Serieus?? Ik was druk aan het werkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
O mensen, onze score van gisteren .. (even snel gekeken, ik kan iemand gemist hebben)
025. 097 Sm0keZ
034. 086 Dylanesque
054. 067 diertjuh
061. 064 Dr.Droxz
087. 054 WhiteLightning
195. 033 lynda
202. 032 Bellerophon
Ok, dus jij gaat lekker je weekend in zo! Hoop voor je dat alles goedkomt met het vervoer enzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah das niet zo fijn.
Met mij gaat t wel prima, ff 9 uur werken en dan meteen de trein induiken naar arnhem om hopelijk net op tijd in t gelredome te zijn voor de aftrap van Bruce Springsteen
kut, je hebt gelijk, zat bij de verkeerde dag te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Serieus?? Ik was druk aan het werk
ja , niet TE vroeg beginnen met het bierquote:
hey valsheid in geschriftquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, je hebt gelijk, zat bij de verkeerde dag te kijken
* Dr.Droxz past bovenstaande lijst aan .. WOW, ik zat boven de 100 :s
das een flink schermpjequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dus jij gaat lekker je weekend in zo! Hoop voor je dat alles goedkomt met het vervoer enzo![]()
Ik mag om 15:30 weer naar huis, mijn ouders komen me halen .. want ik heb een 21" scherm geregeld voor ze, dus geen openbaar vervoer voor droxz vandaag
Mwah moet wel wat te doen hebben in de trein hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , niet TE vroeg beginnen met het bier
mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah moet wel wat te doen hebben in de trein he
ben al 40 minuten aan het "werk" nu hequote:Op vrijdag 30 november 2007 08:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
das een flink schermpjewel lekker vroeg vrij klaar dus
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar WOW gaan spelen hahahaha![]()
Goede morgen!quote:
kom een keertje bij droxz op de server spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ben COD 4 verslaafd aan het wordensinds ik het kan spelen
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz weet iemand eigenlijk wel dat je aan het werk bent
het hele bedrijf is vandaag vrij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ben al 40 minuten aan het "werk" nu he![]()
en nog steeds geen collega te zien ..
complete noob op dat gebied teamspeak was datquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens langs op teamspeak, ik en WL spelen ook wel eens gezellig samen
dus weten ze wel te vindenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wij hebben zo een pasjes klok systeem .. dus ze kunnen precies zien hoe laat ik hier binnen was ..
(niet dat ik wat gedaan heb .. oja, 1 iemand al geholpen door de telefoon)
yupquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , en de terugreis maar op de automatische piloot ?
moge davye
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft lijst aangepast, nu staat alles goed!! hoop mensen van ons in de top10
Was dat maar zo, dan had ik de deur op slot gedaan, en even geslapen .. uurtjes maken ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het hele bedrijf is vandaag vrij.
je bent niet ingelicht
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd dat ik op 1 stond met 201![]()
Maar vandaag wordt ook lekker rustig hier gelukkig
Teamspeak is inderdaad net zoiets als ventrilo. Lekker met elkaar ouwehoeren ... (ik moet minder schelden ....)quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
complete noob op dat gebied teamspeak was datis dat hetzelfde als ventrilo ofzo dat ken ik namelijk wel via cs:s
maar hoe of wat moet ik dan installeren. ik zie soms in de serverlijst dat een server soort van luidspreker ondersteuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |