abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54963702
Bah.

Ik zat gisterenavond bij een "vriend" (let op de aanhalingstekens) in de auto, en die kan dus echt niet rijden. Waarom schuift die gast gvd niet op naar links als er een auto aankomt rijden op de invoegstrook die wil invoegen?! Ik ben altijd zo sociaal dat ik naar links ga als dat ook maar enigszins mogelijk is, gewoon als sociaal gebaar om de ander er gemakkelijk tussen te laten. Maar nee, hij moest weer pertinent rechts blijven rijden. En vaak rijden die auto's op de invoegstrook even hard dus die kunnen dan gaan inhouden voor hem... Zelf zou je het ook baggerkut vinden als een of andere maloot maar links naast je blijft rijden en jij wil invoegen! En het kutte was ook nog dat die gasten die wilden invoegen bijna gewoon naar rechts kwamen en hij had dat niet door....

Klacht: Dikke losers (aso's, ego's) die niet sociaal schuiven voor de invoegende medemens, maar pertinent rechts blijven rijden terwijl de hele weg vrij is.

Ik mag lijden dat een of andere vent hem nog 'ns een bluts in z'n pauperblikken doos rijdt of hem op z'n gezicht timmert.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:58:56 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54963771
topic nummer `1213331224325446546546
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:59:15 #3
13250 Lod
Sapere aude!
pi_54963774
Omdat onnodig links rijden verboden is.
En verder vind ik invoegers die er gelijk vanuit gaan dat de ander wel aan de kant gaat een stuk gevaarlijker. Die mensen die zonder te kijken gelijk de snelweg opknallen.
GNU Terry Pratchett
pi_54963785
Gegronde klacht. Maar mensen die niet kunnen invoegen als er iets meer verkeer op de weg is.. dat zijn ook losers
pi_54963872
Flikker eens op man gek!

Invoegers moeten zich aanpassen niet de snelweg bereiders.
pi_54963921
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:09 schreef ColtZ40 het volgende:
Flikker eens op man gek!

Invoegers moeten zich aanpassen niet de snelweg bereiders.

Je kunt toch wel even opschuiven als er geen ander verkeer naast je zit?
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:13:50 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54963923
Wat ColtZ40 zegt. Al is het semi-beleefd om te doen, iedereen heeft het geleerd met rijlessen en invoegen is makkelijker dan de hellingproef. Ik blijf ook lekker doorrijden.
pi_54963973
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:13 schreef Marurk het volgende:

[..]

Je kunt toch wel even opschuiven als er geen ander verkeer naast je zit?
Kan wel, doe ik niet.
pi_54964028
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef Lod het volgende:
En verder vind ik invoegers die er gelijk vanuit gaan dat de ander wel aan de kant gaat een stuk gevaarlijker. Die mensen die zonder te kijken gelijk de snelweg opknallen.
Die rijden toch wel met 60-70 de snelweg op, dus tenzij die ver voor je zit heb je daar geen last van....
Terug van weggeweest!
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:24:30 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54964048
lemming!

en een slechte.
Huilen dan.
pi_54964059
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:22 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Die rijden toch wel met 60-70 de snelweg op, dus tenzij die ver voor je zit heb je daar geen last van....
Iemand die fatsoenlijk heeft leren rijden zit al op 100 à 120 km/uur alvorens in te voegen (als je van tevoren kunt zien dat het verkeer op de snelweg niet langzaam rijdt)...
pi_54964061
Zelf ga ik ook, wanneer er weinig tot geen verkeer rondom me heen is, even naar de linker rijstrook om anderen ruimte te geven in te voegen - inderdaad als een sociaal gebaar. Waar ik mij echter grondig aan erger is aan auto's die tijdens het invoegen achter mij rijden, maar wel al invoegen alvorens ik hier de kans voor heb, en ze je vervolgens inhalen. Zulke idioten zouden hun rijbewijs moeten inleveren - permanent bij herhaalde overtreding. Maar nee, Nederland is weer te soft.
pi_54964074
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
lemming!

en een slechte.
Waarom lemming?
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:31:12 #14
14827 Kogando
Modelprutser
pi_54964130
Goeie, sommige mensen kunnen rijden en anticiperen automatisch omdat het de doorgang versoepelt en natuurlijk ook een stuk veiliger is. Andere ontwikkelen zich niet en blijven steken op het niveau dat ze hadden tijdens de laatste les voor het examen. Zulke mensen hebben geen goed inzicht in het verkeer en frustreren de rest dus.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_54964162
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:31 schreef Kogando het volgende:
Goeie, sommige mensen kunnen rijden en anticiperen automatisch omdat het de doorgang versoepelt en natuurlijk ook een stuk veiliger is. Andere ontwikkelen zich niet en blijven steken op het niveau dat ze hadden tijdens de laatste les voor het examen. Zulke mensen hebben geen goed inzicht in het verkeer en frustreren de rest dus.
pi_54964200
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:25 schreef Marurk het volgende:

[..]

Iemand die fatsoenlijk heeft leren rijden zit al op 100 à 120 km/uur alvorens in te voegen (als je van tevoren kunt zien dat het verkeer op de snelweg niet langzaam rijdt)...
dan moet je auto nog mee willen. Met mijn vorige voegde ik altijd rond de 70à80/u in, gewoon omdat die niet sneller kon raken op de meeste invoegstroken (en dan ging ik al tot het einde van dat auto'tje). De auto die ik nu heb rijd ik sowieso maar 90 voor het invoegen aangezien dat bijna de standaardsnelheid is op het rechtervak, en van 90 naar 120 duurt toch maar een paar secondjes, iig snel genoeg om het eventjes te doen als je ziet dat het verkeer iets sneller opschiet.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54964203
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Kan wel, doe ik niet.
Mongolen zoals jij snij ik dan altijd even gruwelijk af op het moment dat ik de snelweg op kom rijden.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_54964229
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:36 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Mongolen zoals jij snij ik dan altijd even gruwelijk af op het moment dat ik de snelweg op kom rijden.
dit is pas kinderachtig; als mensen bewust dergelijke toeren uithalen zouden ze per direct het rijbewijs moeten intrekken, en niet eens meer teruggeven.
pi_54964250
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef Lod het volgende:
In dit geval is het dan ook niet onnodig
pi_54964265
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:

[..]

dit is pas kinderachtig; als mensen bewust dergelijke toeren uithalen zouden ze per direct het rijbewijs moeten intrekken, en niet eens meer teruggeven.
Een mongool die het iemand met opzet lastig maakt om de snelweg op te kunnen rijden moeten ze van de weg afhalen.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_54964281
opschuiven doe ik ook nooit, als de invoeger iets harder of langzamer gaan rijden kunne ze netjes voor of achter mij erop in plaats van door mij heen, dus ik ga niet naar links tenzij ik met mijn gebruikelijke 140 rij dan ben ik al links.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:43:12 #22
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54964297
Kan wel, mag niet, dan rij je onnodig links en op boetes zit ik niet te wachten. Invoegen is een bijzondere verrichting, dus moet aan iedereen voorgang geven. Dus gas bij of minderen.
pi_54964306
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Een mongool die het iemand met opzet lastig maakt om de snelweg op te kunnen rijden moeten ze van de weg afhalen.
als hij gewoon dezelfde snelheid aanhoudt maakt hij je het niet lastig om de snelweg op te rijden hoor, dan kan je in alle rust beslissen of je ervoor / erachter invoegt, alsof je niet tussen 2 auto's in past... ik zie maar weinig auto's op het rechtervak rijden die te weinig afstand laten zodat je er ff tussen kan.

Het is pas irritant als er mensen op het 1ste vak zitten, daar blijven & nog eens denken van "als ik ff gas geef heeft die achter mij meer ruimte" of "als ik ff afrem heeft die voor mij ruimte". Je zal in het eerste geval maar al aan het versnellen zijn om ervoor in te voegen of in het 2de geval om erachter in te voegen...
pi_54964330
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:43 schreef Bob-B het volgende:
Kan wel, mag niet, dan rij je onnodig links en op boetes zit ik niet te wachten. Invoegen is een bijzondere verrichting, dus moet aan iedereen voorgang geven. Dus gas bij of minderen.
onnodig links rijden doe ik sowieso bijna altijd, wat kan mij die stomme boete schelen, die delen ze toch bijna nooit uit.

Wat denk je nu dat gevaarlijker is; aan 140 heel de tijd teruggaan naar het middenvak, of gewoon op het linkervak blijven plakken en als er dan iemand is die er toch voorbij wil, eventjes opschuiven? Ik ben bijna zeker dat het dat 1ste zal zijn hoor.
Het mag dan wel een verkeersregel zijn dat je zoveel mogelijk rechts moet rijden; als die verkeersregel onveiligere situaties veroorzaakt dat het negeren van die verkeersregel, dan negeer ik die met plezier.
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:47:11 #25
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_54964341
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Nee, die mensen maken het zichzelf lastig. Mits we ervan uit gaan, dat het niet druk is op de weg. Dan vind ik dat je meer dan geneog tijd en ruimte hebt om je snelheid aan te passen.

Keren dat ik wel opzij ga voor invoegend verkeer is: als ik een stuk harder rij dan toegestaan (maar dit geldt meestal alleen in duitsland, ik rij hier niet zo hard) of als het erg druk is en het moeilijker is om fatsoenlijk in te voegen.

Trouwens expres iemand afsnijden is het wel het meest idiote wat je kunt doen. Voor zoiets mogen ze de rijbewijs meteen afnemen.
Horrible Cunt!
pi_54964366
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:36 schreef okkie-man het volgende:

[..]

trouwens zal dat ook wel eens verkeerd uitpakken hoor...

Als ik binnen een paar jaar met een lease rijd & toch op een negatieve BM zit, waarom zou ik dan niet eens zo'n sukkel die me afsnijdt gewoon een tik verkopen (mits de snelheid maar rond de 70/80 ligt)? Auto is niet van je, verzekering stijgt toch niet & je bent normaal gezien zelfs niet eens in fout (ander voert namelijk een maneuvre uit).
pi_54964373
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:43 schreef Bob-B het volgende:
Volgens mij mag het wel. Anyway is het veel beter voor de doorstroming. Doorgaans rijdt een invoegende persoon wat langzamer dan het verkeer op de snelweg zelf; jij schuift tijdig naar links, meneer die wil invoegen kan dan ook naar links en vervolgens passeer je hem dus min of meer links (en eigenlijk is het niet dus niet veel anders dan inhalen).
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:49:53 #28
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_54964380
Naar links gaan is niet verplicht en veroorzaakt juist de files!!!!!!!!!!!!!!!!!
Invoegend verkeer moet gewoon op tijd de juiste (zelfde) snelheid hebben.
How can I make this topic about me?
pi_54964432
Ik heb juist altijd een grondige hekel aan die links-schuivers. Ten eerste zorgt het voor veel files, het heen en weer schuiven van auto's verlaagt de capaciteit van de weg behoorlijk (daarom zie je nu ook steeds vaker een doorgetrokken streep op wegvakken waar wordt ingevoegd). Ten tweede schuiven veel mensen vaak naar links terwijl ze gewoon 110 ofzo rijden, zoals het een goed Nederlander betaamt kijk je absoluut niet of er nog wat aan komt maar stuur je hem gelijk naar links, gevolg is dat de bestuurders die lekker 130-140 rijden weer vol in de ankers moeten. Ten derde ben je op de invoegstrook er zelf verantwoordelijk voor om je snelheid en positie zo aan te passen dat je eenvoudig kunt ritsen.
pi_54964449
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar links gaan is niet verplicht en veroorzaakt juist de files!!!!!!!!!!!!!!!!!
Invoegend verkeer moet gewoon op tijd de juiste (zelfde) snelheid hebben.

Ik vind het juist kut om rechts te blijven rijden als iemand die min of meer met dezelfde snelheid naast je rijdt, wil invoegen. Ruimtekussen wordt verkleind omdat meneer/mevrouw pal naast je rijdt en graag wil invoegen --> grotere kans op ongelukken. Die gast had niet voor niks gisteren bijna 2x een bluts in de rechterkant van z'n blikken doos.
En over die filevorming ... Zolang er geen verkeer naast of vlak op de linkerbaan achter je zit, veroorzaak je toch geen hinder?
pi_54964483
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:55 schreef Marurk het volgende:
En over die filevorming ... Zolang er geen verkeer naast of vlak op de linkerbaan achter je zit, veroorzaak je toch geen hinder?
Je moest eens weten wat rode achterlichten doen met een verkeersstroom.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:04:08 #32
13250 Lod
Sapere aude!
pi_54964565
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:39 schreef B03S het volgende:

[..]

In dit geval is het dan ook niet onnodig
Het is wel onnodig in dit geval. De rechter rijstrook is beschikbaar en het invoegend verkeer moet zich aanpassen aan het verkeer op de snelweg, dus daar hoef je als snelweger niet op te letten.
GNU Terry Pratchett
pi_54964592
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat rode achterlichten doen met een verkeersstroom.
Dude, als er toch geen verkeer naast/achter je zit?
pi_54964763
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:06 schreef Marurk het volgende:

[..]

als ik met 140 afkom los ik sowieso gas als ik zie dat er iemand voor me even opzij schuift hoor, en als dat niet al te ver is ga ik al vertragen door desnoods een klein beetje af te remmen (wat vaak versterkt wordt naar achter toe) omdat ik graag mijn 100m vrije afstand heb voor mijn neus. Als jij daar op 50m voor mij komt, dan ga ik sowieso vertragen om die 100m weer op te bouwen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:20:12 #35
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_54964797
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:06 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dan heeft de invoegende bestuurder genoeg ruimte om zelf zijn snelheid aan te passen.
Horrible Cunt!
pi_54964893
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als ik met 140 afkom los ik sowieso gas als ik zie dat er iemand voor me even opzij schuift hoor, en als dat niet al te ver is ga ik al vertragen door desnoods een klein beetje af te remmen (wat vaak versterkt wordt naar achter toe) omdat ik graag mijn 100m vrije afstand heb voor mijn neus. Als jij daar op 50m voor mij komt, dan ga ik sowieso vertragen om die 100m weer op te bouwen.
Ja, maar dan wordt je inderdaad gehinderd, en dat is inderdaad niet de bedoeling. Daarom zeg ik ook: als je niemand hindert, waarom zou je dan niet naar links kunnen opschuiven? Gisteren was er geen drol op de weg, zelf nog op geen km achter de blikken doos, dus ik zie niet in waarom je dan niet sociaal zou kunnen schuiven. Toont niet echt van verkeersinzicht als je het niet zou doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54964897
Ies onnodig linksrijden en verboten. Bovendien leer je tijdens je rijlessen dat de mensen op de invoegstrook zich moeten aanpassen op het verkeer aan de snelweg en niet andersom.
pi_54964947
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:27 schreef BazzieK het volgende:
Ies onnodig linksrijden en verboten. Bovendien leer je tijdens je rijlessen dat de mensen op de invoegstrook zich moeten aanpassen op het verkeer aan de snelweg en niet andersom.
Ik mocht wel naar links met rijlessen
pi_54964950
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:26 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ja, maar dan wordt je inderdaad gehinderd, en dat is inderdaad niet de bedoeling. Daarom zeg ik ook: als je niemand hindert, waarom zou je dan niet naar links kunnen opschuiven? Gisteren was er geen drol op de weg, zelf nog op geen km achter de blikken doos, dus ik zie niet in waarom je dan niet sociaal zou kunnen schuiven.
Als er echt niemand is zou ik het ook doen hoor, dan stoor je idd niemand. Het probleem is wel de definitie van "niet storen", een vriendin van me interpreteert dat als zijnde "als de achterligger vol in de remmen gaat en nog 1 cm overhoudt van de achterkant van mijn bumper, dan stoor ik hem niet".

ik ben het wel met je eens hoor, ik wijk ook wel frequent eens uit om iemand makkelijk te laten invoegen (maar aangezien ik niet zo vaak rechts rijd, enkel als er echt geen verkeer is, gebeurt dat niet zo heel vaak).
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:27 schreef BazzieK het volgende:
Sta jij ook 5 minuten te wachten als de tram voor je aan een hoofdhalte staat en er links een volle witte lijn is? Lijkt me niet, dan rijd je er ook over (heb ik zelfs op mijn rijexamen gedaan, een tram ingehaald over verdrijvingsvlakken waar je met je auto zelfs niet op mag staan, en ik heb er van die examinator zelfs geen opmerking op gekregen). Het is niet omdat het verkeersreglement iets zegt dat je dat daarom precies moet opvolgen hoor, als je met een overtreding tòch veiliger rijdt (en dat kan zeer zeker), dan doe je er beter aan om eventjes dat reglement te overtreden, waarvoor zijn regels er anders...
pi_54965026
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]

Sta jij ook 5 minuten te wachten als de tram voor je aan een hoofdhalte staat en er links een volle witte lijn is? Lijkt me niet, dan rijd je er ook over (heb ik zelfs op mijn rijexamen gedaan, een tram ingehaald over verdrijvingsvlakken waar je met je auto zelfs niet op mag staan, en ik heb er van die examinator zelfs geen opmerking op gekregen). Het is niet omdat het verkeersreglement iets zegt dat je dat daarom precies moet opvolgen hoor, als je met een overtreding tòch veiliger rijdt (en dat kan zeer zeker), dan doe je er beter aan om eventjes dat reglement te overtreden, waarvoor zijn regels er anders...
In ons boerenland hebben ze geen trams Bovendien heb ik een schurfthekel aan mensen die niet hun best doen om gewoon 120 of harder te rijden op de invoegstrook wat makkelijk haalbaar is.
pi_54965139
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:36 schreef BazzieK het volgende:
Bovendien heb ik een schurfthekel aan mensen die niet hun best doen om gewoon 120 of harder te rijden op de invoegstrook wat makkelijk haalbaar is.
zeker niet met alle auto's hoor, mijn vorige haalde maar 80 op de invoegstrook...
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 december 2007 @ 12:44:40 #42
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54965153
Je mag niet naar links ! dat zegt de politie zelf ( was nog bij blik op de weg afgelopen week )
Omdat er daardoor files komen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54965188
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Je mag niet naar links ! dat zegt de politie zelf ( was nog bij blik op de weg afgelopen week )
en omdat de politie het zegt is het juist . De meeste agenten zijn ook maar ongeschoolden die 6 maandjes een bijscholingscursusje gevolgd hebben, en daarna wat napraten wat ze zelf gezegd is, nadenken is er in de meeste gevallen niet bij.

file's worden zeer vaak veroorzaakt (of in ieder geval in zéér grote mate versterkt) door ongelukken, en ongelukken bekom je bijna enkel door veel van vak te switchen op de snelweg, anders kom je ze niet tegen (je moet eigenlijk best een kalf zijn om zomaar op je voor ligger te rijden in de file).

Als je niet naar links mag ga je nog een vak minder gebruiken & dan zijn de file's nog langer.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 december 2007 @ 12:49:45 #44
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54965235
Nou
De politie zei het
Dus ik blijft lekker rechts vanaf nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54965259
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Belachelijk! Zolang je niemand hindert (lees: zolang niemand op de linkerstrook achter je hoeft te remmen) moet het kunnen naar mijn mening... Door het CBR wordt naar links uitwijken voor invoegend verkeer (indien mogelijk) vaak als "inzicht hebben" beschouwd... Je laat zien dat je rekening houdt met al het verkeer: verkeer voor/achter/links/rechts van je. Sommige paupers rijden gewoon rechts en zien nog geeneens dat er iemand op de invoegstrook naar hem/haar rijdt (ook al is dat dan in de dode hoek ).
Wat doe je dan als een vrachtwagen wil invoegen? Die dwingen vaak gewoon een plek af en hebben bovendien beperkt zicht. Ik ga vast wat pertinent rechts blijven rijden als het niet nodig zou zijn en als een of andere tanker wil invoegen...

*kots*
pi_54965270
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

zeker niet met alle auto's hoor, mijn vorige haalde maar 80 op de invoegstrook...
Dan trap je niet hard genoeg door of neem je de bochten te zacht.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:53:04 #47
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_54965289
Ik heb vaak 't idee dat mensen op de invoegstrook met 80km/u rijden en al in de 5e versnelling, terwijl ze op de snelweg minimaal 100 rijden. Tja, dan kan je natuurlijk nooit meer normaal snelheid maken om rustig voor iemand in te voegen.
pi_54965340
ik ga helemaal niet naar links,ik blijf gewoon dezelfde snelheid rijden,invoegend verkeer heeft geen voorang.
mensen die invoegen zijn prima in staat om hun snelheid aan te passen op het overig verkeer,dit word je ook geleerd als je gaat lessen.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_54965366
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou
De politie zei het
Dus ik blijft lekker rechts vanaf nu
Ik mag lijden dat een of andere debiel die 80 km/h rijdt, vlak voor je invoegt zodat jij vol op de rem kan (en misschien dan nog tegen hem aanknalt). Óf dat er een of andere pauper gewoon invoegt zonder te kijken, en rechts tegen je mooie auto aanschuurt...

Grapje.
pi_54965408
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dan trap je niet hard genoeg door of neem je de bochten te zacht.
ik niet hard genoeg trappen of de bochten te zacht nemen? Je zou eens met me moeten meerijden

Om een indicatie te geven; bandjes gaan nooit langer dan 10.000km mee & het is altijd de zijkant die eerst afgesleten is, en opschakelen doe ik eigenlijk nooit alvorens dat wijzertje al in het rood gestaan heeft (zelfs met mijn automaat niet). Die auto kòn gewoon niet sneller; als er 0-100 in 22 sec op dat boekje staat mag je doen wat je wil, die auto trekt gewoon niet op (en 14 jaar oud zijn zal het dan zeker niet verbeteren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')