Cool!quote:Op zondag 9 december 2007 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In maart ofzo komt er wel weer een ONZmeet. En fruts is tof
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijpquote:Op zondag 9 december 2007 02:45 schreef Logician het volgende:
[..]
*iets over plot kwijt zijn brabbel*
Dat en het feit dat ik een vrouw ben natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Slaaplekker, ik ga zo nog even spelenquote:Op zondag 9 december 2007 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
welterusten
Boh de hele tijd "quote:
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteitquote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Stil bejaarde modquote:Op zondag 9 december 2007 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteit
Eindelijk gevonden?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef Zotheid het volgende:
Hierzo!
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweestquote:
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef PinPine het volgende:
het regent
Dus we doen zonder?quote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we alquote:
Die jaren zijn trouwens voorbijquote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
in een badjas in een tuinstoel met laptop op schoot en hoop dat door de regen de batterij geen gekke dingen doet door de regen....whyquote:Op zondag 9 december 2007 02:54 schreef Logician het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?
Doe eens lief over Martijn.quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef Logician het volgende:
LOL! @pin
Gamenquote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef Logician het volgende:
Ik moet helaas weer even verder, nog eventjes spelletje doen![]()
Wat is @pin?quote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef PinPine het volgende:
[..]
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.
Nee, ik doe niks onder de 20quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzoquote:
Juist, scherp.quote:Op zondag 9 december 2007 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzo
quote:Op zondag 9 december 2007 03:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist, scherp.
Net doen of hij niet kaal is, etc..
Oh.quote:Op zondag 9 december 2007 03:20 schreef Flatline____ het volgende:
Wow, ben ff lekker Al-Asad en consorten aan het neerpaffen in COD4, zit het topic bijna vol.... en heeft Logic weer eens (bijna) een date met iemand anders dan ik. Grrr!!
Joehoe, LogicZin in een lan-party-date met mij??? Kunnen we lekker samen gamen
Om-ste beurten cola en speculaasjes halen![]()
Lol, zekers!!quote:Op zondag 9 december 2007 03:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je doet die underscores in je username kennelijk wel degelijk eer aan,.
Ook een veenlijk dat tot 1 uur lekker in de bedje blijftquote:
je hebt pmquote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Logician het volgende:
---
nou, ik dacht dat ze 17 wasquote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik nou de enige die haar rond de 20-25 schat op die onderste fotos van haar fobo?![]()
(ben ook enorm slecht in het schatten van leeftijden maarja)
quote:Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, ik dacht dat ze 17 was.
hoe is dat voor een compliment
17-18 en dan iets volwassener voor haar leeftijd zou idd ook nog kunnen ja.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
17-18 en als iets volwassener voor haar leeftijd zou idd ook nog kunnen ja.
We moeten de immigratie uit het geboorteland van Logician maar eens flink bevorderen![]()
quote:
Haha nee die wil je niet zienquote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
dan zijn die fotos vast van 10 jaar terug
je hebt pm en topic is geopend in GAMquote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
![]()
hey nerdy, je hebt pm terug.
ontopic: omg 17-19 ? naaaah
offtopic: kan ik geen waarschuwing dervoor krijgen ofzo, voor pm? ik vergeet zelf altijd te kijken naar dat kleine gele envelopje.
Post er is een paar ... alsjeblieeeeeft *smekend/lief gezichtje*quote:Op zondag 9 december 2007 15:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Haha nee die wil je niet zienfoto's van 10jr terug zijn altijd
quote:Op maandag 10 december 2007 11:53 schreef hardromacore het volgende:
Ik heb haar foto's nog eens haarscherp zitten aanschouwen en ik heb tegen gestemd!
Of dit natuurlijk:quote:Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HOMO ALERT [ afbeelding ]
Ga nou niet ontkennen dat wij een ontzettend fijn weekend samen achter de rug hebben..quote:Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HOMO ALERT [ afbeelding ]
slotjequote:
quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Inpakken jongens, volgende!
[..]
slotje
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dusquote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef Xith het volgende:
De vuile slet, na 1 dagje daten al gelijk in een vaste relatie... En dat moet een moeder zijn ?
quote:Op maandag 10 december 2007 16:34 schreef Xith het volgende:
En nu zit er dus gewoon iemand elke nacht aan haar tepels te likken
quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dus
Ik geloof dat ze al iets van 30 is hoorquote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dus
Oke, misschien een topicje over wie het volgende topic moet?quote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze al iets van 30 is hoor
Maar goed, wie is je volgende slachtoffer?? Game on
Ga jij je vlashaartjes op je kin even bijknippen voordat je zo naar bed gaatquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bejaarden komen voor elkaar op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |