quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijk
cod4quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?
Ik zit hier op het moment alleen ff voor mn urenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach, ik hou zelf ook niet van les, maar heb mezelf vaak genoeg naar school gesleept om in ieder geval een indruk te wekken dat t allemaal wel ergens heengingmaar in je bed blijven liggen is dan wel slimmer ja..
Persoonlijk zou ik dan echt kiezen voor COD4, ik ben te snel uitgekeken op UTquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?
Realistisch natuurlijk, hmm gaan we kopenquote:
Had even wat lange telefoongesprekken enzo, vandaar dat ik even niets had gepost..quote:
Out-f-bed-look! Dat is hip... Pff je weetschquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja voelen. dat is heel wat anders dan eruit zien. Lijkt net of die zijn haar helemaal niet opgekamt heeft ofzo
Heftig! Misschien patent op aanvragen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
capachino suiker + expresso sterk suiker = 1 bak
nou realistisch is het niet hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Realistisch natuurlijk, hmm gaan we kopen
owhquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Out-f-bed-look! Dat is hip... Pff je weetsch
Next gen is ook niet allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou realistisch is het niet hoor.
het is geen next gen spel
maar toch is het leuk om te doen
ik ook niet, haarloos FTW!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owhDan doe ik mooi niet met de mode mee
eensh in vergelijking tot counterstrike vind ik COD 4 echt een game van niet elke keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan echt kiezen voor COD4, ik ben te snel uitgekeken op UT![]()
Ik vind UT3 echt een mooi spel, en om af en toe te spelen, zeker leuk ...
maar het blijft zo van het zelfde als je begrijpt wat ik bedoel ..
next gen is wel allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Next gen is ook niet alles![]()
Bedoel Operation Flashpoint heerscht nog steeds over UT3
Nee dat ook nog niet weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ook niet, haarloos FTW!
Heb 1,5 maand geleden maar haar eraf geschoren
zeg, 1,5 maand. dan heb je al aardig wat haar nuquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik ook niet, haarloos FTW!
Heb 1,5 maand geleden maar haar eraf geschoren
Mwah het liefste een mix van beide...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
next gen is wel alles
ik wil het "WOW" effect
Voor een jongen wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee dat ook nog niet weer. Gaat me iets te ver.
Maar het is wel handig
Mwah ik hou het wel bij natuurlijk, wil nu even een tijdje millimeter haarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, 1,5 maand. dan heb je al aardig wat haar nu
das geen wowquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah het liefste een mix van beide...
Bioschock! Super Mario Galaxy!
mario is uitverkochtquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah het liefste een mix van beide...
Bioschock! Super Mario Galaxy!
Ik weet het niet hoor... Crysis ligt mij niet zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das geen wow
moet je crysis s zien, dan denk je echt WTF gebeurt er hier allemaal aaaargh WOW holy shit WOW
Online ook? Had hem gehaald bij de Intertoys in Zeewoldequote:
Waarom moet ik nu aan het nummer 'Wild Thing' denken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
*Gooit haar lange haren over haar schouders en kijkt uitdagend rond*
En de Lion-reclamequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan het nummer 'Wild Thing' denken?
Juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |