mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah moet wel wat te doen hebben in de trein he
ben al 40 minuten aan het "werk" nu hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
das een flink schermpjewel lekker vroeg vrij klaar dus
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar WOW gaan spelen hahahaha![]()
Goede morgen!quote:
kom een keertje bij droxz op de server spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bent
het hele bedrijf is vandaag vrij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
complete noob op dat gebied teamspeak was datquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samen
dus weten ze wel te vindenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..
(niet dat ik wat gedaan heb .. oja, 1 iemand al geholpen door de telefoon)
yupquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?
moge davye
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft lijst aangepast, nu staat alles goed!! hoop mensen van ons in de top10
Was dat maar zo, dan had ik de deur op slot gedaan, en even geslapen .. uurtjes maken ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het hele bedrijf is vandaag vrij.
je bent niet ingelicht
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201![]()
Maar vandaag wordt ook lekker rustig hier gelukkig
Teamspeak is inderdaad net zoiets als ventrilo. Lekker met elkaar ouwehoeren ... (ik moet minder schelden ....)quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
maar hoe of wat moet ik dan installeren. ik zie soms in de serverlijst dat een server soort van luidspreker ondersteuntquote:
mja ik scheld me ook helemaal verrot. vandaar het humeur. $&%&#%&&#$&%quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teamspeak is inderdaad net zoiets als ventrilo. Lekker met elkaar ouwehoeren ... (ik moet minder schelden ....)
droxc kan jij de links ff posten, hier is alles geblocked natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar hoe of wat moet ik dan installeren. ik zie soms in de serverlijst dat een server soort van luidspreker ondersteunt
en op welke server spelen jullie dan?
let maar op, alle telefoons gaan tergelijkertijd. je komt armen tekortquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
pffrt.. stil hier, nog niets gedaan.. als ik uit m'n raampje kijk zie ik dat bijna alle lichten van t gebouw nog uit zijn, komt gewoon helemaal niemand vandaag
onzin, ik heb maar 1 telefoonquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
let maar op, alle telefoons gaan tergelijkertijd. je komt armen tekort
en dat zit jij op de spui kant van Den haag en ik op de koningskadekant in Den Haagquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
pffrt.. stil hier, nog niets gedaan.. als ik uit m'n raampje kijk zie ik dat bijna alle lichten van t gebouw nog uit zijn, komt gewoon helemaal niemand vandaag
kijjk multitaskingquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
onzin, ik heb maar 1 telefoonik kan altijd met m'n andere hand blijven typen
we kunnen bijna papieren vliegtuigjes gaan vouwen en van de daken overgooienquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat zit jij op de spui kant van Den haag en ik op de koningskadekant in Den Haag
net zo donker hier
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou bij mij komt het wel eens voor dat ik tot 5uur zit te gamen
mja slapen doe je overdag hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelen
dan kan t bij mij ook laat wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Haha nee dat doe ik niet... of ik zit met een stel vrienden PES te spelen
Werken! En in het weekend heb ik alleen oog voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja slapen doe je overdag hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we kunnen bijna papieren vliegtuigjes gaan vouwen en van de daken overgooien
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo.. ?
Bij de keuze bed/school zou ik hetzelfde doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ben er. Half uurtje langer in bed gelegen dus was wat later op school
Helleuwquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Hallo.. ?
Ben gedetacheerd tot eind december... moet 1 maal per week naar Rijswijk, en verder blijf ik hier in Utrecht werkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:11 schreef diertjuh het volgende:
Mensen nog maar een paar en er is dan weekend. Tenminste voor de meesten van ons
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ben er. Half uurtje langer in bed gelegen dus was wat later op school
Hele week is 7 uur opstaan en op vrijdag half 7 is nie zo fijn. Maandag ook half 7 maar dat is dan weer niet ergquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij de keuze bed/school zou ik hetzelfde doen
Goeiemorgen
maandag half 7 is niet erg? ik kan nooit opstaan op maandagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele week is 7 uur opstaan en op vrijdag half 7 is nie zo fijn. Maandag ook half 7 maar dat is dan weer niet erg. Had de trein ook nog vertraging en moest voor een rood sein wachten
quote:
Zoals iemand spannende avonturen kan hebben met het kopieerapparaat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whahahhaIk hoop maar steeds dat dat mij niet overkomt. Maar ik heb spannende avonturen met de fax
Inprincipe wel erg. Te vroeg. Maar ik bedoel in vergelijking met de rest van de week. 3 dagen 7 uur opstaan..raak je aan gewend en dan vrijdag half 7 dat is gewoon vervelend. Heb ik al bijna keertje gehad dat ik tot 7 uur in bed lag. Dus nu maar besloten tot 7 uur te blijven liggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maandag half 7 is niet erg? ik kan nooit opstaan op maandagen
En bedankt...quote:
En terecht. Mijn wekker staat standaard op 6.30 maar blijf meestal ook een half uur liggen voordat ik mezelf zo gek kan krijgen om m'n wil om verder te slapen te onderdrukken en aan m'n werkdag te beginnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inprincipe wel erg. Te vroeg. Maar ik bedoel in vergelijking met de rest van de week. 3 dagen 7 uur opstaan..raak je aan gewend en dan vrijdag half 7 dat is gewoon vervelend. Heb ik al bijna keertje gehad dat ik tot 7 uur in bed lag. Dus nu maar besloten tot 7 uur te blijven liggen
download hem maar hierquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxc kan jij de links ff posten, hier is alles geblocked natuurlijk
Had ie wel ff wat vriendelijker mogen zijn en geen vragen stellen over ICT waar ie een ander nummer voor moet hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
Weet je wie het was?
[ afbeelding ]
zwarte piet natuurlijk
En? En? En?quote:
Heftigquote:
Tsja, ik ben er wel aan gewend eigenlijk. Maar ik kon iemand helpen, dus in principe heb ik m'n boyscout-goede-daad van de dag weer gedaan. Of telt dat niet als je er voor betaald krijgtquote:
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zoals iemand spannende avonturen kan hebben met het kopieerapparaat?
Ik krijg niks van de beste manquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sinterklaas. Dylan deed zijn werk ff niet goed. Pakjes waren verkeerd ingepakt
Ik doe wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg niks van de beste man![]()
Dylan, niet te veel doen vandaag he, het is vrijdag
Ons kopieerapparaat kan zelfs e-mailenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.
Een beetje danquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er wel aan gewend eigenlijk. Maar ik kon iemand helpen, dus in principe heb ik m'n boyscout-goede-daad van de dag weer gedaan. Of telt dat niet als je er voor betaald krijgt
Inkoppertje... vrij weinig dus?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ons kopieerapparaat kan zelfs e-mailen
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inkoppertje... vrij weinig dus?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wij hebben vanalles in de fax zitten een scanner, kopiereen enzo..en je kunt er nog mee faxen ook.
Leuk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hmm dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Owh ik heb ja een pm
Hey dat is nog eens handigquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leuk heDan scan je iets in en mailt ie 't naar je
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies
Heb wel wat werk hoor, maar dat komt vanmiddag allemaal, aangezien er dan écht helemaal niemand meer belt. Dan wordt ik niet gestoord enzo
jezus WL ze zijn wel lekker bezig bij jouquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!!
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
allesdingenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?
Trouwens wij hebben hier ook zo'n alles ding!
Davye, ja lekker
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, bloeddruk... rustig... feng shui... adem in... en ook uit natuurlijk...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, anders duurt de middag ook ontzettend lang he?
Trouwens wij hebben hier ook zo'n alles ding!
Davye, ja lekker
Een dag in GRTDOJW zou geen dag in GRTDOJW zijn zonder WL die iets niet mag bekijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!!!!
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
DavyE deelt kruidnootje(s) uit aan Dylanesquequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
allesdingen![]()
Maar precies, straks van 13.00 tot 17.30 is er gewoon echt geen reet te doen () hier, dus doe ik dan lekker wat er nog moet gebeuren..
nou, kruidnootje davy, lekker
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Image me en you,
I do
I think about you day and night
It's only right
To think about the guy you love
And hold him tight
So happy togetherrrrrrrrrr
dit wordt beloond met een chocolademelkquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Image me en you,
I do
I think about you day and night
It's only right
To think about the guy you love
And hold him tight
So happy togetherrrrrrrrrr
Je bent wel aan het uitdelen vandaag hequote:Op vrijdag 30 november 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
dit wordt beloond met een chocolademelk
[ afbeelding ]
ja ik ben gul voor vandaag. Ik heb er weer helemaal zin mede omdat ik een halve dag hier moet uitzitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je bent wel aan het uitdelen vandaag he
best een goeie combi indeedquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Chocolademelk + pepernoten!! Heerlijk
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Chocolademelk + pepernoten!! Heerlijk
Ben nu wat documenten aan het doorlezen... dus zeg maar dat ik tot 12.30 iets te doen heb... en daarna, ehr... potje patience?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
allesdingen![]()
Maar precies, straks van 13.00 tot 17.30 is er gewoon echt geen reet te doen () hier, dus doe ik dan lekker wat er nog moet gebeuren..
nou, kruidnootje davy, lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |