Laat je ons weten hoe ze met de keu is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:00 schreef Mastertje het volgende:
maar ze heeft al 3 kinders![]()
ik ging nog een keer afspreken in't poolcafe met haar in enschede
pic doen het niet ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn we waarschijnlijk te ver gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
zegt ze eerst "maak maar een topic"
en dan is het nu nog niet goed ...
vrouwen
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
vrouwen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:ze heeft haar fobo fotos weggehaald ....
vrouwen
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
[..]ik bedoelde het sarcastisch
ps: zolang er geen foto's van mijn kinderen in dit topic komen,![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?
Nu staan alle fappers droogquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zet je dan de foto's van jezelf weer in je fobo?
De titel is "logician is lekkerrrr" .. niet "oo wat een leuke kinders heeft logician"quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
oeps, sorry!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef Rechterbal het volgende:
Ze heeft ene kut, een bos hout voor de deur, die kut is niet zeker. en daar heb je het mee gehad.
ALLE VROUWEN SIND SLECHTZ0RRRR.![]()
Ik ben verbitterd
Ben je weer uit de kast gelaten??quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
ze mag dr zeker wezen goede vrouw met het mooie lichaam en ook nog is goed hoofd daar ziujn dr niet veel van tegewoordig ik denk wel is bij mezelf Waar zijn ze nog? nou hier dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |