Ja, maar aangezien het een reis met een studievereniging is komt daar een veelvoud aan drankkosten en zo bij.quote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, en schappelijke prijs ook wel!
hmm, veel plezier dan maar hèquote:Op maandag 3 december 2007 21:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Sinterklaas die geeft de laatste jaren niet zoveel meer aan mij uit. De kerstman die brengt af en toe nog wel iets langs, maar ik ben bang dat veel uit eigen portemonnee betaald zal moeten worden.
Heb in ieder geval al met een vriendin afgesproken die me een hele dag gaat begeleiden met geld uitgeven.
Nu je een baan hebt kun je dat best zefl betalen.quote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je mag een leuke tas voor me kopen. En vooruit: ik heb ook zwarte ballerina's nodig. In maat 37,5.
Dan wil ik van jouw een nieuw horlogequote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je mag een leuke tas voor me kopen. En vooruit: ik heb ook zwarte ballerina's nodig. In maat 37,5.
Dan moet je niet dit soort taalfouten maken, want daar kan Thisbe absoluut niet tegen!quote:Op maandag 3 december 2007 21:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan wil ik van jouw een nieuw horloge
Ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 3 december 2007 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je niet dit soort taalfouten maken, want daar kan Thisbe absoluut niet tegen!
Kop dicht plato, ik heb nog geen rooie cent ontvangen (dat komt pas in januari), dus sponsoring kan ik wel gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
Nu je een baan hebt kun je dat best zefl betalen.
Zolang wachtenquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
Over dik anderhalve maand krijg je dus al salaris!
Gaan wij naar Gent?quote:Op maandag 3 december 2007 22:37 schreef Melisande het volgende:
Jammer dat jullie naar Gent gaan in de examenperiode voor de Gentste studenten. Het is daar dan redelijk doods .
Overpoort is een must-see als studentenvereninging! Het uitgaansmekka van de Gentste student. Zo'n 30 cafés in één straat! En het zit daar ook vol met Vlaamse studentenclubs. Verbroedering en zo...
Je hebt al een sponsor?quote:
Ik ben een Albionner, mag ik meequote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
- Stedentrip naar Gent -
Allee zeg, 11 t/m 13 januari reizen we met de TripCie af naar onze zuiderburen! Naar Gent om precies te zijn. Voor ¤65,- ben jij verzekerd van een weekend lang gezellig reisgezelschap, een busreis, 2 overnachtingen, een maaltijd, een bezoek aan het designmuseum en een nog nader bekend te maken activiteit. Kom je snel inschrijven! Vergeet daarbij niet contant geld en een kopie van je ID mee te nemen.
Wat: Stedentrip
Wanneer: 11 t/m 13 januari
Hoe laat: vrijdag 8.30 verzamelen op het Jaarbeursplein
Waar: Gent
Kosten: Aliassers ¤65,- / niet-Aliassers ¤70,-
Inschrijven: uiterlijk 20 december in het Aliashok (contant geld + kopie ID mee)
Nog niet zo heel veel zo te zien.
quote:Op maandag 3 december 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:op ALLE mannen die niet lief zijn (geweest) voor mij
quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanavond wel langs geweest naar een ook van mijn vader. Die goeie man is 90 jaar en heeft in zijn jeugd altijd voor de ouders van van mijn vader gewerkt en daar ook gewoond.
Hij is nog steeds echt helder van geest, maar zijn lichaam wil gewoon niet meer.Echt zielig om te zien hoe een eens sterke man gedegradeerd is tot een hoopje waar je alleen maar medelijden mee kan hebben.
Ik heb zelf al jaren geen opa's en oma's meer dus hij is altijd dat figuur voor mij geweest.
die hebben tenminste iets van gevoel in hun donderquote:Op maandag 3 december 2007 23:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Vrouwen zijn weer labiele emo-wezens. Het is nooit goed.
Als je met een psychobitch opgescheept zit ben je daar vast ook niet zo'n voorstander van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die hebben tenminste iets van gevoel in hun donder
truequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je met een psychobitch opgescheept zit ben je daar vast ook niet zo'n voorstander van.
ach zoals mannen altijd doen bij mijquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef CherryLips het volgende:
wat was het, eerst kaartje sturen en dan de lamlul uithangen?
Worden ze anders niet minder egoïstisch van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die hebben tenminste iets van gevoel in hun donder
Hallmark-mannetje niet aardig geweest voor je?quote:Op maandag 3 december 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja.
ik word lesbischof kluizenaar ofzo
Zo ver kom ik niet eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach zoals mannen altijd doen bij mij
Goeieavond Friek_quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef Friek_ het volgende:
Worden ze anders niet minder egoïstisch van.
Speciaal voor CL:quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo ver kom ik niet eens.
Ik krijg vuile blikken en kutopmerkingen.
hoiquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Worden ze anders niet minder egoïstisch van.
Hoi MNR!quote:
Na de roos en het egoistische gedrag van een vrouw geen positieve ervaring meer gehad?quote:
Zachtjes tikt de hagel tegen t zolderraamquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:
of het gaat even hagelen ofzo, zo hoor ik Kylie toch niet meer.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Na de roos en het egoistische gedrag van een vrouw geen positieve ervaring meer gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |