ik benijd jequote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Raar, ik heb ze alle vier al jaren en kan me totaal niet herinneren dat dit ooit pijn heeft gedaan.
Ik geloof dat ik gewoon geluk heb gehad.... want een collega kijkt me nu ook redelijk nijdig aanquote:
Ik kreeg net een tip dat ik Dentinox moet kopen. Dus dan ga ik dat straks even doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik gewoon geluk heb gehad.... want een collega kijkt me nu ook redelijk nijdig aan
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:46 schreef Quock het volgende:
Rum, Jägermeister, Tequila zijn mijn grootste vrienden als ik er weer eens last van. Spoelen en doorslikken!
succes verzekerd. Eerst dood de alcohol de bacterien die in de buurt van de doorkomende kies zitten en daarna verdoofd de alcohol ook nog eens de pijn
daar heb ik dan nooit last van gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Lig je ook wakker van groeistuipen?
Groot geboren?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
daar heb ik dan nooit last van gehad
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:07 schreef DSS24 het volgende:
Je moet het een beetje opensnijden zodat de druk weg kan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Raar, ik heb ze alle vier al jaren en kan me totaal niet herinneren dat dit ooit pijn heeft gedaan.
Een puist onder je tand.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Is het niet gewoon een ontsteking mien jong?
Lach maar, ik weet hoe zeer het doet TS en als ze het dan opensnijden loopt de prut zo je keel inquote:
+1 Herkenbaar. Ik heb een keer een snee aan de buitenkant gehad, vlak onder mijn kaa, omdat er zoveel zooi en troep in mijn wang zat dat ik mijn mond niet open kreeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lach maar, ik weet hoe zeer het doet TS en als ze het dan opensnijden loopt de prut zo je keel in
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
Dus het is volkomen normaal als het behoorlijk pijn doet. Slikken doet ook heel erg pijn.
Je kunt ze beter zo laten trekken dan wachten totdat er een ontsteking zitquote:Op donderdag 29 november 2007 14:42 schreef Leonos het volgende:
Ik heb er nu ook al een paar dagen last van
Kut kiezen. Maar ik durf niet naar de tandarts omdat ie dan gaat trekken
Komt er altijd een ontsteking dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kunt ze beter zo laten trekken dan wachten totdat er een ontsteking zit
Vaak wel omdat je zover achter in je mond niet heel goed kan poetsen. Daarom raden ze altijd aan om ze te trekken. Dit voorkomt gaatjes en ontstekingen.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komt er altijd een ontsteking dan?
Het doet niet voor niks pijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mja, dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vaak wel omdat je zover achter in je mond niet heel goed kan poetsen. Daarom raden ze altijd aan om ze te trekken. Dit voorkomt gaatjes en ontstekingen.
Dus nu je er nog niet (zoveel) last van hebt, zou ik zeggen 'eruit ermee'.
Laten trekken kan gewoon bij de tandarts hoor. Zodra er een ontsteking zit sturen ze je naar de kaakchirurg!quote:[b]
Ik heb ze alle 4 en ik poets goed, want ik heb geen zin aan een bezoek aan de kaakchirurg...
Dat had ik laatst ook en is hartstikke kut.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:37 schreef DuTank het volgende:
Die kutverstandskies heeft mij het volgende opgeleverd:
Elke keer als ik mijn mond wijd open doen knakt mijn kaakHoe dit komt weet ik niet, misschien omdat ie nu aan het doorkomen is en dat het gewricht ofzo over die kies schraapt..
Vraag jezelf dit af: waarom zou het niet ontstoken kunnen zijn...quote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
over die ontsteking: het kopje van die tand is pas sinds gisteravond zichtbaar, hoe kan het nu dan al ontstoken zijn?
opening in je kaak waar etensresten e.d. in kunnen komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
over die ontsteking: het kopje van die tand is pas sinds gisteravond zichtbaar, hoe kan het nu dan al ontstoken zijn?
Zo, die zit.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
opening in je kaak waar etensresten e.d. in kunnen komen.
maar ik zeg niet dat het nu al ontstoken is. je weet wel, baby's janken ook altijd wanneer de tanden doorkomen.
Dan klieder je Dentinox er overquote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
opening in je kaak waar etensresten e.d. in kunnen komen.
maar ik zeg niet dat het nu al ontstoken is. je weet wel, baby's janken ook altijd wanneer de tanden doorkomen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |