quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:09 schreef ColtZ40 het volgende:
Flikker eens op man gek!
Invoegers moeten zich aanpassen niet de snelweg bereiders.
Kan wel, doe ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt toch wel even opschuiven als er geen ander verkeer naast je zit?
Die rijden toch wel met 60-70 de snelweg op, dus tenzij die ver voor je zit heb je daar geen last van....quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef Lod het volgende:
Omdat onnodig links rijden verboden is.
En verder vind ik invoegers die er gelijk vanuit gaan dat de ander wel aan de kant gaat een stuk gevaarlijker. Die mensen die zonder te kijken gelijk de snelweg opknallen.
Iemand die fatsoenlijk heeft leren rijden zit al op 100 à 120 km/uur alvorens in te voegen (als je van tevoren kunt zien dat het verkeer op de snelweg niet langzaam rijdt)...quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:22 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Die rijden toch wel met 60-70 de snelweg op, dus tenzij die ver voor je zit heb je daar geen last van....
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:31 schreef Kogando het volgende:
Goeie, sommige mensen kunnen rijden en anticiperen automatisch omdat het de doorgang versoepelt en natuurlijk ook een stuk veiliger is. Andere ontwikkelen zich niet en blijven steken op het niveau dat ze hadden tijdens de laatste les voor het examen. Zulke mensen hebben geen goed inzicht in het verkeer en frustreren de rest dus.
dan moet je auto nog mee willen. Met mijn vorige voegde ik altijd rond de 70à80/u in, gewoon omdat die niet sneller kon raken op de meeste invoegstroken (en dan ging ik al tot het einde van dat auto'tje). De auto die ik nu heb rijd ik sowieso maar 90 voor het invoegen aangezien dat bijna de standaardsnelheid is op het rechtervak, en van 90 naar 120 duurt toch maar een paar secondjes, iig snel genoeg om het eventjes te doen als je ziet dat het verkeer iets sneller opschiet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Iemand die fatsoenlijk heeft leren rijden zit al op 100 à 120 km/uur alvorens in te voegen (als je van tevoren kunt zien dat het verkeer op de snelweg niet langzaam rijdt)...
Mongolen zoals jij snij ik dan altijd even gruwelijk af op het moment dat ik de snelweg op kom rijden.quote:
dit is pas kinderachtig; als mensen bewust dergelijke toeren uithalen zouden ze per direct het rijbewijs moeten intrekken, en niet eens meer teruggeven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:36 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mongolen zoals jij snij ik dan altijd even gruwelijk af op het moment dat ik de snelweg op kom rijden.
In dit geval is het dan ook niet onnodigquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef Lod het volgende:
Omdat onnodig links rijden verboden is.
Een mongool die het iemand met opzet lastig maakt om de snelweg op te kunnen rijden moeten ze van de weg afhalen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dit is pas kinderachtig; als mensen bewust dergelijke toeren uithalen zouden ze per direct het rijbewijs moeten intrekken, en niet eens meer teruggeven.
als hij gewoon dezelfde snelheid aanhoudt maakt hij je het niet lastig om de snelweg op te rijden hoor, dan kan je in alle rust beslissen of je ervoor / erachter invoegt, alsof je niet tussen 2 auto's in past... ik zie maar weinig auto's op het rechtervak rijden die te weinig afstand laten zodat je er ff tussen kan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Een mongool die het iemand met opzet lastig maakt om de snelweg op te kunnen rijden moeten ze van de weg afhalen.
onnodig links rijden doe ik sowieso bijna altijd, wat kan mij die stomme boete schelen, die delen ze toch bijna nooit uit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:43 schreef Bob-B het volgende:
Kan wel, mag niet, dan rij je onnodig links en op boetes zit ik niet te wachten. Invoegen is een bijzondere verrichting, dus moet aan iedereen voorgang geven. Dus gas bij of minderen.
Nee, die mensen maken het zichzelf lastig. Mits we ervan uit gaan, dat het niet druk is op de weg. Dan vind ik dat je meer dan geneog tijd en ruimte hebt om je snelheid aan te passen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Een mongool die het iemand met opzet lastig maakt om de snelweg op te kunnen rijden moeten ze van de weg afhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |