Als Piloot en uberhaupt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je als piloot? Of uberhaupt?
Want in principe is er geen reden om niet 'met het vliegtuig te gaan' tijdens een zwangerschap.
Sterker nog, laatst las ik ergens dat je zelfs kan vliegen tot aan 3 weken voor de uitgerekende datum. Dat maatschappijen je dan echt niet meer mee willen nemen met het risico op bevallen in het vliegtuig of een tussenlanding.
Ik dacht zelf eigenlijk dat de grens rond de 30 weken lag en ben iig zelf met 12 weken naar Gran Canaria geweest en met 23 weken naar Zuid Afrika, geen probleem. Je moet alleen wel een verklaring van je verloskundige bij je hebben, sommige maatschappijen willen checken of je niet al 'te ver' bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 13-12-2007 13:25:45 (Spoiler-tags gezet... ) ]
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ja, geweldig programma toch - leuk van die tweeling - ik heb ook zitten sniffen BE
Beetje raar bij dat Ajax-stel - krijg je de uitslag, het is 2100 - jaja
Ja, de eerste uitzending(en) waren wat minder geslaagd maar nu is het okay, het gaat om de verhalen. Volgende keer nog een mannenstel erbij. En er is wel iets te weinig ellende, er moet natuurlijk ook een doodgeboren kindje bijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vond ik ook heel raar. Zeg dan gewoon 'gefeliciteerd, vooralsnog ben je zwanger, dan-en-dan heb je een echo om te kijken of alles goed zit'.
Het studio-gedoe vergeet ik gewoon voor het gemak, verder vind ik het een prima programma, ook met CT, of ondanks of hoe je het ook zegt.
Komt wellicht ook omdat ik er middenin zit en heel veel herken sowieso, maar mja... mijn positieve stem hebben ze.
Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef FoXje het volgende:
Ging die Diana nou aan de rose ?
Het petje begint nu zelfs mijn sympathie te krijgenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen, maar vooralsnog is het verwonderlijk dat het bij vroege miskramen gebleven is.
Aan de andere kant... de OUD modjes zeggen dat ook wel eens tegen elkaar, hoe verschrikkelijk weinig echt hele zware ziekten en/of handicaps er voor komen op het toch wel behoorlijke aantal OUD-kindjes.
Blijkbaar is het dan toch zeldzamer dan het lijkt te zijn.
Een mannenstel erbij had idd ook nog wel gemoeten maar ik gok dat dat helemaal lastig is omdat die van een draagmoeder afhankelijk zijn, toch? Of mss een mannenstel die het dan samen met een vrouwenstel doen.
Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.![]()
Kan ook druivensap zijn geweest. Lijkt me niet dat het rosé was.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...
Ik denk ook dat zij wel een positieve insteek heeft...alleen snap ik niet waarom ze van de regie elke keer weer die 'bij 90% van de vrouwen met MS...' opmerking erin stoppen. Dat heb ik nou al 3 of 4 keer gehoord en nu weten we het wel...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet eens zozeer van haar als wel van de manier waarop haar verhaal in beeld gebracht wordt. Zijzelf valt volgens mij nog best wel mee.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.![]()
Yeps, erg leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Fuente het volgende:
Hier ook tranen hoor! Wauw echt superleuk voor jet ajaxstel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |