeren ... (ik moet minder schelden ....)quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
maar hoe of wat moet ik dan installeren. ik zie soms in de serverlijst dat een server soort van luidspreker ondersteuntquote:
mja ik scheld me ook helemaal verrot. vandaar het humeur. $&%&#%&&#$&%quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teamspeak is inderdaad net zoiets als ventrilo. Lekker met elkaar ouwehoeren ... (ik moet minder schelden ....)
droxc kan jij de links ff posten, hier is alles geblocked natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar hoe of wat moet ik dan installeren. ik zie soms in de serverlijst dat een server soort van luidspreker ondersteunt
en op welke server spelen jullie dan?
let maar op, alle telefoons gaan tergelijkertijd. je komt armen tekortquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
pffrt.. stil hier, nog niets gedaan.. als ik uit m'n raampje kijk zie ik dat bijna alle lichten van t gebouw nog uit zijn, komt gewoon helemaal niemand vandaag
onzin, ik heb maar 1 telefoonquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
let maar op, alle telefoons gaan tergelijkertijd. je komt armen tekort
en dat zit jij op de spui kant van Den haag en ik op de koningskadekant in Den Haagquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
pffrt.. stil hier, nog niets gedaan.. als ik uit m'n raampje kijk zie ik dat bijna alle lichten van t gebouw nog uit zijn, komt gewoon helemaal niemand vandaag
kijjk multitaskingquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
onzin, ik heb maar 1 telefoonik kan altijd met m'n andere hand blijven typen
we kunnen bijna papieren vliegtuigjes gaan vouwen en van de daken overgooienquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat zit jij op de spui kant van Den haag en ik op de koningskadekant in Den Haag
net zo donker hier
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou bij mij komt het wel eens voor dat ik tot 5uur zit te gamen
mja slapen doe je overdag hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelen
dan kan t bij mij ook laat wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelen
Werken! En in het weekend heb ik alleen oog voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja slapen doe je overdag hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we kunnen bijna papieren vliegtuigjes gaan vouwen en van de daken overgooien
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo.. ?
Bij de keuze bed/school zou ik hetzelfde doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ben er. Half uurtje langer in bed gelegen dus was wat later op school
Helleuwquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo.. ?
Ben gedetacheerd tot eind december... moet 1 maal per week naar Rijswijk, en verder blijf ik hier in Utrecht werkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:11 schreef diertjuh het volgende:
Mensen nog maar een paar en er is dan weekend. Tenminste voor de meesten van ons
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ben er. Half uurtje langer in bed gelegen dus was wat later op school
Hele week is 7 uur opstaan en op vrijdag half 7 is nie zo fijn. Maandag ook half 7 maar dat is dan weer niet ergquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij de keuze bed/school zou ik hetzelfde doen
Goeiemorgen
maandag half 7 is niet erg? ik kan nooit opstaan op maandagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele week is 7 uur opstaan en op vrijdag half 7 is nie zo fijn. Maandag ook half 7 maar dat is dan weer niet erg. Had de trein ook nog vertraging en moest voor een rood sein wachten
quote:
Zoals iemand spannende avonturen kan hebben met het kopieerapparaat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whahahhaIk hoop maar steeds dat dat mij niet overkomt. Maar ik heb spannende avonturen met de fax
Inprincipe wel erg. Te vroeg. Maar ik bedoel in vergelijking met de rest van de week. 3 dagen 7 uur opstaan..raak je aan gewend en dan vrijdag half 7 dat is gewoon vervelend. Heb ik al bijna keertje gehad dat ik tot 7 uur in bed lag. Dus nu maar besloten tot 7 uur te blijven liggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maandag half 7 is niet erg? ik kan nooit opstaan op maandagen
En bedankt...quote:
En terecht. Mijn wekker staat standaard op 6.30 maar blijf meestal ook een half uur liggen voordat ik mezelf zo gek kan krijgen om m'n wil om verder te slapen te onderdrukken en aan m'n werkdag te beginnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inprincipe wel erg. Te vroeg. Maar ik bedoel in vergelijking met de rest van de week. 3 dagen 7 uur opstaan..raak je aan gewend en dan vrijdag half 7 dat is gewoon vervelend. Heb ik al bijna keertje gehad dat ik tot 7 uur in bed lag. Dus nu maar besloten tot 7 uur te blijven liggen
download hem maar hierquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxc kan jij de links ff posten, hier is alles geblocked natuurlijk
Had ie wel ff wat vriendelijker mogen zijn en geen vragen stellen over ICT waar ie een ander nummer voor moet hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
Weet je wie het was?
[ afbeelding ]
zwarte piet natuurlijk
En? En? En?quote:
Heftigquote:
Tsja, ik ben er wel aan gewend eigenlijk. Maar ik kon iemand helpen, dus in principe heb ik m'n boyscout-goede-daad van de dag weer gedaan. Of telt dat niet als je er voor betaald krijgtquote:
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zoals iemand spannende avonturen kan hebben met het kopieerapparaat?
Ik krijg niks van de beste manquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sinterklaas. Dylan deed zijn werk ff niet goed. Pakjes waren verkeerd ingepakt
Ik doe wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg niks van de beste man![]()
Dylan, niet te veel doen vandaag he, het is vrijdag
Ons kopieerapparaat kan zelfs e-mailenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.
Een beetje danquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er wel aan gewend eigenlijk. Maar ik kon iemand helpen, dus in principe heb ik m'n boyscout-goede-daad van de dag weer gedaan. Of telt dat niet als je er voor betaald krijgt
Inkoppertje... vrij weinig dus?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ons kopieerapparaat kan zelfs e-mailen
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inkoppertje... vrij weinig dus?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.
Leuk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hmm dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Owh ik heb ja een pm
Hey dat is nog eens handigquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leuk heDan scan je iets in en mailt ie 't naar je
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies
Heb wel wat werk hoor, maar dat komt vanmiddag allemaal, aangezien er dan écht helemaal niemand meer belt. Dan wordt ik niet gestoord enzo
jezus WL ze zijn wel lekker bezig bij jouquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!!
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
allesdingenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?
Trouwens wij hebben hier ook zo'n alles ding!
Davye, ja lekker
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, bloeddruk... rustig... feng shui... adem in... en ook uit natuurlijk...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?
Trouwens wij hebben hier ook zo'n alles ding!
Davye, ja lekker
Een dag in GRTDOJW zou geen dag in GRTDOJW zijn zonder WL die iets niet mag bekijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!!
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
DavyE deelt kruidnootje(s) uit aan Dylanesquequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
allesdingen![]()
Maar precies, straks van 13.00 tot 17.30 is er gewoon echt geen reet te doen () hier, dus doe ik dan lekker wat er nog moet gebeuren..
nou, kruidnootje davy, lekker
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Image me en you,
I do
I think about you day and night
It's only right
To think about the guy you love
And hold him tight
So happy togetherrrrrrrrrr
dit wordt beloond met een chocolademelkquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Image me en you,
I do
I think about you day and night
It's only right
To think about the guy you love
And hold him tight
So happy togetherrrrrrrrrr
Je bent wel aan het uitdelen vandaag hequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
dit wordt beloond met een chocolademelk
[ afbeelding ]
ja ik ben gul voor vandaag. Ik heb er weer helemaal zin mede omdat ik een halve dag hier moet uitzitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je bent wel aan het uitdelen vandaag he
best een goeie combi indeedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Chocolademelk + pepernoten!! Heerlijk
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Chocolademelk + pepernoten!! Heerlijk
Ben nu wat documenten aan het doorlezen... dus zeg maar dat ik tot 12.30 iets te doen heb... en daarna, ehr... potje patience?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
allesdingen![]()
Maar precies, straks van 13.00 tot 17.30 is er gewoon echt geen reet te doen () hier, dus doe ik dan lekker wat er nog moet gebeuren..
nou, kruidnootje davy, lekker
Valt het op?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
best een goeie combi indeeddie slagroom doet t m ook he
Hmm heerlijk is datquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
best een goeie combi indeeddie slagroom doet t m ook he
Als je maar rustig blijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
alles ligt er d ehele tijd uit
Dat zijn van die berichten waar je echt helemaal niks mee kan hequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
We currently have problems with our wide area network in Europe. Connectiion to SAP, lotus notes, intranet and internet are therefore slow.
dat dus
Mmm! Lekker!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
dit wordt beloond met een chocolademelk
[ afbeelding ]
nee dank, davy verzorgt ons reeds.. sit back, relax and enjoyquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
DavyE, dame Diertjuh, Beller, Dylan, WL
Tea anyone?
lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
nee dank u ik sla even overquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Je kan ook zelf een server opzetten ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz bedankt voor de link kun je dan hier ook in voor verschillende servers kiezen
Please, ik heb namelijk wel zin in beide...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?quote:
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Dan speel ik wel even op een andere server hahahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?
precies, Droxz je gaat er aan vanavond , je bent van mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?
Wat voor koffie? Zwart? Suiker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijk
het frustrerende is dat ik op een glazen tafel speel. en ja, met je muis erop rammen , is dus niet echt verstandigquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan speel ik wel even op een andere server hahahahaha
(heb al te veel mensen laten schelden/koken enzo.....)
Is het nou een beetje een leuk spel?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, Droxz je gaat er aan vanavond , je bent van mij![]()
![]()
![]()
dat is althans het plan!
oke bedankt ik ga het hopelijk vanavond proberen, hopelijk zit WL er dan ook bijquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een server opzetten ...
Maar ik zit meestal op ip:nova-inside.com
p.s heb het gewoon druk
Understatementquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het frustrerende is dat ik op een glazen tafel speel. en ja, met je muis erop rammen , is dus niet echt verstandig
ja hoe verder je komt, des te meer vaardigheden en wapens kan je unlocken. dus das wel het leuke eraan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het nou een beetje een leuk spel?
@Droxz, angermanagement? Haha hoewel... het is wel leuk om mensen op te fokken
Ik hoor een mogelijkheid voor foto's?!?quote:
Hey Droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een server opzetten ...
Maar ik zit meestal op ip:nova-inside.com
p.s heb het gewoon druk
moet je anders f fvia de msn proberenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
oke bedankt ik ga het hopelijk vanavond proberen, hopelijk zit WL er dan ook bij
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoe verder je komt, des te meer vaardigheden en wapens kan je unlocken. dus das wel het leuke eraan.
helaas heeft droxz ze allemaal al , en ik nie
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor een mogelijkheid voor foto's?!?
Dat moet nog wel kunnen toch..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.iemand inbeeldingsvermogen moet het wel snappen
Ah zoals hij eruit ziet, zo voelen wij ons elke ochtendquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.iemand inbeeldingsvermogen moet het wel snappen
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat moet nog wel kunnen toch..
capachino suiker + expresso sterk suiker = 1 bakquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor koffie? Zwart? Suiker?
ja is goed ik probeer het vanavond weet alleen niet of daar tijd voor zal hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je anders f fvia de msn proberen
Ja voelen. dat is heel wat anders dan eruit zien. Lijkt net of die zijn haar helemaal niet opgekamt heeft ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah zoals hij eruit ziet, zo voelen wij ons elke ochtend
naar de mac in de morgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..Sorry maar dat vindt ik nogal kansloos. Blijf dan thuis en in je bed ofzo
Ach, ik hou zelf ook niet van les, maar heb mezelf vaak genoeg naar school gesleept om in ieder geval een indruk te wekken dat t allemaal wel ergens heengingquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..Sorry maar dat vindt ik nogal kansloos. Blijf dan thuis en in je bed ofzo
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijk
cod4quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?
Ik zit hier op het moment alleen ff voor mn urenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach, ik hou zelf ook niet van les, maar heb mezelf vaak genoeg naar school gesleept om in ieder geval een indruk te wekken dat t allemaal wel ergens heengingmaar in je bed blijven liggen is dan wel slimmer ja..
Persoonlijk zou ik dan echt kiezen voor COD4, ik ben te snel uitgekeken op UTquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?
Realistisch natuurlijk, hmm gaan we kopenquote:
Had even wat lange telefoongesprekken enzo, vandaar dat ik even niets had gepost..quote:
Out-f-bed-look! Dat is hip... Pff je weetschquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja voelen. dat is heel wat anders dan eruit zien. Lijkt net of die zijn haar helemaal niet opgekamt heeft ofzo
Heftig! Misschien patent op aanvragen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
capachino suiker + expresso sterk suiker = 1 bak
nou realistisch is het niet hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Realistisch natuurlijk, hmm gaan we kopen
owhquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Out-f-bed-look! Dat is hip... Pff je weetsch
Next gen is ook niet allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou realistisch is het niet hoor.
het is geen next gen spel
maar toch is het leuk om te doen
ik ook niet, haarloos FTW!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owhDan doe ik mooi niet met de mode mee
eensh in vergelijking tot counterstrike vind ik COD 4 echt een game van niet elke keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan echt kiezen voor COD4, ik ben te snel uitgekeken op UT![]()
Ik vind UT3 echt een mooi spel, en om af en toe te spelen, zeker leuk ...
maar het blijft zo van het zelfde als je begrijpt wat ik bedoel ..
next gen is wel allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Next gen is ook niet alles![]()
Bedoel Operation Flashpoint heerscht nog steeds over UT3
Nee dat ook nog niet weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ook niet, haarloos FTW!
Heb 1,5 maand geleden maar haar eraf geschoren
zeg, 1,5 maand. dan heb je al aardig wat haar nuquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ook niet, haarloos FTW!
Heb 1,5 maand geleden maar haar eraf geschoren
Mwah het liefste een mix van beide...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
next gen is wel alles
ik wil het "WOW" effect
Voor een jongen wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat ook nog niet weer. Gaat me iets te ver.
Maar het is wel handig
Mwah ik hou het wel bij natuurlijk, wil nu even een tijdje millimeter haarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, 1,5 maand. dan heb je al aardig wat haar nu
das geen wowquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah het liefste een mix van beide...
Bioschock! Super Mario Galaxy!
mario is uitverkochtquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah het liefste een mix van beide...
Bioschock! Super Mario Galaxy!
Ik weet het niet hoor... Crysis ligt mij niet zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das geen wow
moet je crysis s zien, dan denk je echt WTF gebeurt er hier allemaal aaaargh WOW holy shit WOW
Online ook? Had hem gehaald bij de Intertoys in Zeewoldequote:
Waarom moet ik nu aan het nummer 'Wild Thing' denken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
*Gooit haar lange haren over haar schouders en kijkt uitdagend rond*
En de Lion-reclamequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan het nummer 'Wild Thing' denken?
Juistquote:
ik wil het misschien nog wel een keer bij iemand die het al heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand behalve mij al cryisis uitgespeeld ?
En nu maar wachten tot iemand je een drankje aanbied he. Pff, van mij krijg je niks, manipulatief mens.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En nu maar wachten tot iemand je een drankje aanbied he. Pff, van mij krijg je niks, manipulatief mens.
maar WL werkt de online versie dan ook goed of nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik wil het misschien nog wel een keer bij iemand die het al heeft.
is die game zo vet dan WL
net wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
iedereen is zeker weer druk?
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
net wel janu kan ik overal weer op gaan reageren
ah joh amsterdam terugreis komt wel goed, go with the flownou, bello, biertje, lekker
nee niet je klasgenoten slaan!
Dan helemaal foto's!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:25 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb gewoon zin om de stomme en domme irritante kloten klasgenoten te slaan.
nee het komt niet goed. Ik wordt knettergek van dat domme gezeur. Ik stuur een mailtje naar een vriend van mij..en begint die te zeuren dat het krapjes wordt endergelijke. Heb zo ook totaal geen zin meer ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
net wel janu kan ik overal weer op gaan reageren
ah joh amsterdam terugreis komt wel goed, go with the flownou, bello, biertje, lekker
nee niet je klasgenoten slaan!
dan ga je toch lekker iets anders doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee het komt niet goed. Ik wordt knettergek van dat domme gezeur. Ik stuur een mailtje naar een vriend van mij..en begint die te zeuren dat het krapjes wordt endergelijke. Heb zo ook totaal geen zin meer ofzo![]()
hmm gewoon heineken is prima, of een hertogjannetje, of gewoon weg met het bier en een glaasje whiskyquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald soort bier?
Wel rustig blijven he? En als je er geen zin in hebt, dan ga je het toch niet doen? Of moet het?quote:
nee ik heb mn kaartje al gekocht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker iets anders doen
Haha ach joh, het is weekend, we doen gekquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm gewoon heineken is prima, of een hertogjannetje, of gewoon weg met het bier en een glaasje whisky
Geen zin meer in rustig blijven. Allemaal stomme mensen hier...stomme grapjes..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel rustig blijven he? En als je er geen zin in hebt, dan ga je het toch niet doen? Of moet het?
t zit niet mee vandaag hequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee ik heb mn kaartje al gekocht.
Be Happyquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef diertjuh het volgende:
aah fijn een airco in mn nek te blazen. stomme klasgenoten hebben ramen dicht gedaan en moet dus de airco aansjonge..
het is gewoon een rot dag enzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
t zit niet mee vandaag he![]()
maar je moet niet gaan als je geen zin hebt, en als je wel zin hebt proberen je niks aan te trekken van alle negatieve dingen eromheen
Proberen is al genoeg, en bekijk het positief... bijna weekend, even twee dagen geen gezeur van je klasgenotenquote:
kijk eensch aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
honger...broodje
damn..die ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
kijk eensch aan
[ afbeelding ]
Nu je het zegt... pff zometeen met de lunch maar even kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
damn..die ziet er lekker uit![]()
. Straks op het station maar even kijken.
aah mooi ik heb nog geld bij me
* Dr.Droxz kijkt terug .. mmm ... kinky! ... jij hebt was ik misquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |