Heb je ondertiteling??quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Logician het se al op de knibbels hangen juh, der must niet naar kieke.
Dat Logican dr tepels lager hangen dan haar buiknavelquote:
Must dien maten mar belle juh, meskein dat die et wete. Best wel sneu niet dast self gieneens LIwadders kist.quote:
da's kien frysk, llwaddersquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Must dien maten mar belle juh, meskein dat die et wete. Best wel sneu niet dast self gieneens LIwadders kist.
Hmm, i beg to differ. Roep nog ff dit in herinnering:quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat Logican dr tepels lager hangen dan haar buiknavel
hee, ik vertaalde dat gebrabbel van Alex alleen maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Hmm, i beg to differ. Roep nog ff dit in herinnering:
[ afbeelding ]
't blijft een lekker ding
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Logician het se al op de knibbels hangen juh, der must niet naar kieke.
Nee hoor, zoiets was ik niet vergeten te melden als dat zo was geweest, vertrouw daar maar opquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a geshopped heb
woah, met die xtra 100kg had je hier ook wel mogen komen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt heb
Ze is dan misschien niet blond, fries en met vlechten zoals jouw ideale vrouwe, maar die poll in de OP liegt er toch niet om Alexxxxxquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets was ik niet vergeten te melden als dat zo was geweest, vertrouw daar maar op
IK WIST HET!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de extra100kg die ik er met zoveel moeite v.a gephotoshopt heb
Doei hè, slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:30 schreef Logician het volgende:
Slaapzacht!
Fryske famkesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is dan misschien niet blond, fries en met vlechten zoals jouw ideale vrouwe, maar die poll in de OP liegt er toch niet om Alexxxxx
'k ken dr wel een paar in ljouwert , Aafke en Antje, een tweelingquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
En dan hoeven die vlechten niet eens per sé
Friese wijven zijn net Urkersquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
En dan hoeven die vlechten niet eens per sé
Wat hij zegtquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn er al pics van ons lijdend voorwerp zonder kleren? Anders is dit een kansloos topic!
Kwestie van wachten tot 't weer uitgaat met Musketeer, die wil ons dan vast wel van pikante plaatjes voorzienquote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn er al pics van ons lijdend voorwerp zonder kleren? Anders is dit een kansloos topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |