ik vind het ergste dat het hier om kinderen gaatquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef DonkereKip het volgende:
klaag niet zeikwijf, dat weet je al van te voren
onterechte klacht dus![]()
Ik scheit zowieso op dat hele songfestival gedoequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef irchulp het volgende:
[..]
ik vind het ergste dat het hier om kinderen gaat
al deze kinderen oefenen maanden lang zingen als de beste en worden laatste vanwegen de vriendjes politiek
de landen die niet kunnen zingen en slecht zijn stemmen op mekaar en winnen en de echt goede landen belanden onderaan puur door vriendjespolitiek
HET ZIJN GODVERDOMME KINDEREN
HOE HAAL JE HET IN JE GODERDOMMESE BOTTE KANKER KOP OM VRIENDJES POLITIEK TE GAAN SPELEN MET KINDEREN
HEBBEN DE VUILE GELD VERKWISTENDE OOSTBLOKKERS DAN GEEN GREINTJE HERSENS IN HET KOP
AL DIE EX-SOVJET LANDEN EN AL DIE OOST-EUROPEESE LANDEN SPOREN NIET
STELLETJE KLOOTZAKKEN
is het echt teveel gevraagd om bij een wedstrijd voor kinderen eerlijk te stemmen en of moeten deze kinder wedstrijden ook maar deel van de politiek uit gaan maken
Italië niet want die hebben een eigen festivalquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef irchulp het volgende:
stel we richten een nieuw eruovisiesongfestival op
met alleen maar DE europeese landen(zoals dat zo vaak word geroepen.
welken landen mogen er dan aan meedoen
west-europeese landen+duitsland+franrkijk+zweden+zwitserland+de 3 dwergstaten en daarnaast finland en noorwegen ofzo???
Waarom maakt het verschil dat het kinderen zijn?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef irchulp het volgende:
HET ZIJN GODVERDOMME KINDEREN
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:26 schreef Dalamar het volgende:
Zeer terechte klacht, het is diep en dieptriest dat het corrupte-vriendjes-politiek-punten-aan-elkaar-geven gedoe ook het kindersongfestival heeft bereikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |