quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef Vivi het volgende:
Ze post nu onder de nick "Merel" btw.
klikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Vivi wat heb je gedaan?!?
ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten
zover was ik al gekomen, maar wat heeft 'onze' Viev gedaan dat mw Coretty tot deze actie gekomen is? Heeft ze met uebercute Dean staan posten bij haar huis?quote:
quote:
Heb ik ook niet, alles wat er is gebeurd staat hier in deze topicquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die neemt het allemaal wel heeel serieus hoor, ik geloof never nooit niet dat er meer gezegd/gedaan is door Vivi buiten dit topic, en laten we eerlijk wezen, velen hebben in dit topic hun verbazing enz. over dit stel geuit.
Als je jezelf op tv en internet zo bloot geeft, kan je ook reacties verwachten die je minder leuk vindt, niets meer en niets minder.
Beschuldigingen van stalking..
Hoezo zoek je vriendenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Viv, heb je ook toevallig haar hyves?
er zijn hier dingen besproken maar stalkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:25 schreef Aga het volgende:
Beste Vivi,
Wat jij over babyboom kwijt wilt moet je zelf weten. Als je met je kop in de media komt dan kun je een hoop bagger verwachten. Ik denk dat Coretty zich daarop verkeken heeft. Jullie posts op het FOK-forum voelen voor haar blijkbaar als stalken.
ieder volwassen mens kan over opmerkingen die men niet zint heen lezen, wat is dan het probleem?quote:Posts waarin over haar (door jou) gezegd wordt: “Hij doet gewoon mee om die hysterisch geobsedeerde Coretty zoet te houden.” klinken niet echt aardig, vind je wel?
mensen waren oprecht geinteresseerd, en als je niet wil dat anderen meelezen moet je niets op t net zettenquote:Een link naar haar blog die blijkbaar op het FOK-forum geplaatst is heeft nare reacties opgeleverd.
wel tof dat je je hiervoor gaat registrerenquote:Het is dus niet zo dat jij vervelend reageert op haar blog maar er is wel degelijk een duidelijke link te leggen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef Vivi het volgende:
Coretty heeft inmiddels een reactie geplaatst op het IVF forum, en ik denk dat alles wel enigszins is rechtgetrokken daarmee
Rocka, wat heb jij toch met je Hyves?!
Ze heeft geen hyves meldt ze zelf netquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Aga, heb jij haar hyves?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:09 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves meldt ze zelf net
nee dat denk ik niet, aangezien Coretty op dat andere forum op een heel nette manier reageerde richting Viefquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
aga = coretty ?
nou ja, whatever kom maar hier hoor
hier is het veeeeeeel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |