Hee niet zo generalidingesen he... mijn pa is ook baas. Maar niet de mijne. Nou ben ik toch ook niet meteen een verwend voorgetrokken niksnut a la TS?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef rusketier het volgende:
Je weet niet wat werken is. Misschien een beetje cru.. maar zonen van bazen.. bah...
ik denk Aad en Bas van Toor productionsquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb echt een intense haat jegens dit soort mensen!
ik dacht aan gay-night.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk Aad en Bas van Toor productions
Wat doe je hier dan nog ..!? Ga zoeken..mensch !quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef Gaosz het volgende:
[..]
was ik ook al van plan om eerlijk te zijn..
Dat is geen probleem, dat is geil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef RickoKun het volgende:
- Mishandeld worden door een 14 jarig meisje
whehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef DANILXL het volgende:
onderdirecteur bij een timmerbedrijf Klaassen en Zn. zeker
Maakt niet uit. Je bent wel heel diep gezonken als je als onder-directeur van het bedrijf van je vader op een site als Fok! komt klagen over je vader en je werknemers en nog zo'n avatar neemt ook....waar is je bedrijfserthiek, je ondernemersattitude. Straks leest een van je medew. dit en hang je helemaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
[..]
kan wel spellen maar ik doe er hier geen moeite voor....... denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
Jawohl!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus je wilt wel normale antwoorden krijgen van mensen, maar je bent te lamlendig om je aan basis taalregels te houden.
[..]
Jij schrijft geen brieven, want als door je vader aangestelde onder-directeur laat je zoiets doen door iemand die wel voorbij de 5e klas van de lagere school is gekomen.
En nee, 'gedreigdt' is geen type-fout. Dat is een taalfout. En wel een dusdanig grove, dat ook 'hier let ik niet op spelling' een dusdanig lachwekkende kutsmoes is dat je alleen daarom al ontslagen zou moeten worden.
Daarnaast laat die fout ook meteen zien dat je hooguit de intelligentie van een bos wortelen hebt, en ook weer alleen daarom al volslagen ongeschikt bent om iets anders te doen dan zakjes plakken in een sociale werkplaats.
Tuurlijk. Heb jij geen seks met je baas dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef Dodecahedron het volgende:
Moet jouw baas je vertellen hoe laat je op bed moet!?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zou ik ook doen als ik een onderdirecteur had die 'gedreigdt' schrijft.
Als je het met TS vergelijkt vast wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef Re het volgende:
nou kan een bos worteltjes best intelligent zijn hoor
Ja ook jij hebt te maken met verantwoordelijkheden, dus goed dat je erop wordt gewezen toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Gaosz het volgende:
Zoals jullie misschien wisten werk ik bij het bedrijf van mijn vader als onderdirecteur.
Nadat ik een paar tegenslagen heb gehad in mijn leven (prive) ben ik een beetje van het pad af geraakt en kom ik vaak te laat.
Daarom riep mijn vader mij vannochtend op het matje, hij heeft me daarbij gezegd dat ik mezelf bij elkaar moest rapen anders word ik ontslagen.
Ik ben hiervoor ook altijd gehaat geweest in het bedrijf omdat ik soms werd voorgetrokken als de zoon van de baas, en daarom juichen mijn collega's dit ook nog toe. Al heb ik wel altijd goed mn werk gedaan.
Mijn zoon is een belabberdt werknemer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef fransbreda het volgende:
Mooi topic voor een lemming.
Mijn zoon is een weggooier ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Gaosz het volgende:
denk je nou echt dat als ik een brief schrijf dat er dan spelfouten in zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |