Die dictionairy is niet correct.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
of dus
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob
Nee, zoals pwnt van owned komt komt noob niet van newbie al wordt dat wel gedacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Bob-B het volgende:
afgeleide, van afgeleide, van afgeleide, volgens mij gaat het rijtje zo
nub - noob - newb - newbie waarbij newbie de term is voor een groentje die er nog niks van kan.
Het Internet Resultaten 1 - 10 van circa 421.000 voor hopefull (0,30 seconden)quote:
Kun je me de grap uitleggen van je copy-paste uit Google?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Het Internet Resultaten 1 - 10 van circa 421.000 voor hopefull (0,30 seconden)
Bedoelde u: hopeful
In dat geval een domme hetroquote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Merovingian het volgende:
WTF...
Woordt
In jouw geval betekent het overduidelijk dat je dom bent.
Hetroquote:
in het plaatje staat ook hopefullquote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kun je me de grap uitleggen van je copy-paste uit Google?
Bron?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, zoals pwnt van owned komt komt noob niet van newbie al wordt dat wel gedacht.
Newbie komt van new en noob van nobody.
Dat kloptquote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Bafnek het volgende:
[..]
in het plaatje staat ook hopefull
Moet hopeful zijn.
Wat leren die kinderen tegenwoordig nog wél op school?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Sanguinium het volgende:
Iedere gamer ken het bijna wel; het woordt noob, maar wat houd dit nou precies in?
betekend het nou dat je een nerd, slecht in het spel bent of ben je dan gewoon dom of iets anders?
wie weet wat n00b nou precies inhoud
mensen die te snel conclusies trekken zijn volgens mij dommerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Merovingian het volgende:
WTF...
Woordt
In jouw geval betekent het overduidelijk dat je dom bent.
Je trekt nu zelf ook te snel een conclusiequote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
mensen die te snel conclusies trekken zijn volgens mij dommer
Hotlinking images from starkeith.net is not allowed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking
Nu snap ik hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking
Vooruit, ik zal mijn hand even over mijn hart strijken en je uit deze benarde situatie redden:quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking
Mja dat zegt veelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik weet dat omdat ik zelf een online gamer ben voor al een jaar of 7
OMFG, GA AUB METEEN DOODquote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Sanguinium het volgende:
het woordt
Is dit gewoon poging tot moord? Wel lullig.quote:
beter kan je het nie uitleggequote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef peristilius het volgende:
n00bs zijn al die gasten die niet 1337 zijn.
Nee dat is het niet, jezus ik verbaas me echt hoeveel mensen denken dat noob hetzelfde als newbie isquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Pritt het volgende:
n00b is wel gewoon een "afkorting" van newbie. Newbie is echter wel gewoon een woord in het Amerikaanse woordenboek alleen dat klonk waarschijnlijk niet cool genoeg. Maar goed, meerdere mensen verliezen wel eens de betekenis van termen uit het oog, zo wordt emo tegenwoordig ook voor alles gebruikt.
* Jaar Amerika-ervaring en ~10 jaar forum/mmo ervaring.
Newb spreek je niet uit als noob.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Mja dat zegt veel.
't komt gewoon van newbie > newb (zoals het overal staat)
newb spreek je uit als noob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |