Is deze versie al eens gesignaleerd?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat een bullshit weer. Dat spellen verboden worden vind ik sowieso klinkklare onzin, maar als een spel als manhunt verboden wil worden kan ik daar nog enigssinds inkomen. Maar Mortal Kombat?Dat is zo enorm fantasy, wat kan dat nou voor een kwaad.
Maargoed, wat TS al zegt, lekker belangrijk, ik download het wel gewoon.
Hoe moet ik dit intuhpuhteruh???quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vergiste me in het woord islam, maar verder lijkt het me logisch dat de bibliotheek van alexandrie niet álle geschriften had, denk maar aan de dode zeerollen.
Er is ongetwijfeld kostbare informatie verloren gegaan die iig de "interpetatie" heeft weggenomen tezamen met de machtzucht van de kerk en koningen.
[..]
Interpetatie, je moet dingen niet interpeteren zoals ze nu geinterpeteerd worden maar zoals een mens het met de kennis in de context van de overleveringen zou interpeteren.
Deze beesten zijn gigantisch, voor een mens rijst hun kop dus tot de hemel.
Daarnaast waren het de wachters van de onderwereld, in de sumerische overlevering is de onderwereld zogoed als in de aarde, want de goden inclusief hun hemel en hel waren van vlees en bloed, aanraakbaar, echt. Het rijk van de goden (dilmun) was net zo goed op aarde.
Als je de aarde in wilt, moet je de zee in. De zogenaamd slechte godin Tiamat was een gigantisch serpent, veel goden droegen hoofddeksels in de vorm van een vis. De god Ea (enki) was een watergod.
Er leefden genoeg goden en wezens in de zee.
[..]
De werkelijke gebeurtenissen van de overleveringen kunnen geschat worden op miljoenen jaren geleden.
Dus dat komt aardig overeen.
't schijnt op de FP sowieso niet mee te vallen om 'koninklijk', of gerelateerde woorden, goed te schrijven.quote:Op woensdag 28 november 2007 @ 20:43 schreef KingKai het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
![]()
Maar helaas voelen sommige (minder intelligente) mensen een emotionele band met het koninkshuis, dus zal de Republiek er voorlopig niet inzitten.
Was me niet eens opgevallen!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit intuhpuhteruh???
Zoek en vind de foutquote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat er niet om of ik het inhoudelijk met je eens ben, het gaat erom dat je NU AL aangeeft dat Wilders provoceert om het provoceren. Waarom? Zeg je dat ook over die moslim die weigert een hand te geven aan vrouwen? Nee, dan is de meest gehoorde reactie steeds weer dat we respect moeten hebben voor de levensovertuiging van die man en dat minister Verdonk zich onbeschoft heeft te gedragen, etc...
Freudiaanse vertikking. Maar ik vind dat je gelijk hebt. 't Zou verdomd saai worden als ze zich anders ging gedragen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
OK, even een staaltje zelfspot... ik ontdekte zojuist een tikfoutje van mezelf, waardoor de hele zin van betekenis verandert...
Zoek en vind de fout
Ik ben het volsterkt met de schrijver eens: de imam begon zijn begroeting zelfs met: "Met alle respect mevrouw Verdonk ..."quote:Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
OK, even een staaltje zelfspot... ik ontdekte zojuist een tikfoutje van mezelf, waardoor de hele zin van betekenis verandert...
[..]
Zoek en vind de fout
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik er trots op ben? Ik aanvaard de gevolgen. Het is zeg maar het accepteren van een stempel dat je op je krijgt door anderen bepaalde (ver)oordelen/vooroordelingen.
Ik heb "word" op allerlei manieren meegemaakt, als "werdt" bijvoorbeeld. Maar nu iets totaal anders: een zelfstandignaamwoord die een -t krijgt. Woordten schieten mij te kort.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Sanguinium het volgende:
Iedere gamer ken het bijna wel; het woordt noob, maar wat houd dit nou precies in?
betekend het nou dat je een nerd, slecht in het spel bent of ben je dan gewoon dom of iets anders?
wie weet wat n00b nou precies inhoud
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef elkravo het volgende:
Ikzelf leidt nl. aan een chronische ziekte; volgens mij moet ik meer dan 320 euro (wat is het exacte bedrag? uitgeven om in aanmerkig te komen voor een forfait van circa 760 euro (wat is ook dit exacte bedrag?).
Heb je even voor mij?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
De volgende keer dat ze een betere functie aanbieden hun vriendelijk bedanken. Nadat je verbauereerd aangekeken word, zeggen dat het toch niet door gaat en je geen zin hebt in nog een teleurstelling. In de hoop dat ze eindelijk eens bij zichzelf te raden gaan dat ze maar eens actie moeten gaan ondernemen.
007quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef lennart12 het volgende:
Dus ik stond gisteren in de Ah-To-Go met een frikandel broodje bij de koeling, om een blikje Redbull te pakken. Staan daar twee leipe gozers met een bondkraagje te kijken naar wat het goedkoopste is, terwijl ik het blikje uit de koeling aan. Zegt 1 van die gozers "Lekker duur!", waarop ik heel stoer niet reageer om te doen alsof ik keiveel doekoe heb. Dus ik sta bij de kassa, en de cassiere vraagt me om het te betalen, zie ik dat ik 20 cent te weinig hebtoen heb ik die Redbull maar laten zitten.
En toen liep ik de winkel uit, en bedacht ik me dat ik m'n pinpas bij me had.
Klacht: Redbull is te duur.
Welke vegetatie zou ze in de soep doen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:51 schreef gothic-blackie het volgende:
wij hebben altijd vegetatische erwtensoep, en dan wel een rookworst erbij, vind het met vlees erin geeneens lekker.
Kwartet!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar het zijn een leuk stel dat zeker !!
duh, het is natuurlijk geweegdquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef maki120 het volgende:
ik heb mezelf geweegt maar ik ben nog steeds hetzelfde 100 dus en misschien 101 weet niet precies....
zou ik nou naar basketball kunnen gaan om daar 15 kilo te verbranden?
Gebakken of gekookt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:09 schreef ColtZ40 het volgende:
Flikker eens op man gek!
Invoegers moeten zich aanpassen niet de snelweg bereiders.
Stevige autoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
Op het moment dat ik weg wilde rijden, reed deze auto ook weg. (de auto stond in het kruispunt geparkeerd) Ik volgde hem. na seconde stopte hij de auto en zette zijn auto in de achteruit. Ik deed het zelfde, in de hoop hem nog te kunnen ontwijken, dit lukte niet want ik liet de motor afslaan. De auto reed toen bij mij met zijn trekhaak naar binnen waardoor mijn bumper, de stalen balk achter mijn bunker en de radiator stuk zijn.
Je kunt er alleen mee omhoog slaan, da's natuurlijk wel lastigquote:Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef _Dune_ het volgende:
Had ik een pand en men zou het kraken, dan zouden ze er gewoon met de wel bekende stijgerpijp uitgewerkt worden.
Laatst stond hier nog een stuk in de krant over een ondernemer die zijn bedrijf in pand had wat voor de helft werd gebruikt. De andere helft werd nog enigszins gebruikt als opslag. Precies na een jaar werd het "magazijn deel" gekraakt. Karaken mag naleijk als een pand een jaar leeg staat. In dit geval zit er dus nog gewoon een bedrijf in het pand waar dagelijks mensen aanwezig zijn, de rest van het pand wordt gerbuikt als opslag en toch vertikt de Politie en justitie iets te ondernemen tegen de kraker. In een dergelijk geval neem je gewoon een stel vrienden mee met, zoals ik al noemde, de wel bekende stijgerpijp en je slaat zo'n figuur gewoon het pand uit.
Zou hij/zij ook wel eens tot vrijwillige seks gedwongen zijn?quote:Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef Kraspanda het volgende:
Daar moet ik nu echt eens over klagen , eerst dwingen ze me tot verplichte sex en nu kom ik er achter dat mijn beeltenis ook wordt gebruikt voor een charitieve instelling en voor een infrieure auto.
Dat zou op zich nog niet zo erg zijjn , maar ik krijg helemaal geen royalties voor het gebruiken van mijn afbeelding.
De volgende mens die ik tegen kom ga ik lekker opeten
een wachtwoordtquote:Het nieuwe wachtwoordt moet min.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:
Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed.
Dode koeien uit de sloot trekken?quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo blindstaren op een dode koe. Üitspraken kunnen hoogstens beledigend zijn.
Niet de aanhang maar de rechter bepaalt of het onder discriminatie geschaard kan worden.
Op welke wijze worden moslims volgens jou materieel of immaterieel gedicrimineerd?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef voyeur het volgende:
Nou gebaseerd op de foto kan ik wel uitsluitsel geven. Ingestort: geen tweede bericht voor nodig. En het lijkt me de luivel
Niet van FOK! maar gamingonly, maar toch wel ff een grinnik waardquote:Om te reageren moet u ingelogd zijn.
Bent u nog niet aangemeld, dan kan u uw hier aanmelden.
Gent, Genter, Gentst?quote:Op maandag 3 december 2007 22:37 schreef Melisande het volgende:
Jammer dat jullie naar Gent gaan in de examenperiode voor de Gentste studenten. Het is daar dan redelijk doods .
Overpoort is een must-see als studentenvereninging! Het uitgaansmekka van de Gentste student. Zo'n 30 cafés in één straat! En het zit daar ook vol met Vlaamse studentenclubs. Verbroedering en zo...
De kakarlak viel me op, maar de andere fouten mogen er ook zijn!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef Megumi het volgende:
De kakarlak leeft al zo een 250 miljoen jaar op deze aarde gaan wij dood dan zal waarschijnlijk een insect de dominate soort worden. Daar nomineer ik voor de kakerlak is bestand tegen de meeste chemische wapens en kan zelfs tegen atoomwapens in de buitstende straal van 30 kilometer.
Fout is zeker niet origineel, maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:30 schreef Leib het volgende:
leer eerst is klagen deftig schrijven, bosmongool
* DivineJester mompelt iets met klok, klepel en spreekwoorden...quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef CrazyTaxi het volgende:
Doekle Terpstra is een sluw mannetje. Een schijnheilige die zijn hachje allang op het droge heeft. Ook zijn aanwezigheid voegt niets toe.
Terpstra is in het dagelijkse leven voorzitter van de HBO-raad. Daarnaast is hij onder andere commissaris bij Unilever Nederland, commissaris Grontmij, lid Raad van Toezicht Publieke Omroep, en voorzitter Interkerkelijke Organisatie voor Ontwikkelingssamenwerking. Sindskort ook in de raad bij Aegon. Oftwel zakkenvullen en meerdere huizen buiten Nederland aanhouden. Wat zijn de mensen toch naief... Maar om nog maar eens een grootmeester te citeren:
[..]
En dat terwijl die beesten over het algemeen toch best een hoog geluid voortbrengen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef Z het volgende:
Het bast er van de vogels
En ook nog meerdere keren achter elkaar.quote:[..] is geďnspireerd op [..]
Het is een contaminatie van geďnspireerd door en gebaseerd op.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef broer het volgende:
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar wat is daar fout aan?
quote:inspireren
inˇspiˇreˇren
overgank. werkw.; inspireerde; h. geďnspireerd
<Fr. inspirer
woordvormen
1ˇingeven, inblazen, inboezemen
1ˇiem. tot iets inspireren
de aandrang daartoe bij hem wekken
2ˇde geest gaande maken
synoniem: bezielen
hij was niet geďnspireerd vanavond
het ging hem niet zo goed af
2ˇgeďnspireerd spelen
met blijkbare inspiratie
2ˇhij inspireert zich op Tolstoj
neemt die als zijn bezielend voorbeeld
Ik ben scherp.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef broer het volgende:
Shit, was je me net voor, Lienekien.
Wat een mooi voorbeeld van beeldtaal.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Er waren twee verhalen. Een was na een feest en ze brabbelde wat niemand verstnod as in die is niet helemaal zuiver en de andere was dat ze lawaai hoorde en even ging kijken
Maar het voorbeeld in je quote is niet helemaal hetzelfde als Metalibi's constructie.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Geďnspireerd op kan wel, hoor. LFV, je moet nog eens vaker in Van Dale kijken.
[..]
* Wickedangel vindt 'Metalibi vind' met alleen een d enorm lelijk lezenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Metalibi het volgende:
* Metalibi vind 't enorm lelijk klinken..![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Staat die tweede ook als juiste vorm in een naslagwerk vermeld?
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef broer het volgende:
En mijn Koenen - die ik eigenlijk nooit meer gebruik - geeft 'dit verhaal is geďnspireerd op een episode uit het leven van A' als voorbeeldzin.
Ik vind "geďnspireerd door" niet zo vreemd klinken.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:55 schreef beeer het volgende:
Volgens mij gewoon om de welluidendheid. 'Geinspreerd op' klinkt gewoon voor geen vierkante meter.
Of iets voor een meter klinkt of niet is een kwestie van wat je gewend bent. Meer niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:07 schreef beeer het volgende:
Waar de fuck heb je het over
Stiekeme TVP.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef Remqo het volgende:
Lekkere chick
Bij sommige Amerikanen vind ik het wel vreemd dat ze niet eens weten waar hun voorouders vandaan komen.
Maargoed, dom volk heb je overal, bij de Vakantieman wezen Nederlandse touristen ook Groenland aan terwijl ze Italië aan moesten wijzen
Da's niet waar. Als het gaat om je moedertaal, dan is het gevoel dat je bij een constructie krijgt juist wél een belangrijke graadmeter. Taalkundigen leggen bepaalde constructies ook voor aan 'gewone' taalgebruikers met de vraag wat hun gevoel erover zegt: klopt het, voor je gevoel, en zo nee, wat denk je dat er mis mee is? Dan moet je natuurlijk nog wel een stapje verder en kijken of het ook strookt met de beschreven grammatica van de taal. Maar als meerdere mensen een raar gevoel ergens bij hebben, is er meestal wel iets aan de hand. Dan is het bijvoorbeeld een contraďntuďtieve constructie.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:15 schreef Kees22 het volgende:
En dat is dus geen argument voor de grammaticale juistheid er van.
Net zo min als het argument "Ik voel dat zo" iets zegt over de feitelijke juistheid.
Onzin.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:55 schreef beeer het volgende:
Volgens mij gewoon om de welluidendheid. 'Geinspreerd op' klinkt gewoon voor geen vierkante meter.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef Kees22 het volgende:
Zelfs de harde g en de wegvallende r worden door veel mensen als normaal Nederlands ervaren. Zodat ze de correcte zachte g en de rollende r als iets aparts zien.
Helaas.
En zo is maar weer bewezen dat Sinterklaas een dure periode is.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:36 schreef Dlocks het volgende:
Tsss, Sinterklaas is nog langs de duren aan het gaan en jij hebt het nu al over een kerstmaaltijd
Ja, dat is de manier waarop dingen die eerst fout zijn zachtjesaan geaccepteerd raken. "Hun zijn groter als mij." zal misschien nog wel eens correct Nederlands worden. Ik ken nu al mensen die dit als normaal aanvoelen en de zin: "Zij zijn groter dan ik." niet uit hun strot krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?De harde g ís ook normaal Nederlands. Voor zover ik weet zijn er maar twee provincies in Nederland waar consistent met een zachte g gesproken wordt, tegenover tien waar een harde g gebruikt wordt. En me dunkt dat als er een "hét Nederlands" is, het de taalvariëteit is die de meeste mensen spreken.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef Houtspeer het volgende:
Misschien ligt het gewoon tussen je oren..
Heb je enig bewijs voor de bewering dat de harde g zich, via de televisie, verspreidt naar gebieden waar men oorspronkelijk een zachte g gebruikt? Ik heb nog nooit een opa horen zeggen "in mijn tijd spraken we hier met een zachte g", of nog beter, een niet-Zuiderlinge opa met een zachte g horen spreken. Dit zou dan toch moeten, aangezien de eerste Nederlandse televisie-uitzending pas in 1951 was, en veel opa's dus al volwassen waren toen de tv haar intrede deed.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:08 schreef Kees22 het volgende:
Waar de harde g vandaan komt, vraag ik me al jaren af. Het zou me niks verbazen als dat Semitische of Friese invloeden waren. Inmiddels verspreidt hij zich, met de wegvallende r en de verschuivende klinkers, via de tv over Nederland.
Met het woord "Inmiddels" in mijn betoog (we moeten toch eens pleiten voor het opnemen van de vorige post in citaten. Dat kan wel, zoals ik gezien heb!) bedoelde ik, dat in de tegenwoordige tijd, en al vanaf de jaren 60, radio en tv een grote invloed hebben op de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs voor de bewering dat de harde g zich, via de televisie, verspreidt naar gebieden waar men oorspronkelijk een zachte g gebruikt? Ik heb nog nooit een opa horen zeggen "in mijn tijd spraken we hier met een zachte g", of nog beter, een niet-Zuiderlinge opa met een zachte g horen spreken. Dit zou dan toch moeten, aangezien de eerste Nederlandse televisie-uitzending pas in 1951 was, en veel opa's dus al volwassen waren toen de tv haar intrede deed.
De Friese g is een stemhebbende velare plosief. Ook is er ch, een stemloze velare fricatief, maar die kan niet aan het begin van een woord voorkomen.quote:Maar goed, laten we even onderzoeken: hoe klinkt de g in andere dialecten of dialectgroepen dan de Hollandse? Gronings, Fries, West-Fries, Saksisch, Zeeuws, Brabants, Limburgs.
Hee, maar geen nood. Ik kan reanimeren!quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Misschien neem ik binnenkort wel een ander plaatje. Al vind ik de flatliner wel mooi toepasselijk.
Ik zit me af te vragen of dit een opzettelijke fout is. Het gaat namelijk wel om een moord op een homoseksueelquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef nikk het volgende:
It looks like a homocide.
Dat is dan wel een heftige rage, wanneer men door een "spreekfout" tot in de zomer carnaval blijft vieren..quote:De 'goeiemoggel'-KPN-reclame is zo'n hype, dat er nu zelfs meerdere carnavalsummers van gemaakt worden. Wat vind jij van de hele goeiemoggel-hype?
Het arme kind. Ze zullen maar een katheder bij je naar binnenproppen. Waar dan ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:10 schreef aldo71 het volgende:
Beste mensen,
Ik kon het niet laten deze foto's van mijn kleine kerstman hier te delen:
Hij is de afgelopen ziek geweest 41 graden koortsaanvallen.
Onderzoeken met een katheder ondergaan, huisartsenpost en eerste hulp gezien, maar nu is hij weer de oude. Dus we zijn blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik tvp hier toch maar gewoon.
Tijd voor Mieke Telkamp!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Gaosz het volgende:
[..]
......... en al mijn vrienden gaan ook heen dus.........
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Zelfde hiero, had het half jaartje geleden ook. Vooral als het benauwd was ergens hoeste je je longen uit je lijf
Nu weer verkouden en kriebelhoest. Heb nu zo'n hip hoestdrankje dat helpt en 6 parrasitamol per dag slikken
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef irchulp het volgende:
deze kinderen worden het dupe van de politieke spelletjes
Ach, zelfs in gerenommeerde bronnen als het NRC of de Volkskrant of de journaals worden zogenaamde de- en het-woorden niet meer onderscheiden.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef PinPine het volgende:
[..]
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.
Dat verhaspelen van spreekwoorden loopt tegenwoordig echt de neus uit...quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Norrage het volgende:
Maar al dat alternatieve/progressieve komt me toch af en toe de spuigaten uit...
Of het in de categorie spelfouten valt, geen idee... Maar ik zie ergens een link naar het Nederlands.quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:
k zou nem klinf op kavantie gaan, keller met de bus.
We kunnen deze user niets verwijten, aangezien we sinds kort weten dat DT-fouten niet vermijdbaar zijn...quote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef ethiraseth het volgende:
Meer weten over hetgeen grote groepen mensen van de samenleving beweegt is nooit een slecht iets. Jij vraagt precies hetgeen je gelovigen verwijdt, namelijk het hersenspoelen van kinderen naar je eigen ideeen (geloof = slecht).
Augustus dus.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef De_Brandweer het volgende:
vraag: waarom heb je em in augusters gekocht en is die nog ongebruikt?
En nee, ze had het niet over sperma doneren maar over doneren van spullen voor een kattenasiel dat alles weg had moeten gooien wegens een of andere ziekte.quote:Valt me wel op dat het allemaal vrouwen zijn die het wel gratis wilde doneren.
Van mannen kreeg ik alleen maar zakkelijke reacties.
Ik dacht dat dit topic over spelfouten ging.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld van beeldtaal. [afbeelding]
Een soort kalligram of zelfvervuller. [afbeelding]
Je hebt het "taal- en"-gedeelte in de TT gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over spelfouten ging.
Ik snap niet wat er fout aan is behalve mijn overduidelijke typefouten. Enlighten me svpquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je hebt het "taal- en"-gedeelte in de TT gemist?
Daarom plaatste ik 'm idd.. ik zie 't ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We wachten in spanning. Ik althans..
ArtyShock wees op het zelfvervullende karakter van "niemand verstnod as in", want door de typefouten begrijpt nu inderdaad niemand er wat van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er fout aan is behalve mijn overduidelijke typefouten. Enlighten me svp
Hoezo "niet vermijdbaar"? De regels zijn uitermate helder, dus binnen vijf minuten te leren. Dus uitermate vermijdbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kunnen deze user niets verwijten, aangezien we sinds kort weten dat DT-fouten niet vermijdbaar zijn...
Elfletterig verwees naar dit nieuwsbericht --> Dt-fouten zijn vrijwel onvermijdelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 01:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo "niet vermijdbaar"? De regels zijn uitermate helder, dus binnen vijf minuten te leren. Dus uitermate vermijdbaar.
vergezocht hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
ArtyShock wees op het zelfvervullende karakter van "niemand verstnod as in", want door de typefouten begrijpt nu inderdaad niemand er wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |