Tuurlijk Viviquote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
Als TS van het vorige topic mag ik vast wel een TVP plaatsen
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebbenquote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Tot wanneer loopt deze serie?
Het zijn opnamen van een jaar toch?
Jammer... ik vind dit dus wel een serie die wat langer mag duren.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebben
quote:Deze eerste aflevering van de 10-delige serie Babyboom begint met een collectieve zwangerschapstest. De kijker maakt kennis met een verwachtingsvol gezelschap: 100 stellen met een zwangerschapswens.
We beleven de uitslag mee tijdens de uitzending. Een uniek televisiemoment: pure blijdschap bij sommigen, verdriet en teleurstelling bij anderen.
Ja, 10 afleveringen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebben
wat is volgens jou het "juicy" gedeelte dan.quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef Femy het volgende:
Hoi!
Ik ben youandme van het vivaforum, en dus de 2e vrouw van Arnoud uit Babyboom. Niet verbitterd hoor, maar wel geschokt door alles wat ik hoor en zie. Geschrokken om mijn ex zomaar op tv te zien met hun verhaal viel me rauw op mijn dak. Ik ben niet Ruth van de ivf site, Arnoud is trouwens geen eigenaar meer van Wibra, gepensioneerd inmiddels. Ruth is volgens mij Coretty zelf.
Wilde op de Viva site even mijn eigen verhaal kwijt, ach het heeft niet veel zin hoor, behalve dan dat ik zelf eens iets kan zeggen. Dat is dan ook alles. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten, het is immers zijn eigen leven, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo blij mee ben. Maar ik ben er inmiddels aan gewend en leg het nu naast me neer.Het zal voor anderen wel "juicy" over komen, zoals ik ook op dit forum las, maar ik heb er niet om gevraagd. Zij en dan bedoel ik Arnoud en zijn vrouw kiezen hier min of meer ook zelf voor!
Genoeg hierover denk ik zo!
Zag dat het topic trouwens gesloten was, dus probeer ik het nog even zo. Ik hoop dat het lukt!!
Ik zie dat Ticootje hierboven het ook al vraagt, maar ik vraag me af waarom jij hier niet blij mee bent...quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef Femy het volgende:
Hoi!
Ik ben youandme van het vivaforum, en dus de 2e vrouw van Arnoud uit Babyboom. Niet verbitterd hoor, maar wel geschokt door alles wat ik hoor en zie. Geschrokken om mijn ex zomaar op tv te zien met hun verhaal viel me rauw op mijn dak. Ik ben niet Ruth van de ivf site, Arnoud is trouwens geen eigenaar meer van Wibra, gepensioneerd inmiddels. Ruth is volgens mij Coretty zelf.
Wilde op de Viva site even mijn eigen verhaal kwijt, ach het heeft niet veel zin hoor, behalve dan dat ik zelf eens iets kan zeggen. Dat is dan ook alles. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten, het is immers zijn eigen leven, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo blij mee ben. Maar ik ben er inmiddels aan gewend en leg het nu naast me neer.Het zal voor anderen wel "juicy" over komen, zoals ik ook op dit forum las, maar ik heb er niet om gevraagd. Zij en dan bedoel ik Arnoud en zijn vrouw kiezen hier min of meer ook zelf voor!
Zag dat het topic trouwens gesloten was, dus probeer ik het nog even zo. Ik hoop dat het lukt!!
Wat?quote:
Wat wat?quote:
Ah, okey.quote:
Alleen tvp stond ook zo stom he?quote:
Ik vraag me af waarom jij 'beledigd' was, dat jij niet genoemd bent in het programma.. Dat las ik op een ander forum. Zn ex met 6 dochters is wel genoemd, en Correty natuurlijk.. Maar probeerden jullie ook een kindje te krijgen? Ben je daarom boos dat dat niet genoemd is?quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef Femy het volgende:
Hoi!
* Vicky ookquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij 'beledigd' was, dat jij niet genoemd bent in het programma.. Dat las ik op een ander forum. Zn ex met 6 dochters is wel genoemd, en Correty natuurlijk.. Maar probeerden jullie ook een kindje te krijgen? Ben je daarom boos dat dat niet genoemd is?
Dan nog. Zij is zijn ex. Al wil hij zich live laten ombouwen tot een vrouw. Is toch zijn probleem?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
Nou nou, hallo, kan het wat minder, jullie gaan wel erg kort door de bocht hoor...misschien heeft zij zich wel al die tijd weggecijferd voor die Arnoud en heeft ie haar toen gedumpt voor Coretty...lijkt me logisch dat het dan enigszins kan steken als er wordt gedaan alsof je nooit bestaan hebt.
Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
Nou nou, hallo, kan het wat minder, jullie gaan wel erg kort door de bocht hoor...misschien heeft zij zich wel al die tijd weggecijferd voor die Arnoud en heeft ie haar toen gedumpt voor Coretty...lijkt me logisch dat het dan enigszins kan steken als er wordt gedaan alsof je nooit bestaan hebt.
Ik begreep er geen hol van !!! Maar iig bedankt voor je uitleg...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niemand, ze is de ex van een van de deelnemers en ze vind het niet leuk dat hij meedoet.
Ze heeft het ook nergens over toestemming hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan nog. Zij is zijn ex. Al wil hij zich live laten ombouwen tot een vrouw. Is toch zijn probleem?
Zou wat zijn als hij haar toestemming moet vragen om op tv te komen met wat dan ook.
Het is in elk geval duidelijk dat zowel Arnoud als Coretty een relatie hadden toen ze wat met elkaar kregen. Ik ben alleen wel benieuwd of ie van de moeder van zijn kinderen ook is gescheiden. En ik vraag me af hoe het voor die dochters is om pa zo te zien met een vrouw van waarschijnlijk je eigen leeftijd en een kind van de leeftijd van jouw kinderen. Het zou mij niet fantastisch lijken, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
Ik weet even niet wie je bedoeld met giechelende krullenbol...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat heeft die giechelende krullebol toch ook? Die had toch kinderen die al 20 waren oid?
Ik kan me zo voorstellen dat je dan nog wel even met ze overlegd, zo van 'we willen mee doen aan dit programma, hebben jullie daar bezwaar tegen'.
Althans... zou ik toch wel prettig vinden als een van mijn ouders dat gedaan zou hebben.
Ja, eh... dat roleplaying stel, waarvan je dat dan weer niet zou zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie je bedoeld met giechelende krullenbol...
Oh Anouska en Quintus. Hij heeft inderdaad al kinderen die al 20 zijn ofzo. Geloof dat ik wel heb mee gekregen dat die kinderen het wel leuk vinden dat ze mee doen en nog een kindje wildequote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, eh... dat roleplaying stel, waarvan je dat dan weer niet zou zeggen.
*vooroordelen uit de kast trekt... Die hockey-trut met die account manager.
Zij waren in de eervorige uitzending veel in beeld. Zij was zwanger maar kreeg helaas een miskraam.
Ja, maar niet veel ouder. En Anouska is maar een paar jaar jonger en niet pas 20. Ik zou er echt heel veel moeite mee hebben als mijn vader nu thuis was gekomen met een meisje van mijn leeftijd. Maar goed, misschien ben ik daar wel raar in hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat heeft die giechelende krullebol toch ook? Die had toch kinderen die al 20 waren oid?
Nou ja, het programma gaat ook over zwanger worden; zwanger zijn is (op het moment in ieder geval) slechts bijzaak.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:28 schreef cattie het volgende:
Ik blijf het een naar gezicht vinden, een zwangere vrouw die rookt. En het ook nog goed praat. Ik vond het jammer dat de anti rook preek over het zwanger worden ging en niet over het zwanger zijn. Alleen dat tekstje in beeld vond ik wat weinig.
Verder was het een prima aflevering, de studiobeelden waren zowaar grappig en niet genant.
Hoewel ik helemaal geen voorstander ben van roken tijdens de zwangerschap en de argumenten waarmee sommigen zich schoon praatten echt te dom voor woorden vond, was ik bij die preek weggelopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die rook-preek had van mij niet nog eens extra gehoeven, dat was in de studio toch al gezegd.
Dat lijkt me echt heeeel raar! Ik zou mn vader echt het geluk wel gunnen, maar denk dat ik me eigenlijk geen houding zou weten te geven tegenover dat meisje!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:36 schreef Fuente het volgende:
Uhm, mijn vader heeft een vriendin die jonger is dan ik. Haar kindje (uit vorige relatie) is iets ouder dan Sara. Ja, raar was het wel, en heel erg wennen, maar ergens ook wel weer leuk (als in, gezellig).
Ik kende haar al wat langer, misschien dat dat scheelt. Natuurlijk was het eerst heel raar, maar na een tijd went het wel, en zie je er ook de voordelen van in (tenminste, ik dan, zal voor iedereen anders zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 22 november 2007 22:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heeeel raar! Ik zou mn vader echt het geluk wel gunnen, maar denk dat ik me eigenlijk geen houding zou weten te geven tegenover dat meisje!
Het is wel een behoorlijk sensatiebelust programma, maar dat is misschien ook wel dat ik het daarom steeds wil zien hoe het verder gaat met iedereen![]()
Wat verschrikkelijk voor die jonge zwangere vrouw die in de steek werd gelaten, ik ken natuurlijk de andere kant van het verhaal niet, maar jeutje wat heftig.
En ik kan toch ook niet goed kijken naar een zwangere die vrolijk door paft hoor,bah ronduit egoistisch!
Nee, het viel me deze keer ook extra op. Ook bij dat stel van die miskraam waarbij dan de kleinzoon van die man ook nog overleden was. Het gesprek was zeg maar al een soort van klaar en dan hup Caroline weer 'Kun je eens vertellen hoe jullie dit samen een plekje hebben gegeven' oid. Ze was echt aan het peuren.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:33 schreef bixister het volgende:
ik heb ook weer een keer gekeken maar wat is het toch een vreselijk programma eigenlijk. dat inzoomen op ellende, brrrr. 'kun je de pijn beschrijven die je de eerste dagen voelde toen je man bij je wegliep terwijl je net zwanger was?'en die zwangerschapstesten voor de camera weer.
volgens mij kijk ik toevallig ook net naar de ergste afleveringen, of is 't echt elke keer zo triest?
Ik vond die vrouw heel naar. Ze bleef maar doorratelen over die miskraam en hoe erg dat allemaal is. Natuurlijk is het erg als je een miskraam krijgt, maar haar man heeft zijn kleinzoon verloren en ik vond dat ze daar een beetje aan voorbij ging.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het viel me deze keer ook extra op. Ook bij dat stel van die miskraam waarbij dan de kleinzoon van die man ook nog overleden was. Het gesprek was zeg maar al een soort van klaar en dan hup Caroline weer 'Kun je eens vertellen hoe jullie dit samen een plekje hebben gegeven' oid. Ze was echt aan het peuren.
zou me dat laatste heel goed kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw heel naar. Ze bleef maar doorratelen over die miskraam en hoe erg dat allemaal is. Natuurlijk is het erg als je een miskraam krijgt, maar haar man heeft zijn kleinzoon verloren en ik vond dat ze daar een beetje aan voorbij ging.
Nou ja, misschien is in de privé-sfeer juist voorbijgegaan aan haar miskraam Volgens mij liet ze ook een opmerking daarover vallen trouwens. en was ze blij dat ze nu eens aandacht kreeg om het over de miskraam te hebben.
Ja, maar dat vond ik van die man eigenlijk ook. Toen CT vroeg hoe het nou met zijn zoon ging leek het er eerst op dat hij zijn schouders op ging halen, zo van 'gaat wel'.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw heel naar. Ze bleef maar doorratelen over die miskraam en hoe erg dat allemaal is. Natuurlijk is het erg als je een miskraam krijgt, maar haar man heeft zijn kleinzoon verloren en ik vond dat ze daar een beetje aan voorbij ging.
Nou ja, misschien is in de privé-sfeer juist voorbijgegaan aan haar miskraam Volgens mij liet ze ook een opmerking daarover vallen trouwens. en was ze blij dat ze nu eens aandacht kreeg om het over de miskraam te hebben.
Ja dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan idd ook nog. Hoewel ik dat er niet echt uit haalde. Toen met die miskraam was hij ook heel emotioneel en dat was toen iig duidelijker van zijn gezicht af te lezen.
Ik kreeg bij hem gisteren ook een soort van teruggetrokken gevoel van 'moet dit nu' oid.
Nou ja goed, het zijn natuurlijk echt rot-dingen in combinatie met elkaar...
Hah inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2007 20:04 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij vind Arnoud het trouwens wel gezegend allemaal zolang die golf court er maar komt
Hij doet gewoon mee om die hysterisch geobsedeerde Coretty zoet te houden.
Zeg kneus, kan het iets minder ofzo??? Denk je dat iemand het leuk vindt om zo aangesproken te worden? Hoe rancuneus ze dan misschien ook is??? Het getuigt gewoon van een hele bende gebrek aan fatsoen van jouw kant om er in dergelijke bewoordingen over te schrijven, en eigenlijk ben je op deze manier geen haar beter dan alle sensatiezoekers die zo te keer gaan in dit topic. Jij weet geen zak van wat zich allemaal heeft afgespeeld in hun leven, en om iemand dan meteen zo te veroordelen vind ik nogal dubieus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef appelsap het volgende:
Wat Amaranta zegt!
Ik heb op het Viva forum gelezen en snap nog steeds niet waarom het voor jou zielig moet zijn. Jij bent namelijk verleden tijd. Die man gaat ook gewoon verder met zijn leven en hij zou jou daar mee kwetsen? Ik denk dat er dan bij jou wat verkeerd zit, of is het aandachttrekkerij?
Is het al weer donderdag?
We noemen haar hier consequent Cornettoquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien heeft Vivi gelijk en is Gooretty een eng, egocentrisch en onsympathiek mens.
Ik denk dat er een stukje "jeugdigheid" zeg maar, bij komt kijken, bij die postquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg kneus, kan het iets minder ofzo??? Denk je dat iemand het leuk vindt om zo aangesproken te worden? Hoe rancuneus ze dan misschien ook is??? Het getuigt gewoon van een hele bende gebrek aan fatsoen van jouw kant om er in dergelijke bewoordingen over te schrijven, en eigenlijk ben je op deze manier geen haar beter dan alle sensatiezoekers die zo te keer gaan in dit topic. Jij weet geen zak van wat zich allemaal heeft afgespeeld in hun leven, en om iemand dan meteen zo te veroordelen vind ik nogal dubieus.
Die man heeft haar in de steek gelaten voor een andere vrouw, komt daar pontificaal mee op televisie, en jij zegt even doodleuk dat die man 'alleen maar verder gaat met zijn leven'???? En zijn vorige vrouw mag daar dus geen gevoelens bij hebben???? Niet dat zoiets niet kan of mag gebeuren, een scheiding, maar daarom hoef jij nog niet meteen een ex-echtgenote met dergelijke bewoordingen aan te spreken!!!
Ik hoop dat jouw vent ooit 'verder gaat met zijn leven, en dat jij zomaar 'verleden tijd' wordt'!!
Dit mag van mij anders ook wel iets minder hoor...quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg kneus, kan het iets minder ofzo???
OKquote:Op zondag 25 november 2007 12:25 schreef appelsap het volgende:
Ja, appelsap is jong, laten we het daar maar op gooien! Ik mag dus blijkbaar niet direct zijn?
Ik zeg het gewoon direct hoe IK erover denk, dat heeft NIKS maar dan ook niks met jeugdigheid te maken.![]()
Ik had het ook met soetsappige woordjes kunnen zeggen, maar dan is het wat mij betreft niet duidelijk wat er staat. Ik heb daarna ook aangegeven dat er een hoop gebeurd kan zijn, en dat dat heus niet leuk zal zijn. Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat hij en zijn nieuwe vriendin een baby krijgen, en in dat hele verhaal is zij niet belangrijk. En daarom zeg ik, zij is verleden tijd. Ik vind het jammer dat je het zo verkeerd opvat, want het is echt niet zo hard bedoeld als jij nu zegt. Ik vind het heel erg voor haar dat haar man haar heeft verlaten, en dat wens ik ook geen mens toe. Maar daar gaat het hierin gewoon niet om.
Het gaat om het gevoel dat hij op tv komt en dat zij niet wordt genoemd, en dat vind ik onzin.
Ik heb nooit gezegd dat zij niks mag voelen omdat hij haar in de steek heeft gelaten. Dus lees mijn post eens goed en bekijk het eens opnieuw.
Er stond eerst kuttekop, dat heb ik al veranderd naar kneusquote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit mag van mij anders ook wel iets minder hoor...![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zei hij geheel neutraal uiteraard!
Het is al goed.quote:Op zondag 25 november 2007 13:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OKDankjewel voor het verduidelijken. En Excuses.
nou precies, getver wat een eng, naar, en hypocriet mens is dat.quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef appelsap het volgende:
Haal die Caronline Tensen weg, dat zal het programma een stuk aangenamer maken.
Ze willen meer begrip kweken voor het feit dat zwanger worden niet zo makkelijk is ofzo. Dat zegt ze iig op de IVF site.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:41 schreef dutchie het volgende:
Jullie storen je enorm aan het programma, maar toch blijven jullie kijken? Wat mis ik dan?
Voor de goede orde, ik kijk dus NIET. Pertinent NIET.
Ik weet dat Arnoud en Coretty meedoen, maar ik snap het werkelijk niet. Ze bulken van het geld, hebben in principe alles (behalve het 2e kindje) wat hun hartje begeert en dan toch zo die aandacht opzoeken. Dat ze een 2e kindje willen begrijp ik. Die wens is er vooral bij haar heel sterk. Maar waarom dan al die bombarie erom heen? Ze zouden toch moeten weten wat voor een shit ze over zich heen zouden krijgen? Zeker met die achtergrond. Ze hadden in ieder geval de garantie dat ze uitgekozen zouden worden voor dit programma. Genoeg om over te praten.
Als ik hen was geweest, had ik met al mijn geld gewoon de beste gyneacoloog opgezocht, daarvoor die sterrilisatie ongedaan maken en hup ervoor gaan. Lekker privé.
Het zal wel iets te maken hebben met groots en meeslepend willen leven ofzo.
maar goed ik ben dan ook het type die het feit dat we zwanger wilden worden stil hield voor de omgeving, dus zit op een ander level ofzo.![]()
Klopt, echt heel erg lullig dat dit zo geregeld is in NL, vind het eigenlijk schandalig. Die gyn vond dat ook volgens mij.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:02 schreef _evenstar_ het volgende:
ze hebben een eigen poging gedaan,
daarna punctie bij vriendin TP
en die laatste TP die dus mislukte,
das totaal 3, maar ze heeft wel hormonen gebruikt en daar zit/zat het poging aantal in dacht ik.
Volgens mij is dat "niet goed ontdooit" niet in de zin van "ze hebben iets fout gedaan in het ziekenhuis waardoor het niet meer gaat lukken" maar meer in de zin van "het is ingevroren met het idee dat het bruikbaar was, maar na het ontdooien blijkt dat niet zo te zijn...". Of niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
Ik was me nog iets aan t afvragen. bij bv Jeroen en Diana.
Je hebt 3 pogingen die vergoed worden. De laatste ontdooiing is niet goed gegaan. Stom dan toch dat die 3e poging daardoor vervalt. Er is niet eens een eitje teruggeplaatst.
Ik vind het ook een leuk programma als in "smul"quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik stoor me trouwens helemaal niet ana het programma. Ik vind het eigenlijk wel leuk. Ik kijk het altijd vrijdags online en als er van die studiostukjes komen "spoel" ik het een stukje verder. Want dat vind ik niks aan.
idd, ik had ook begrepen dat ze twee pogingen zelf heeft gedaan en eentje met de eicellen van de vriedin.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat ze twee keer een poging deden met eigen eicellen, maar bij de tweede poging kwamen ze erachter dat Diana's eicellen sowieso niet goed waren. De derde poging was met eicellen van die vriendin.
Een terugplaatsing geldt volgens mij niet als poging?
Ik schoot enorm in de lach, het moment van de uitzendingquote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag wel weer ok. Geen raar studio-gedoe.
Alleen de overgang van (ik dacht) dat cryo-stel naar de bruiloft was wat minder charmant 'Bij Roy en Renee is de stemming in ieder gevaal heel wat feestelijker'.
Mannen die slissen zijn sowieso al wat twijfelachtig in mijn ogen, en als ze dan ook nog roze truien gaan dragen vertrouw ik ze niet meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schoot enorm in de lach, het moment van de uitzending
Krijg wel wat jeuk van zo'n cryo-stel. Die zijn over 2 jaar uit elkaar. Sneu voor die lesbo's.
Die Renee wordt wel erg als ziektemevrouw neergezet.
Ik heb wat gemist maar is die vader zelf opgestapt of weggestuurd?
Ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat Renee MS heeft.quote:Die overgang naar de bruiloft was idd een beetje lullig gedaan zeg, maar Renee haar man vind ik wel een erg leuk stel![]()
Dank. (Had ik zelf ook eigenlijk stiekem wel kunnen bedenken...quote:
Maak niks uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dank. (Had ik zelf ook eigenlijk stiekem wel kunnen bedenken...)
bronquote:Sluikreclame
Van sluikreclame is sprake, wanneer producten en/of merken worden genoemd of getoond, zonder de
regels uit Mediawet en Mediabesluit daarbij in acht te nemen. Die regels luiden als volgt.
Producten en diensten mogen worden getoond of genoemd, indien
-; het programma geen jeugdamusementsprogramma is
-; het tonen/noemen geschiedt: binnen de context van het programma
--; zonder afbreuk te doen aan het programma
--; op niet-overdreven of overdadige wijze
--; zonder specifieke aanprijzingen
Merken en bedrijfsnamen mogen worden getoond of genoemd onder dezelfde voorwaarden, m.u.v. de
eerste; dit tonen of noemen mag uitsluitend in informatieve of educatieve programma’s.
Gaat het om een aankondiging of recensie van een boek, film, voorstelling of andere werken van
kunst, dan zijn specifieke aanprijzingen (zie laatste voorwaarde) wel toegestaan.
Als zij geen patiënt was geweest was ze gewoon een van de vele anderen geweest. Het enige 'bijzondere' wat ze heeft, is dat ze MS-patiënte is. Het is ook dé reden dat ze nu al voor kinderen zijn gegaan, omdat het later misschien te zwaar voor haar is zwanger te zijn en een zeer jong kind te hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef cattie het volgende:
Die Renée wordt naar mijn zin te veel als patiënt neergezet. Het is een leuke meid die ziek is, maar ik weet uit ervaring dat het juist erg vervelend en stigmatiserend kan zijn als je constant als patiënt neergezet wordt.
quote:Door Babyboom wil iedereen kindje
Sinds de eerste uitzending van de spraakmakende NCRV-serie Babyboom staat de telefoon bij de patiëntenvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek Freya roodgloeiend.
Het televisieprogramma trekt veel stellen over de streep om actie te ondernemen tegen hun ongewenste kinderloosheid.
Ook is het aantal bezoekers van de website explosief gestegen. "Het programma doorbreekt het taboe van het maar niet zwanger raken. Als mensen er eenmaal over beginnen te praten, wordt de drempel om toch maar eens actief hulp te gaan zoeken verlaagd", zegt Marjolein Grömminger van Freya.
Bij de vereniging worden onder andere veel vragen gesteld over de verschillende medische behandelingen en wat wel en niet door de verzekering wordt vergoed.
Daarnaast bellen ook veel mensen om hun hart te luchten. "Sommige mensen hebben niemand met wie ze over de ongewenste kinderloosheid kunnen praten. Nu de feestdagen eraan komen, is het gemis vaak nog eens extra groot. Mensen willen dit verdriet ergens kwijt kunnen", vertelt Grömminger.
Freya is dan ook zeer te spreken over het programma. "Mensen voelen zich daardoor minder alleen staan. Het laat zien dat kinderen krijgen helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Vaak roept een omgeving heel gemakkelijk: 'dan doe je toch ivf'. Maar uiteindelijk blijft de helft van de stellen na ivf ook kinderloos." Bron
Vreselijk mens ja. En maar zeuren en zeiken over artsen in het ziekenhuis, die het allemaal fout hebben want zij weet het allemaal beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
.
En sommige mensen in dat programma...![]()
![]()
Die moeder van 3 bijvoorbeeld, wat een oud wijf voor een 21-jarige zeg... pfff...
Die mensen zijn net verhuist, dat kan een verklaring zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreselijk mens ja. En maar zeuren en zeiken over artsen in het ziekenhuis, die het allemaal fout hebben want zij weet het allemaal beter.
En heb je dat huis van haar gezien? Die arme kinderen hadden op hun slaapkamertje niet eens een bed maar enkel een matras op de grond!
Begin gewoon niet aan kinderen als je het niet kunt betalen.
Ze had toch ook gelijk? In ieder geval wat betreft die zwangerschapsduur?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreselijk mens ja. En maar zeuren en zeiken over artsen in het ziekenhuis, die het allemaal fout hebben want zij weet het allemaal beter.
En heb je dat huis van haar gezien? Die arme kinderen hadden op hun slaapkamertje niet eens een bed maar enkel een matras op de grond!
Begin gewoon niet aan kinderen als je het niet kunt betalen.
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef k_i_m het volgende:
Verder vind ik haar inderdaad wat kattig overkomen. Ik zou bang van haar worden als ze wat van mij zou moeten.
Idd, alles moet gaan zoals mevrouw t wil!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd.
Net alsof ze constant heel ontevreden is over alles. Maar goed, mss is ze niet op haar best als ze zwanger is.
Ik wilde het niet zeggen, maar het was mij idd ook opgevallen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me werkelijk mateloos aan haar te ergeren.
Ajax stel heeft, op het petje na, ook mijn sympathie.
Als je goed hebt gekeken zag je zelfs dat het petje bij hun in bed slaapt
Ja, dat had van mij ook niet gehoeven. Dooie kinderen zie ik liever niet, als ik mag kiezenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:22 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond dat babykistje zo naar om te zien. Ik huil niet snel maar toen zat ik toch wel een beetje te snikken zeg.Wat ik niet begrijp, die vriendin die mee ging en ook IVF had gehad, ze zei dat het confronterend was. Moet ik daar nou uit opmaken dat het bij haar niet was gelukt?
Ja dat begreep ik ook niet helemaal, of dat ze nou de behandelingen en het traject bedoelde of de vroeggeboorte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:22 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond dat babykistje zo naar om te zien. Ik huil niet snel maar toen zat ik toch wel een beetje te snikken zeg.Wat ik niet begrijp, die vriendin die mee ging en ook IVF had gehad, ze zei dat het confronterend was. Moet ik daar nou uit opmaken dat het bij haar niet was gelukt?
Ik denk dat het te maken heeft met medicatie daarbij die onvruchtbaarheid kunnen geven. Mijn oom heeft deze ziekte ook en mijn oom en tante hebben maar 1 kind, hadden er graag meer gewild, maar door de medicatie die hij slikt werd hij onvruchtbaar (is al wel een tijdje geleden, dus kon wel eens geupdate zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:17 schreef Llewella het volgende:
Colitis ulcerosa staat ook genoemd op de babyboom site qua chronische ziekten vs zwangerschap.
Ik heb het 2 jaar geleden overlegd met m'n internist en no problemo, alleen als de ziekte actief is dan zal ik ook niet zwanger raken. Gelukkig is de ziekte al 2 jaar niet meer (echt) actief, en dat zwanger worden was dus ook geen probleem. (Mijn oma heeft 7 kids gezond en wel op de wereld gezet met de ziekte, alleen is het dus 1 generatie overgeslagen via m'n vader kennelijk).
Tja, moeilijk hoor, even een bed in elkaar zetten voor je kinderen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die mensen zijn net verhuist, dat kan een verklaring zijn.
Verder vind ik haar inderdaad wat kattig overkomen. Ik zou bang van haar worden als ze wat van mij zou moeten.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:14 schreef Webkim het volgende:
Die vrouw die eicellen doneerde voor Petje & vriendin zei toch dat ze dat deed "omdat mijn gezin al compleet is en met die eitjes gebeurt anders toch niks meer"?
Zoiets kan ik me tenminste herinneren.
Dat klopt dat hoorde ik ook !!! Is toch wel erg lief van haar echt een vriendin vind ik van ze.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:14 schreef Webkim het volgende:
Die vrouw die eicellen doneerde voor Petje & vriendin zei toch dat ze dat deed "omdat mijn gezin al compleet is en met die eitjes gebeurt anders toch niks meer"?
Zoiets kan ik me tenminste herinneren.
Idd, het lijkt me niet niks zeg! Wel heel lief van d'rquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt dat hoorde ik ook !!! Is toch wel erg lief van haar echt een vriendin vind ik van ze.
Ben ik met jou eens, het lijkt mij niet niks, ze kan ook moeder gevoel over dat kindje krijgen van haar bevriende stel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Idd, het lijkt me niet niks zeg! Wel heel lief van d'r
Hihi, daar moest ik idd ook aan denken, sta je dan met je plan van 8 kantjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef Smirre het volgende:
Mevrouw Bevallingsplan zal overigens wel raar opgekeken hebben toen ze om een ruggeprik schreeuwde en deze niet kreeg. (Of stond een ruggeprik niet in The Holy List wellicht?)
Als Piloot en uberhaupt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je als piloot? Of uberhaupt?
Want in principe is er geen reden om niet 'met het vliegtuig te gaan' tijdens een zwangerschap.
Sterker nog, laatst las ik ergens dat je zelfs kan vliegen tot aan 3 weken voor de uitgerekende datum. Dat maatschappijen je dan echt niet meer mee willen nemen met het risico op bevallen in het vliegtuig of een tussenlanding.
Ik dacht zelf eigenlijk dat de grens rond de 30 weken lag en ben iig zelf met 12 weken naar Gran Canaria geweest en met 23 weken naar Zuid Afrika, geen probleem. Je moet alleen wel een verklaring van je verloskundige bij je hebben, sommige maatschappijen willen checken of je niet al 'te ver' bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 13-12-2007 13:25:45 (Spoiler-tags gezet... ) ]
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ja, geweldig programma toch - leuk van die tweeling - ik heb ook zitten sniffen BE
Beetje raar bij dat Ajax-stel - krijg je de uitslag, het is 2100 - jaja
Ja, de eerste uitzending(en) waren wat minder geslaagd maar nu is het okay, het gaat om de verhalen. Volgende keer nog een mannenstel erbij. En er is wel iets te weinig ellende, er moet natuurlijk ook een doodgeboren kindje bijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vond ik ook heel raar. Zeg dan gewoon 'gefeliciteerd, vooralsnog ben je zwanger, dan-en-dan heb je een echo om te kijken of alles goed zit'.
Het studio-gedoe vergeet ik gewoon voor het gemak, verder vind ik het een prima programma, ook met CT, of ondanks of hoe je het ook zegt.
Komt wellicht ook omdat ik er middenin zit en heel veel herken sowieso, maar mja... mijn positieve stem hebben ze.
Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef FoXje het volgende:
Ging die Diana nou aan de rose ?
Het petje begint nu zelfs mijn sympathie te krijgenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen, maar vooralsnog is het verwonderlijk dat het bij vroege miskramen gebleven is.
Aan de andere kant... de OUD modjes zeggen dat ook wel eens tegen elkaar, hoe verschrikkelijk weinig echt hele zware ziekten en/of handicaps er voor komen op het toch wel behoorlijke aantal OUD-kindjes.
Blijkbaar is het dan toch zeldzamer dan het lijkt te zijn.
Een mannenstel erbij had idd ook nog wel gemoeten maar ik gok dat dat helemaal lastig is omdat die van een draagmoeder afhankelijk zijn, toch? Of mss een mannenstel die het dan samen met een vrouwenstel doen.
Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.![]()
Kan ook druivensap zijn geweest. Lijkt me niet dat het rosé was.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...
Ik denk ook dat zij wel een positieve insteek heeft...alleen snap ik niet waarom ze van de regie elke keer weer die 'bij 90% van de vrouwen met MS...' opmerking erin stoppen. Dat heb ik nou al 3 of 4 keer gehoord en nu weten we het wel...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet eens zozeer van haar als wel van de manier waarop haar verhaal in beeld gebracht wordt. Zijzelf valt volgens mij nog best wel mee.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.![]()
Yeps, erg leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Fuente het volgende:
Hier ook tranen hoor! Wauw echt superleuk voor jet ajaxstel![]()
Ik ken dat..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef Webkim het volgende:
Nou... Het biggelde bij mij weer lekker over m'n wangen bij het zien van al die puncties, het wachten, de hoop, de vrees, en de blijdschap / teleurstelling. Ik ben nog de hele avond van slag geweest.![]()
En mijn zak met overgebleven prikpennen ligt hier ook nog; puur omdat ik steeds te lui ben om ze te gaan inleveren bij de apotheek.
Het MS meisje (Renee?) was trouwens wel lekker aan het creabea-en in de babykamer. Hoe ver was ze bij die opnames? Ik zag een heel demonstratief opengelaten bloesje met een miniscuul buikie.
Kitty en Marinjo is een ander stel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:38 schreef Utrecht het volgende:
Kitty en Marinjo komen volgens mij op tv ook anders over dan ze in het echt zijn. Ik heb echt het idee alsof ze allebei zwakbegaafd zijn nav de uitzendingen. Maar alle babyboom deelnemers zijn helemaal weg van ze zo grappig zijn en zo zichzelf (en schijt aan alles hebben).
Wellicht hun filmpjes toch met een knipoog bekijken.
Alhoewel staat me toch wel bij het filmpje hoe de bevruchting ging en zij bovenop elkaar kropen om het standje te laten zien
volgens mij doelt utrecht gewoon op het stel zoals het algemeen tot nu toe op babyboom gepresenteerd is, niet specifiek over afgelopen aflevering.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kitty en Marinjo is een ander stel.
Gisteren waren Kitty en Micha op tv.
Haha, nou, ik ben niet zwanger maar ik heb het deze aflevering ook niet droog gehouden hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef klein_spookje het volgende:
En moest ook nog wel een traantje laten hoor. Jemig wat word je labiel van die hormonen die door mijn lijf gieren.
Dan was ik in de war....quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:06 schreef Utrecht het volgende:
ik bedoel inderdaad kitty en marinjo, met hun oefenbaby in de supermarkt
Caroline krijgt naar babyboom, een nieuw programma over 100 stellen die willen trouwen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dan klik ik maar gewoon niet.
Wel een soort van jammer dat het vanavond al weer de laatste is.
Me too, eigenlijk heb ik met babyboom ook niet veelquote:Op donderdag 20 december 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... maar daar heb ik toch wat minder mee denk ik.
Een echte kakkertje is zijquote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, ik vind CT nu al aardig irritant.
Ze is zo heel erg bezig met woorden in de mond te leggen bij veel mensen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caroline krijgt naar babyboom, een nieuw programma over 100 stellen die willen trouwen.
Moet je goed lezen joh. Het ging over 100 stellen die graag een baby willen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:00 schreef FoXje het volgende:
Weer veel aandacht voor Cornetto en Arnout. Pff. En al die andere stellen dan. Ze hebben helemaal geen 100 stellen man, het ging over 5 stellen max.
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:25 schreef FoXje het volgende:
Sommige mensen kregen te veel aandacht vind ik.
Over de stellen van babyboom kan je op de website blijven volgen ...Hoe zij de komende maandenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vond ik ook wel gek trouwens hoor, dat er op zich maar zo weinig van de 100 stellen echt in beeld zijn geweest.
Overigens... nu de uitzendingen voorbij zijn mag er hier naar hartelust gespoilerd worden hoor!
Ik zeg niet dat jij dat moetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja weet ik, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Lees: ben ik te lui voor...![]()
Weet je hoeveel tijd ik op FOK! rondhang.![]()
Dus als anderen, die daar al wel meelezen nog smeuiige dingen te melden hebben dan hou ik me aanbevolen.
Hhaha!! Het lijkt me wel leuk als ze hun log blijven updaten. Vind het toch wel een heel tof stel.quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag even te surfen op de site van babyboom... Diana en Jeroen hebben blijkbaar een nieuwe echo gehad en die ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik moest echt heel hard lachen![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag even te surfen op de site van babyboom... Diana en Jeroen hebben blijkbaar een nieuwe echo gehad en die ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp van de mensen die er bij betrokken zijn dat het een stuk leuker en emotioneler en spannender is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt mij een totaal andere insteek.
Hierop kan je nauwelijks invloed uitoefenen, bij die bruiloften zie ik veel meer 'verwende bruidjes' en idd familie-gezeik voor me.
Mss vermakelijk, maar verder volgens mij niet echt vergelijkbaar toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, dat decolleté van CT gisteren....
Ja, maar weet je, Arnoud en Coretty gaan nu zonder een boterham minder te eten ICSIpoging tig in. Diana en Jeroen hebben het geld bij elkaar moeten schrapen. Als je wens niet vervuld kan worden is het altijd klote, maar als je veel geld hebt kun je wel zonder problemen extra behandelingen en dus kansen kopen. Dat verschil ontkennen vind ik getuigen van weinig realiteitszin van Arnoud en Coretty.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Dat ze al rijk zijn en veel geeld hebben met hun golf-park enzo en bovendien hebben ze al een zoontje samen. Wat Coretty toen zei vond ik helemaal goed! Het maakt niet uit of je arm of rijk bent. Wat voor milieu je ook uit komt. Als een kinderwens niet vervuld wordt is voor iedereen de pijn en het verdriet hetzelfde.
Netjes en integer was nou niet wat in me opkwam toen mensen in rampetamphouding in beeld werden gebracht, maar dat kan ook aan mijn visie op die begrippen liggen. Ik vond een hoop stukken behoorlijk platvloers en die hele CT met d'r 'wat vind je er nou van, man weg/ kleinkind dood/ vrouw wil je niet meer/ whatever' vond ik ook zoeken naar drama en weinig respectvol.quote:Ik vond het stuk voor stuk hele indrukwekkende verhalen en vond dat de TV-makers het heel netjes en integer hebben gebracht. Heb met plezier, kippevel en emotie naar de serie gekeken!
Dat klopt wel, maar met geld kun je wel verder gaan dan anderen om die diepste wens te realiseren. Als het bij Arnoud en Coretty niet lukt, weten ze dat ze er alles aan hebben kunnen doen zonder enige financiële beperking. Bij de meeste mensen houdt het na drie, vier, hooguit vijf pogingen op, want dan is het geld op. Net als dat je gezondheid niet kan kopen met geld, dat is waar. Maar met geld kun je je wel de aller- allerbeste behandelingen veroorloven die er zijn. Da's toch ook wat waard. En dat lijkt me toch ook wel een verschil maken, weten dat je er alles aan gedaan hebt. Niet voor de uitkomst, want of je nou na drie pogingen zonder kind zit of na dertig, de uitkomst is hetzelfde, maar ik zou er denk ik meer vrede mee hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Het gaat om je gevoelens, emotie en diepe wens en dat kan je echt niet in geld uit drukken, is totaal ondergeschikt op zo'n moment.
En zeker omdat Diana's eerste 2 pogingen eigenlijk voor piet snot waren omdat haar eigen eitjes helemaal niet goed waren, toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar met geld kun je wel verder gaan dan anderen om die diepste wens te realiseren. Als het bij Arnoud en Coretty niet lukt, weten ze dat ze er alles aan hebben kunnen doen zonder enige financiële beperking. Bij de meeste mensen houdt het na drie, vier, hooguit vijf pogingen op, want dan is het geld op. Net als dat je gezondheid niet kan kopen met geld, dat is waar. Maar met geld kun je je wel de aller- allerbeste behandelingen veroorloven die er zijn. Da's toch ook wat waard. En dat lijkt me toch ook wel een verschil maken, weten dat je er alles aan gedaan hebt. Niet voor de uitkomst, want of je nou na drie pogingen zonder kind zit of na dertig, de uitkomst is hetzelfde, maar ik zou er denk ik meer vrede mee hebben.
Yep, zoiets zei ze ook, toch? Dat het het eerste was dat ze niet met hard werken kan bereiken. Lijkt me ook wel heel lullig hoor, als je je dat 'ineens' realiseert.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Vivi het volgende:
Coretty komt op mij voornamelijk zo over dat ze het niet kan uitstaan dat er iets is wat ze niet met geld kan kopen.
Maar goed, ik geef het toe, ik heb dat gevoel ook wel als ik naar Arnoud en Coretty kijk. Hij zegt zelf dat zij helemaal geconsumeerd wordt door d'r kinderwens. Ik denk dan ook: geniet in elk geval van dat kindje dat je wel hebt, voor je het weet gaat ie naar school terwijl jij hele dagen hebt lopen sippen om wat niet is. In het geval van Diana en Jeroen zou ik dat veel beter te verteren hebben gevonden, maar die hadden juist wél veel meer dan alleen een kinderwens. Ik zal niet zeggen dat het niet erg is, als het niet lukt een tweede te krijgen, juist niet, maar om je er zo door te laten verteren komt op mij wel vreemd over.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zie hier maar eens hoe fel de discussie is als je zegt dat mensen die voor een 2e kindje gaan toch eigenlijk net in een andere situatie zitten dan mensen die helemaal nog geen kinderen hebben...
Misschien moet ze al dat geld aanwenden om kindjes die het minder hebben te helpen, dan kan ze iig haar "moedergevoelens" misschien op een andere manier aanwenden?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, zoiets zei ze ook, toch? Dat het het eerste was dat ze niet met hard werken kan bereiken. Lijkt me ook wel heel lullig hoor, als je je dat 'ineens' realiseert.
[..]
Maar goed, ik geef het toe, ik heb dat gevoel ook wel als ik naar Arnoud en Coretty kijk. Hij zegt zelf dat zij helemaal geconsumeerd wordt door d'r kinderwens. Ik denk dan ook: geniet in elk geval van dat kindje dat je wel hebt, voor je het weet gaat ie naar school terwijl jij hele dagen hebt lopen sippen om wat niet is. In het geval van Diana en Jeroen zou ik dat veel beter te verteren hebben gevonden, maar die hadden juist wél veel meer dan alleen een kinderwens. Ik zal niet zeggen dat het niet erg is, als het niet lukt een tweede te krijgen, juist niet, maar om je er zo door te laten verteren komt op mij wel vreemd over.
Inderdaadquote:
Maar dat wil ze niet. Ze wil haar moedergevoelens alleen botvieren op een biologisch eigen kind. Want anders zou donorzaad best een optie zijn, of adoptie. Ik weet dat dat via de gebruikelijke officiële kanalen niet zomaar gaat, maar juist met geld is dat wel op te lossen. Maar dat is niet wat ze wil. Ik vind dat overigens haar goed recht hoor, maar het maakt de situatie wel extra lastig voor henzelf.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet ze al dat geld aanwenden om kindjes die het minder hebben te helpen, dan kan ze iig haar "moedergevoelens" misschien op een andere manier aanwenden?
Dat was volgens mij in aflevering 2, dat ze dat zei. Maar goed, natuurlijk "gun" ik het haar wel, ik vind haar alleen niet erg prettig overkomen, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ze post ook regelmatig in het gastenboek van mijn vroegere beste vriendinnetje van de middelbare school. die is inmiddels ook weer zwanger via ICSI en heeft hiervoor een kindje verloren na 24 (geloof ik) weken zwangerschap. Ze leeft daar enorm mee, maar ik vind het persoonlijk iets obsessiefs hebben, ik kan er mijn vinger niet opleggen waarom, maar ik krijg er een raar gevoel bij. Maar goed, dat is net zoals irl, sommige mensen heb je een antipathie tegen en anderen mag je meteen. Ik heb ook wel meelij met haar, maar ik heb de indruk dat zij echt iemand is die over lijken gaat om haar zin te krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb niet gehoord dat Coretty echt zei dat ze dit niet met hard werken kon bereiken, maar toch gun je iedereen een kind. In welke situatie of leefomgeving je ook zit. Het heeft met moedergevoelens en emotie's te maken. Als je je daarin echt dreigt te verliezen en inderdaad je leven uit niets anders bestaat dan die onvervulde wens, ben je fout bezig. Daar moet je natuurlijk wel bewust voor waken. Maar vind het wel opvallen hoe snel idereen dan toch gelijk een oordeel klaar heeft. Want lang niet iedereen met een oordeel kent het betreffende stel persoonlijk en kent dus het volledige verhaal.
Doet deze site het sinds een paar dagen niet meer of ligt dat aan mijquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef Vivi het volgende:
Ze post nu onder de nick "Merel" btw.
klikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Vivi wat heb je gedaan?!?
ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten
zover was ik al gekomen, maar wat heeft 'onze' Viev gedaan dat mw Coretty tot deze actie gekomen is? Heeft ze met uebercute Dean staan posten bij haar huis?quote:
quote:
Heb ik ook niet, alles wat er is gebeurd staat hier in deze topicquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die neemt het allemaal wel heeel serieus hoor, ik geloof never nooit niet dat er meer gezegd/gedaan is door Vivi buiten dit topic, en laten we eerlijk wezen, velen hebben in dit topic hun verbazing enz. over dit stel geuit.
Als je jezelf op tv en internet zo bloot geeft, kan je ook reacties verwachten die je minder leuk vindt, niets meer en niets minder.
Beschuldigingen van stalking..
Hoezo zoek je vriendenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Viv, heb je ook toevallig haar hyves?
er zijn hier dingen besproken maar stalkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:25 schreef Aga het volgende:
Beste Vivi,
Wat jij over babyboom kwijt wilt moet je zelf weten. Als je met je kop in de media komt dan kun je een hoop bagger verwachten. Ik denk dat Coretty zich daarop verkeken heeft. Jullie posts op het FOK-forum voelen voor haar blijkbaar als stalken.
ieder volwassen mens kan over opmerkingen die men niet zint heen lezen, wat is dan het probleem?quote:Posts waarin over haar (door jou) gezegd wordt: “Hij doet gewoon mee om die hysterisch geobsedeerde Coretty zoet te houden.” klinken niet echt aardig, vind je wel?
mensen waren oprecht geinteresseerd, en als je niet wil dat anderen meelezen moet je niets op t net zettenquote:Een link naar haar blog die blijkbaar op het FOK-forum geplaatst is heeft nare reacties opgeleverd.
wel tof dat je je hiervoor gaat registrerenquote:Het is dus niet zo dat jij vervelend reageert op haar blog maar er is wel degelijk een duidelijke link te leggen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef Vivi het volgende:
Coretty heeft inmiddels een reactie geplaatst op het IVF forum, en ik denk dat alles wel enigszins is rechtgetrokken daarmee
Rocka, wat heb jij toch met je Hyves?!
Ze heeft geen hyves meldt ze zelf netquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Aga, heb jij haar hyves?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:09 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves meldt ze zelf net
nee dat denk ik niet, aangezien Coretty op dat andere forum op een heel nette manier reageerde richting Viefquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
aga = coretty ?
nou ja, whatever kom maar hier hoor
hier is het veeeeeeel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |