quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Zelfde hiero, had het half jaartje geleden ook. Vooral als het benauwd was ergens hoeste je je longen uit je lijf
Nu weer verkouden en kriebelhoest. Heb nu zo'n hip hoestdrankje dat helpt en 6 parrasitamol per dag slikken
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef irchulp het volgende:
deze kinderen worden het dupe van de politieke spelletjes
Ach, zelfs in gerenommeerde bronnen als het NRC of de Volkskrant of de journaals worden zogenaamde de- en het-woorden niet meer onderscheiden.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef PinPine het volgende:
[..]
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.
Dat verhaspelen van spreekwoorden loopt tegenwoordig echt de neus uit...quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Norrage het volgende:
Maar al dat alternatieve/progressieve komt me toch af en toe de spuigaten uit...
Of het in de categorie spelfouten valt, geen idee... Maar ik zie ergens een link naar het Nederlands.quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:
k zou nem klinf op kavantie gaan, keller met de bus.
We kunnen deze user niets verwijten, aangezien we sinds kort weten dat DT-fouten niet vermijdbaar zijn...quote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef ethiraseth het volgende:
Meer weten over hetgeen grote groepen mensen van de samenleving beweegt is nooit een slecht iets. Jij vraagt precies hetgeen je gelovigen verwijdt, namelijk het hersenspoelen van kinderen naar je eigen ideeen (geloof = slecht).
Augustus dus.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef De_Brandweer het volgende:
vraag: waarom heb je em in augusters gekocht en is die nog ongebruikt?
En nee, ze had het niet over sperma doneren maar over doneren van spullen voor een kattenasiel dat alles weg had moeten gooien wegens een of andere ziekte.quote:Valt me wel op dat het allemaal vrouwen zijn die het wel gratis wilde doneren.
Van mannen kreeg ik alleen maar zakkelijke reacties.
Ik dacht dat dit topic over spelfouten ging.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld van beeldtaal. [afbeelding]
Een soort kalligram of zelfvervuller. [afbeelding]
Je hebt het "taal- en"-gedeelte in de TT gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over spelfouten ging.
Ik snap niet wat er fout aan is behalve mijn overduidelijke typefouten. Enlighten me svpquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je hebt het "taal- en"-gedeelte in de TT gemist?
Daarom plaatste ik 'm idd.. ik zie 't ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We wachten in spanning. Ik althans..
ArtyShock wees op het zelfvervullende karakter van "niemand verstnod as in", want door de typefouten begrijpt nu inderdaad niemand er wat van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er fout aan is behalve mijn overduidelijke typefouten. Enlighten me svp
Hoezo "niet vermijdbaar"? De regels zijn uitermate helder, dus binnen vijf minuten te leren. Dus uitermate vermijdbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kunnen deze user niets verwijten, aangezien we sinds kort weten dat DT-fouten niet vermijdbaar zijn...
Elfletterig verwees naar dit nieuwsbericht --> Dt-fouten zijn vrijwel onvermijdelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 01:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo "niet vermijdbaar"? De regels zijn uitermate helder, dus binnen vijf minuten te leren. Dus uitermate vermijdbaar.
vergezocht hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
ArtyShock wees op het zelfvervullende karakter van "niemand verstnod as in", want door de typefouten begrijpt nu inderdaad niemand er wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |