Ga je mond spoelen. De mooiste MILF van FOK! is dat natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wie?
En dan zeggen dat ze met die fotos haar bos hout totaal niet in zicht wil zetten oidquote:
Tja, ze kan er moeilijk omheen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze met die fotos haar bos hout totaal niet in zicht wil zetten oid
En een foto maken van alleen je hoofd kan niet omdat?quote:
Eensch met remmiequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef remlof het volgende:
Goed topic, mooie meid inderdaad.
Bier in de hand, tieten op fokquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
Potentieel bier en tieten topique![]()
[ afbeelding ]
Laat je ons weten hoe ze met de keu is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:00 schreef Mastertje het volgende:
maar ze heeft al 3 kinders![]()
ik ging nog een keer afspreken in't poolcafe met haar in enschede
pic doen het niet ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn we waarschijnlijk te ver gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
zegt ze eerst "maak maar een topic"
en dan is het nu nog niet goed ...
vrouwen
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
vrouwen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
vrouwen
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
[..]ik bedoelde het sarcastisch
ps: zolang er geen foto's van mijn kinderen in dit topic komen,![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?
Nu staan alle fappers droogquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?
De titel is "logician is lekkerrrr" .. niet "oo wat een leuke kinders heeft logician"quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
oeps, sorry!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef Rechterbal het volgende:
Ze heeft ene kut, een bos hout voor de deur, die kut is niet zeker. en daar heb je het mee gehad.
ALLE VROUWEN SIND SLECHTZ0RRRR.![]()
Ik ben verbitterd
Ben je weer uit de kast gelaten??quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
ze mag dr zeker wezen goede vrouw met het mooie lichaam en ook nog is goed hoofd daar ziujn dr niet veel van tegewoordig ik denk wel is bij mezelf Waar zijn ze nog? nou hier dus
logician is geen hoer/sletquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom niet in KPD, was er misschien een beetje naakt
Dus? Naakt is niet gelijk hoer/slet. Het is kunstquote:
jij probeert de internetheld uit te hangen in de hoop dat je der msn krijgt?quote:
Kut je hebt me doorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
jij probeert de internetheld uit te hangen in de hoop dat je der msn krijgt?
Het was eig een fotopost topic totdat ze haar fotos eraf haaldequote:
quote:Op zondag 9 december 2007 00:47 schreef DaMook het volgende:
Hmm, ik ben dus niet de enigste die haar leuk vind
.
Zo....quote:Op zondag 9 december 2007 00:47 schreef DaMook het volgende:
Hmm, ik ben dus niet de enigste die haar leuk vind bos hout voor de deur heeft opgemerkt
.
Men zou jou natuurlijk ook voor milf kunnen uitmakenquote:Op zondag 9 december 2007 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Bos hout? Ze is gewoon een lekker ding
* jordeeeh heeft medelijden met jouw kinderenquote:Op zondag 9 december 2007 02:34 schreef Logician het volgende:
[..]ik van 18u tot nu guildwars zitten spelen, beetje de weg kwijt
Weet je waar milf voor staat?quote:Op zondag 9 december 2007 02:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Men zou jou natuurlijk ook voor milf kunnen uitmaken![]()
![]()
![]()
Waar zou die m voor staan dan?quote:Op zondag 9 december 2007 02:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Men zou jou natuurlijk ook voor milf kunnen uitmaken![]()
![]()
![]()
Mother I Like to Fuckquote:Op zondag 9 december 2007 02:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw in dit wereldje
asin Moderator??
Om de bovenstaande redenquote:Op zondag 9 december 2007 02:37 schreef PinPine het volgende:
Meer fotos dus, ze kan net als veel breezer gewoon veel fotos van zichzelf gemaakt hebben en de beste eruit gepikt hebben.
en waarom ben jij niet uit Logician????
Die zijn bij hun papa, dus dan hetquote:Op zondag 9 december 2007 02:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed excuus om de rest te verwaarlozen
Vinger in je keel en fimpje op youtube, maar hoe voel je jezelf onder al deze aand8quote:Op zondag 9 december 2007 02:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Om de bovenstaande reden![]()
![]()
En ja ben irl heel erg lelijk eig en 60kg te zwaar
Boh, uitpersen en verlaten hequote:Op zondag 9 december 2007 02:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Die zijn bij hun papa, dus dan het![]()
Sorryquote:Op zondag 9 december 2007 02:40 schreef Logician het volgende:
[..]
dat meen je, mijn onschuldigheid wat doe je!?!
Ik pas me aan, onder het mom van zwemmen of verzuipenquote:Op zondag 9 december 2007 02:39 schreef PinPine het volgende:
[..]
Vinger in je keel en fimpje op youtube, maar hoe voel je jezelf onder al deze aand8
quote:Op zondag 9 december 2007 02:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuw in dit wereldje
asin Moderator??
-_-quote:Op zondag 9 december 2007 02:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat moet ik maken? Ik had al toch wel genoeg gemaakt nu dacht ik zo
quote:Op zondag 9 december 2007 02:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
-_-
Als ik er nou van maak "MIGFS"?
Dan waarmaken?
In maart ofzo komt er wel weer een ONZmeet. En fruts is tofquote:Op zondag 9 december 2007 02:42 schreef Logician het volgende:
[..]Ligt er aan of er nog meets zijn binnenkort
Gister frutseltje nog tegen gekomen
Cool!quote:Op zondag 9 december 2007 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In maart ofzo komt er wel weer een ONZmeet. En fruts is tof
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijpquote:Op zondag 9 december 2007 02:45 schreef Logician het volgende:
[..]
*iets over plot kwijt zijn brabbel*
Dat en het feit dat ik een vrouw ben natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Slaaplekker, ik ga zo nog even spelenquote:Op zondag 9 december 2007 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
welterusten
Boh de hele tijd "quote:
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteitquote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Stil bejaarde modquote:Op zondag 9 december 2007 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteit
Eindelijk gevonden?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef Zotheid het volgende:
Hierzo!
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweestquote:
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef PinPine het volgende:
het regent
Dus we doen zonder?quote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we alquote:
Die jaren zijn trouwens voorbijquote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
in een badjas in een tuinstoel met laptop op schoot en hoop dat door de regen de batterij geen gekke dingen doet door de regen....whyquote:Op zondag 9 december 2007 02:54 schreef Logician het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?
Doe eens lief over Martijn.quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef Logician het volgende:
LOL! @pin
Gamenquote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef Logician het volgende:
Ik moet helaas weer even verder, nog eventjes spelletje doen![]()
Wat is @pin?quote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef PinPine het volgende:
[..]
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.
Nee, ik doe niks onder de 20quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzoquote:
Juist, scherp.quote:Op zondag 9 december 2007 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzo
quote:Op zondag 9 december 2007 03:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist, scherp.
Net doen of hij niet kaal is, etc..
Oh.quote:Op zondag 9 december 2007 03:20 schreef Flatline____ het volgende:
Wow, ben ff lekker Al-Asad en consorten aan het neerpaffen in COD4, zit het topic bijna vol.... en heeft Logic weer eens (bijna) een date met iemand anders dan ik. Grrr!!
Joehoe, LogicZin in een lan-party-date met mij??? Kunnen we lekker samen gamen
Om-ste beurten cola en speculaasjes halen![]()
Lol, zekers!!quote:Op zondag 9 december 2007 03:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je doet die underscores in je username kennelijk wel degelijk eer aan,.
Ook een veenlijk dat tot 1 uur lekker in de bedje blijftquote:
je hebt pmquote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Logician het volgende:
---
nou, ik dacht dat ze 17 wasquote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik nou de enige die haar rond de 20-25 schat op die onderste fotos van haar fobo?![]()
(ben ook enorm slecht in het schatten van leeftijden maarja)
quote:Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, ik dacht dat ze 17 was.
hoe is dat voor een compliment
17-18 en dan iets volwassener voor haar leeftijd zou idd ook nog kunnen ja.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
17-18 en als iets volwassener voor haar leeftijd zou idd ook nog kunnen ja.
We moeten de immigratie uit het geboorteland van Logician maar eens flink bevorderen![]()
quote:
Haha nee die wil je niet zienquote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
dan zijn die fotos vast van 10 jaar terug
je hebt pm en topic is geopend in GAMquote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
![]()
hey nerdy, je hebt pm terug.
ontopic: omg 17-19 ? naaaah
offtopic: kan ik geen waarschuwing dervoor krijgen ofzo, voor pm? ik vergeet zelf altijd te kijken naar dat kleine gele envelopje.
Post er is een paar ... alsjeblieeeeeft *smekend/lief gezichtje*quote:Op zondag 9 december 2007 15:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Haha nee die wil je niet zienfoto's van 10jr terug zijn altijd
quote:Op maandag 10 december 2007 11:53 schreef hardromacore het volgende:
Ik heb haar foto's nog eens haarscherp zitten aanschouwen en ik heb tegen gestemd!
Of dit natuurlijk:quote:Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HOMO ALERT [ afbeelding ]
Ga nou niet ontkennen dat wij een ontzettend fijn weekend samen achter de rug hebben..quote:Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HOMO ALERT [ afbeelding ]
slotjequote:
quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Inpakken jongens, volgende!
[..]
slotje
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dusquote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef Xith het volgende:
De vuile slet, na 1 dagje daten al gelijk in een vaste relatie... En dat moet een moeder zijn ?
quote:Op maandag 10 december 2007 16:34 schreef Xith het volgende:
En nu zit er dus gewoon iemand elke nacht aan haar tepels te likken
quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dus
Ik geloof dat ze al iets van 30 is hoorquote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 ofzo en nu al een paar kinders .... tienermoeder dus
Oke, misschien een topicje over wie het volgende topic moet?quote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze al iets van 30 is hoor
Maar goed, wie is je volgende slachtoffer?? Game on
Ga jij je vlashaartjes op je kin even bijknippen voordat je zo naar bed gaatquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bejaarden komen voor elkaar op?
Ik moet me inderdaad nodig weer scheren, oh uwe ruigheidquote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij je vlashaartjes op je kin even bijknippen voordat je zo naar bed gaat
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef santax het volgende:
Lieve Logician, waarom heb je alleen nog foto's in je fobo van toen je 16 was![]()
Ik bedoel: jij bent aan je foto's te zien net als wijn, alleen maar lekkerder geworden met de jaren![]()
Nouja, laat ik mij nuanceren, ik heb de oudere foto's in d'r fobo mogen aanschouwen! En in tegenstelling tot de meeste vrouwen die meer als melk zijn (weleens melk gedronken nadat het pak een week in je koelkast stond?) lijkt logician helemaal niet aangetast door de tand des tijds. Integendeel! Ze is nu al zeer drinkbaar maar het zou me niets verbazen als haar beste jaren nog moeten komen!quote:
*schuldige meldt*quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Logician het volgende:liever niet, denk dat ik hem maar van fok! ga verbannen
Maare meestal zijn die mods er als de [insert woord] bij wanneer er een slotje gezet moet worden alleen nu zijn ze allemaal op vakantie ofzo? of water aan het inschenken ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
mij van fok verbannen? tssssk *pets*K ben er net 2 dagen ofzo terug!
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's vogeltjes te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Onmogelijk Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. dit zou wel heel kansloos zijn ja(Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha) o dus je gaat er wel over dromen maar niks doen ?
![]()
![]()
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo nee
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. (Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha)
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo
WTFquote:
Ik heb haar door een perfect uitgevoerd oeroud voodoo ritueel zo ver gekregen. Mn zusje doet die dingen en zij was de eerste die in mn hoofd opkwam toen ze om een naam vroeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:
[..]
WTFWaarom kregen wij nooit deze aandacht
![]()
Ik wil ook tietjes likken
Houd je zus ook van tietjes likkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ik heb haar door een perfect uitgevoerd oeroud voodoo ritueel zo ver gekregen. Mn zusje doet die dingen en zij was de eerste die in mn hoofd opkwam toen ze om een naam vroeg.
En je moet maar zo denken ... die gast zit straks met die kinders opgescheeptquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:
[..]
WTFWaarom kregen wij nooit deze aandacht
![]()
Ik wil ook tietjes likken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. (Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha)
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo
geen fotos? en in fobo staat "gone"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Flatline____ het volgende:
Oh ja, tipje voor allen, behalve Musketeer, want al bezet, ik ben eig stiekum verliefd op Maaike1987.
Die dame ziet er goed uit!!!
Ze post vrijwel alleen d'r foto's in KPDquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
geen fotos? en in fobo staat "gone"
ben nog geen 18quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ze post vrijwel alleen d'r foto's in KPD![]()
Ff verder zoeken duzzz...
Heb je ondertiteling??quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Logician het se al op de knibbels hangen juh, der must niet naar kieke.
Dat Logican dr tepels lager hangen dan haar buiknavelquote:
Must dien maten mar belle juh, meskein dat die et wete. Best wel sneu niet dast self gieneens LIwadders kist.quote:
da's kien frysk, llwaddersquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Must dien maten mar belle juh, meskein dat die et wete. Best wel sneu niet dast self gieneens LIwadders kist.
Hmm, i beg to differ. Roep nog ff dit in herinnering:quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat Logican dr tepels lager hangen dan haar buiknavel
hee, ik vertaalde dat gebrabbel van Alex alleen maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Hmm, i beg to differ. Roep nog ff dit in herinnering:
[ afbeelding ]
't blijft een lekker ding
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Logician het se al op de knibbels hangen juh, der must niet naar kieke.
Nee hoor, zoiets was ik niet vergeten te melden als dat zo was geweest, vertrouw daar maar opquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a geshopped heb
woah, met die xtra 100kg had je hier ook wel mogen komen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt heb
Ze is dan misschien niet blond, fries en met vlechten zoals jouw ideale vrouwe, maar die poll in de OP liegt er toch niet om Alexxxxxquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets was ik niet vergeten te melden als dat zo was geweest, vertrouw daar maar op
IK WIST HET!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt heb
Doei hè, slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:30 schreef Logician het volgende:
Slaapzacht!
Fryske famkesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is dan misschien niet blond, fries en met vlechten zoals jouw ideale vrouwe, maar die poll in de OP liegt er toch niet om Alexxxxx
'k ken dr wel een paar in ljouwert , Aafke en Antje, een tweelingquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
En dan hoeven die vlechten niet eens per sé
Friese wijven zijn net Urkersquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
Wat hij zegtquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn er al pics van ons lijdend voorwerp zonder kleren? Anders is dit een kansloos topic!
Kwestie van wachten tot 't weer uitgaat met Musketeer, die wil ons dan vast wel van pikante plaatjes voorzienquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn er al pics van ons lijdend voorwerp zonder kleren? Anders is dit een kansloos topic!
Dat is puur hypothetisch en hier kopen we natuurlijk niks voor!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kwestie van wachten tot 't weer uitgaat met Musketeer, die wil ons dan vast wel van pikante plaatjes voorzien
wtf?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Wist niet dat Logi zoveel fans/stalkers had
Maar ze is zeker mooi, in het echt nog een stuk knapper dan op die altijd kleine fototjes van haar. Oh en ze danst altijd zo sensueel
dat zusje van afcajosquote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef MouzurX het volgende:
We zoeken nog steeds een kandidate voor een nieuw topic... aanmeldingen graag
wat was haar hyves ook alweer? o wacht ze zat ook al op fok, maar zeker niet vaak ?quote:
idd ik zie dat zaadtrekkertjequote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
wat was haar hyves ook alweer? o wacht ze zat ook al op fok, maar zeker niet vaak ?
"hey zusje van afcajos,quote:
Jeej, we gaan nog even door!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"hey zusje van afcajos,
Om een lang verhaal kort te maken: logician heeft nu een vriend, dus we hebben een nieuwe fapslet nodig. Je krijgt veel aandacht en geile reacties over je heen, lijkt dat je wat?"
Maar wel met rooie blosjes op haar wangen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
Het laatste staat vooropquote:Op zondag 9 december 2007 02:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat en het feit dat ik een vrouw ben natuurlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 01:17 schreef Juup© het volgende:
Slotje dan.
Of wél smaakquote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ziet het Logician, slechts 10% van de mannen heeft geen smaak
Wiequote:Op maandag 17 december 2007 06:24 schreef Nolius het volgende:
QyRoZ is echt aan het aftakelen. Hij staat nieteens in dit topique.
Een legendarische user die nu schuil gaat onder een andere, totaal niet te raden, nicknamequote:
toch niet Q he?quote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een legendarische user die nu schuil gaat onder een andere, totaal niet te raden, nickname!
Jij hierquote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Wist niet dat Logi zoveel fans/stalkers had
Maar ze is zeker mooi, in het echt nog een stuk knapper dan op die altijd kleine fototjes van haar. Oh en ze danst altijd zo sensueel
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon gevenquote:
Dat is een beetje als dat ene: je hebt mannen die rukken en mannen die liegenquote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon geven
En ja natuurlijk, ik ken Logi ook buiten Fok en kom niet zoals jou hier op zoek naar geyle plaatjes
Uithuilen mn aarsquote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon geven
En ja natuurlijk, ik ken Logi ook buiten Fok en kom niet zoals jou hier op zoek naar geyle plaatjes
quote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is een beetje als dat ene: je hebt mannen die rukken en mannen die liegen
Je eerste woorden waren "Ik ben zielig"quote:
Tja ik kan nu ook over Ingrid beginnen, he makker?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Je eerste woorden waren "Ik ben zielig"
En dat klopte inderdaad wel ja
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logiquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja ik kan nu ook over Ingrid beginnen, he makker?
quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef MouzurX het volgende:
ontopic blijven !!![]()
logician is het al uit ?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logi
En aangezien ze nog druk zat te GuildWarsen verwacht ik niet dat het al uit is
Mja, heb toch geen nut meer, ze is bezetquote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logi
En aangezien ze nog druk zat te GuildWarsen verwacht ik niet dat het al uit is
Ik ben tot vrijdag of zaterdag in Deventer, daarna vertrek ik tot het einde van het jaar naar het "warme" zuiden. Oftewel Zeelandquote:
warm? warm? WARM???!?!?!?!??! tis hier *^#*!%#& -10 en vanochtend ook PAL tegenwind .. komt echt 1 keer in de 10 jaar voor, maar ik heb SE's dus de wind dacht "naja we gaan maar is draaien ej?"quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben tot vrijdag of zaterdag in Deventer, daarna vertrek ik tot het einde van het jaar naar het "warme" zuiden. Oftewel Zeeland
Zeeuws vlaanderenquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef Rossdale het volgende:
Dan woon je vast niet in Zeeuws-Vlaanderen, it's always warm and sunny in bejaardencountry!
Maar is goed Logi, dan kunnen we misschien wel afspreken. You've got a dateOh nee, dat mag niet meer natuurlijk
Ik wél! En het valt me iedere keer weer tegen! Welke admin/slowchatverwijderaar kan die slowchat verwijderen, daar zitten we namelijk helemaal niet op te wachten!quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
Is dat een date!?!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet je even wachten tot vrijdagavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |