nouja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Double-Helix het volgende:
gelijk heeft ie!
wil je een andere behandeling ofzo?
ah fuck it, lekker interessant om goed te kunnen schrijven op een forumquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zou ik ook doen als ik een onderdirecteur had die 'gedreigdt' schrijft.
Hét antwoord als je je ervan bewust bent dat je er niks van bakt qua spelling.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Gaosz het volgende:
[..]
ah fuck it, lekker interessant om goed te kunnen schrijven op een forum
directeuren zijn ook mensenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef nerderick het volgende:
Heel terecht, als het je vader niet was dan was je waarschijnlijk allang ontslagen. Een onderdirecteur hoort z'n werk niet te laten lijden door zijn prive leven!
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Hét antwoord als je je ervan bewust bent dat je er niks van bakt qua spelling.
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
en fokken onder de baas zijn tijd is natuurlijk ook not done he?
ksst!! ga es aan het werk jij!
en je vader is een sukkel, die had je gwoon onderaan de ladder moeten laten beginnen
Maar ook zónder spellingscontrole?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Ik sluit me hier helemaal bij aan....quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zou ik ook doen als ik een onderdirecteur had die 'gedreigdt' schrijft.
Idd, next!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef Misstique het volgende:
Ik kan me de reactie van je collega's helemaal voorstellen. Als je niet naar behoren functioneert, ben je dus niet geschikt voor die functie en is het tijd om ruimte te maken voor iemand die wél zn werk serieus neemt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Uit hoeveel werknemers bestaat je vaders bedrijf, 2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |