Mijn leraar Nederlands die zijn minachting voor haar niet kon verbergen, waardoor ik juist nieuwsgierig werd.quote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Hannes Meinkema.
Wat moet je anders, Gellius?- wat moet je dan?quote:Op maandag 3 december 2007 18:39 schreef Gellius het volgende:
Waarom doe je dan ook zoiets, JAmman?
Doorzonwoning? Je bedoelt volgens mij die luxe villa met zeezicht, een zwembad in de 'achtertuin' en ontelbaar veel kamers, waarvan ik er gerust een paar ter beschikking wil stellen aan ontheemde LPT'ers.quote:Op maandag 3 december 2007 22:51 schreef Gellius het volgende:
Dan met DaMart, DaEric en DaLiene in een opgedeelde doorzonwoning? Ieder een slaapkamertje en een oergezellige gemeenschappelijke eetkeuken?
Ook goeie moggel Z...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef Z het volgende:
Ik woon nu aan het waten en vlak bij is een voetgangersbrug. Het bast er van de vogels want ze worden daar vaak gevoerd. Het is grappig op te zien dan het ene mement er 10 vogels zijn en zodra er gevoerd wordt dat er opeens 200 worden. Vooral koeten en meeuwen op dit moment.
Mag dat zelfs populair-wetenschappelijk zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, bedenk eens wat leuke boeken die ik voor mijn verjaardag kan vragen (liefst non-fictie).
Ja hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:55 schreef Z het volgende:
[..]
Mag dat zelfs populair-wetenschappelijk zijn?
De Eeuw van mijn Vader, van Geert Makquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, bedenk eens wat leuke boeken die ik voor mijn verjaardag kan vragen (liefst non-fictie).
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De Eeuw van mijn Vader, van Geert Mak
Bij nader inzien is populair-wetenschappelijk misschien niet zo geschikt voor mij. Ik vind het leuker om de Kritik der reinen Vernunft ofzo te lezen. Ik kan alleen even geen ideeën bedenken waar ik in geïnteresseerd ben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:26 schreef Z het volgende:
Ik heb laatst een boekje gehad waarin wetenschappers vertellen wat ze denken dat waar is maar nog niet kunnen bewijzen. Aan de ene kant zorgt dat voor een hoop 'lunch grote-verhalen', aan de andere kant ook interessante theorieën. Ben de naam alleen even vergeten van het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |