nee dank, davy verzorgt ons reeds.. sit back, relax and enjoyquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
DavyE, dame Diertjuh, Beller, Dylan, WL
Tea anyone?
lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
nee dank u ik sla even overquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Je kan ook zelf een server opzetten ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz bedankt voor de link kun je dan hier ook in voor verschillende servers kiezen
Please, ik heb namelijk wel zin in beide...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?quote:
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mmm! Lekker!
Tea anyone?
Dan speel ik wel even op een andere server hahahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?
precies, Droxz je gaat er aan vanavond , je bent van mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie vanavond een FPS game? Even afreageren?
Wat voor koffie? Zwart? Suiker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik sta er niet bij, mag ik dan alsnog wat te drinken? .. heb liever koffie eigenlijk
het frustrerende is dat ik op een glazen tafel speel. en ja, met je muis erop rammen , is dus niet echt verstandigquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan speel ik wel even op een andere server hahahahaha
(heb al te veel mensen laten schelden/koken enzo.....)
Is het nou een beetje een leuk spel?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, Droxz je gaat er aan vanavond , je bent van mij![]()
![]()
![]()
dat is althans het plan!
oke bedankt ik ga het hopelijk vanavond proberen, hopelijk zit WL er dan ook bijquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een server opzetten ...
Maar ik zit meestal op ip:nova-inside.com
p.s heb het gewoon druk
Understatementquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het frustrerende is dat ik op een glazen tafel speel. en ja, met je muis erop rammen , is dus niet echt verstandig
ja hoe verder je komt, des te meer vaardigheden en wapens kan je unlocken. dus das wel het leuke eraan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het nou een beetje een leuk spel?
@Droxz, angermanagement? Haha hoewel... het is wel leuk om mensen op te fokken
Ik hoor een mogelijkheid voor foto's?!?quote:
Hey Droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een server opzetten ...
Maar ik zit meestal op ip:nova-inside.com
p.s heb het gewoon druk
moet je anders f fvia de msn proberenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
oke bedankt ik ga het hopelijk vanavond proberen, hopelijk zit WL er dan ook bij
Stel je zet UT3 ernaast? Welk spel is dan leuker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoe verder je komt, des te meer vaardigheden en wapens kan je unlocken. dus das wel het leuke eraan.
helaas heeft droxz ze allemaal al , en ik nie
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor een mogelijkheid voor foto's?!?
Dat moet nog wel kunnen toch..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.iemand inbeeldingsvermogen moet het wel snappen
Ah zoals hij eruit ziet, zo voelen wij ons elke ochtendquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee kan niet.. geen digitale camera bij me. zit zo'n jongen in mn klas en het lijkt net of die gewoon uit zijn bed is komen rollen.iemand inbeeldingsvermogen moet het wel snappen
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat moet nog wel kunnen toch..
capachino suiker + expresso sterk suiker = 1 bakquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor koffie? Zwart? Suiker?
ja is goed ik probeer het vanavond weet alleen niet of daar tijd voor zal hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je anders f fvia de msn proberen
Ja voelen. dat is heel wat anders dan eruit zien. Lijkt net of die zijn haar helemaal niet opgekamt heeft ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah zoals hij eruit ziet, zo voelen wij ons elke ochtend
naar de mac in de morgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..Sorry maar dat vindt ik nogal kansloos. Blijf dan thuis en in je bed ofzo
Ach, ik hou zelf ook niet van les, maar heb mezelf vaak genoeg naar school gesleept om in ieder geval een indruk te wekken dat t allemaal wel ergens heengingquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh vindt ik niet. Rare jongen..gaat 's ochtens vroeg al naar de MC donalds of naar de burger king. Hij en nog iemand kwamen poosje terug op de maandag op school. We hadden les. Maar die 2 waren gewoon naar boven gegaan en zaten achter de computer..Sorry maar dat vindt ik nogal kansloos. Blijf dan thuis en in je bed ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |