nouja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Double-Helix het volgende:
gelijk heeft ie!
wil je een andere behandeling ofzo?
ah fuck it, lekker interessant om goed te kunnen schrijven op een forumquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zou ik ook doen als ik een onderdirecteur had die 'gedreigdt' schrijft.
Hét antwoord als je je ervan bewust bent dat je er niks van bakt qua spelling.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Gaosz het volgende:
[..]
ah fuck it, lekker interessant om goed te kunnen schrijven op een forum
directeuren zijn ook mensenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef nerderick het volgende:
Heel terecht, als het je vader niet was dan was je waarschijnlijk allang ontslagen. Een onderdirecteur hoort z'n werk niet te laten lijden door zijn prive leven!
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Hét antwoord als je je ervan bewust bent dat je er niks van bakt qua spelling.
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
en fokken onder de baas zijn tijd is natuurlijk ook not done he?
ksst!! ga es aan het werk jij!
en je vader is een sukkel, die had je gwoon onderaan de ladder moeten laten beginnen
Maar ook zónder spellingscontrole?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Ik sluit me hier helemaal bij aan....quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Idd, next!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef Misstique het volgende:
Ik kan me de reactie van je collega's helemaal voorstellen. Als je niet naar behoren functioneert, ben je dus niet geschikt voor die functie en is het tijd om ruimte te maken voor iemand die wél zn werk serieus neemt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Uit hoeveel werknemers bestaat je vaders bedrijf, 2?
Ja. Iemand die díe fout maakt, zonder enige twijfel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
2 weken vrijquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef Petre het volgende:
Als je echt professioneel was had je je werk niet laten beinvloeden door je privésores. Daar reken jij toch ook je ondergeschikten op af?
Optie 1: Neem een week of 2 vrij om je zaakjes op orde te krijgen en ga dan met frisse moed aan de slag.
Optie 2: kom op tijd en bikkel door.
Optie 3: ga lopen mopperen en huilen en verander niet en wordt ontslagen.
Moet jouw baas je vertellen hoe laat je op bed moet!?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Gaosz het volgende:
Gisteren kwam ik op mn werk, zit mn baas weer te klagen over dat ik slaap te kort kom (denkt hij) dus zegt ie: je gaat vanavond vroeg op bed. dus ik gisteravond vroeg op bed gaan (9 uur), kom ik vanochtend van bed af zie ik er nog vermoeidger uit dan gisteren, kom ik vanochtend dus op mn werk. is mn baas boos omdat hij denkt dat ik weer om 1 uur op bed ben gegaan.
dit gebeurd ook vaak.
Prioriteiten stellen he.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Gaosz het volgende:
[..]
2 weken vrij![]()
ik ga straks op wintersport en dan heb ik al mijn dagen nodig
Dus je kiest voor optie 3?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Gaosz het volgende:
[..]
2 weken vrij![]()
Dus je wilt wel normale antwoorden krijgen van mensen, maar je bent te lamlendig om je aan basis taalregels te houden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor.......
Jij schrijft geen brieven, want als door je vader aangestelde onder-directeur laat je zoiets doen door iemand die wel voorbij de 5e klas van de lagere school is gekomen.quote:denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Ja nou ik heb het een tijd geleden al geboekt en al mijn vrienden gaan ook heen dus.........quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Petre het volgende:
[..]
Dus je kiest voor optie 3?
Omdat je wil wintersporten en dat belangrijker vindt dan een goede werkrelatie?
Verwend nest.
was ik ook al van plan om eerlijk te zijn..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef Minette het volgende:
Dan ga je lekker bij een ander werken... tegen de tijd dat je oud en wijs genoeg bent om die hut van je vader over te nemen heb je tenminste gezien hoe het in de rest van de wereld, en bij de concurrentie werkt...
Dat maakt je straks alleen maar een betere directeur.
Dus je vader heeft gelijk: moven en een echte baan gaan zoeken.
als ik het zo eens lees ben je gewoon een verwend nest wat hoog nodig eens op eigen poten geschopt dient te worden. als je het prive zo moeilijk hebt, moet je *daar* wat aan doen, en niet hier klagen (onder werktijd) en dan op wintersport gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Gaosz het volgende:
[..]
2 weken vrij![]()
hier ga je de fout in...je hebt het over je baas niet je vader. je bent gewoon een kuthuillie die een kutverhaaltje zit te verzinnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Gaosz het volgende:
Gisteren kwam ik op mn werk, zit mn baas weer te klagen over dat ik slaap te kort kom (denkt hij) dus zegt ie: je gaat vanavond vroeg op bed. dus ik gisteravond vroeg op bed gaan (9 uur), kom ik vanochtend van bed af zie ik er nog vermoeidger uit dan gisteren, kom ik vanochtend dus op mn werk. is mn baas boos omdat hij denkt dat ik weer om 1 uur op bed ben gegaan.
dit gebeurd ook vaak.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hier ga je de fout in...je hebt het over je baas niet je vader. je bent gewoon een kuthuillie die een kutverhaaltje zit te verzinnen.
oh btw. je postgeschiedenis verklaart ook wel het 1 en ander
[ afbeelding ]
Hee niet zo generalidingesen he... mijn pa is ook baas. Maar niet de mijne. Nou ben ik toch ook niet meteen een verwend voorgetrokken niksnut a la TS?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef rusketier het volgende:
Je weet niet wat werken is. Misschien een beetje cru.. maar zonen van bazen.. bah...
ik denk Aad en Bas van Toor productionsquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb echt een intense haat jegens dit soort mensen!
ik dacht aan gay-night.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk Aad en Bas van Toor productions
Wat doe je hier dan nog ..!? Ga zoeken..mensch !quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef Gaosz het volgende:
[..]
was ik ook al van plan om eerlijk te zijn..
Dat is geen probleem, dat is geil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef RickoKun het volgende:
- Mishandeld worden door een 14 jarig meisje
whehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef DANILXL het volgende:
onderdirecteur bij een timmerbedrijf Klaassen en Zn. zeker
Maakt niet uit. Je bent wel heel diep gezonken als je als onder-directeur van het bedrijf van je vader op een site als Fok! komt klagen over je vader en je werknemers en nog zo'n avatar neemt ook....waar is je bedrijfserthiek, je ondernemersattitude. Straks leest een van je medew. dit en hang je helemaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
Jawohl!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus je wilt wel normale antwoorden krijgen van mensen, maar je bent te lamlendig om je aan basis taalregels te houden.
[..]
Jij schrijft geen brieven, want als door je vader aangestelde onder-directeur laat je zoiets doen door iemand die wel voorbij de 5e klas van de lagere school is gekomen.
En nee, 'gedreigdt' is geen type-fout. Dat is een taalfout. En wel een dusdanig grove, dat ook 'hier let ik niet op spelling' een dusdanig lachwekkende kutsmoes is dat je alleen daarom al ontslagen zou moeten worden.
Daarnaast laat die fout ook meteen zien dat je hooguit de intelligentie van een bos wortelen hebt, en ook weer alleen daarom al volslagen ongeschikt bent om iets anders te doen dan zakjes plakken in een sociale werkplaats.
Tuurlijk. Heb jij geen seks met je baas dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef Dodecahedron het volgende:
Moet jouw baas je vertellen hoe laat je op bed moet!?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Als je het met TS vergelijkt vast wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef Re het volgende:
nou kan een bos worteltjes best intelligent zijn hoor
Ja ook jij hebt te maken met verantwoordelijkheden, dus goed dat je erop wordt gewezen toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Gaosz het volgende:
Zoals jullie misschien wisten werk ik bij het bedrijf van mijn vader als onderdirecteur.
Nadat ik een paar tegenslagen heb gehad in mijn leven (prive) ben ik een beetje van het pad af geraakt en kom ik vaak te laat.
Daarom riep mijn vader mij vannochtend op het matje, hij heeft me daarbij gezegd dat ik mezelf bij elkaar moest rapen anders word ik ontslagen.
Ik ben hiervoor ook altijd gehaat geweest in het bedrijf omdat ik soms werd voorgetrokken als de zoon van de baas, en daarom juichen mijn collega's dit ook nog toe. Al heb ik wel altijd goed mn werk gedaan.
Mijn zoon is een belabberdt werknemer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef fransbreda het volgende:
Mooi topic voor een lemming.
Mijn zoon is een weggooier ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |