ik benijd jequote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Raar, ik heb ze alle vier al jaren en kan me totaal niet herinneren dat dit ooit pijn heeft gedaan.
Ik geloof dat ik gewoon geluk heb gehad.... want een collega kijkt me nu ook redelijk nijdig aanquote:
Ik kreeg net een tip dat ik Dentinox moet kopen. Dus dan ga ik dat straks even doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik gewoon geluk heb gehad.... want een collega kijkt me nu ook redelijk nijdig aan
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:46 schreef Quock het volgende:
Rum, Jägermeister, Tequila zijn mijn grootste vrienden als ik er weer eens last van. Spoelen en doorslikken!
succes verzekerd. Eerst dood de alcohol de bacterien die in de buurt van de doorkomende kies zitten en daarna verdoofd de alcohol ook nog eens de pijn
daar heb ik dan nooit last van gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Lig je ook wakker van groeistuipen?
Groot geboren?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
daar heb ik dan nooit last van gehad
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:07 schreef DSS24 het volgende:
Je moet het een beetje opensnijden zodat de druk weg kan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Raar, ik heb ze alle vier al jaren en kan me totaal niet herinneren dat dit ooit pijn heeft gedaan.
Een puist onder je tand.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Is het niet gewoon een ontsteking mien jong?
Lach maar, ik weet hoe zeer het doet TS en als ze het dan opensnijden loopt de prut zo je keel inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |