abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:03:20 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55129323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je als piloot? Of uberhaupt?
Want in principe is er geen reden om niet 'met het vliegtuig te gaan' tijdens een zwangerschap.
Sterker nog, laatst las ik ergens dat je zelfs kan vliegen tot aan 3 weken voor de uitgerekende datum. Dat maatschappijen je dan echt niet meer mee willen nemen met het risico op bevallen in het vliegtuig of een tussenlanding.

Ik dacht zelf eigenlijk dat de grens rond de 30 weken lag en ben iig zelf met 12 weken naar Gran Canaria geweest en met 23 weken naar Zuid Afrika, geen probleem. Je moet alleen wel een verklaring van je verloskundige bij je hebben, sommige maatschappijen willen checken of je niet al 'te ver' bent.
Als Piloot en uberhaupt.
Er werd ook gezegd dat je in latere stadium van je zwangerschap niet mee mag vliegen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:05:35 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55129357
Eindelijk weet ik het nu ...Bedankt BE niet dat ik zwanger ben hoor
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:21:50 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55129678
Ik vond het wel vreemd dat ze 'juist nu' dr hobby weer op ging pakken. Ik zou juist niet gaan vliegen als ik zwager zou zijn.
Je mag idd tot vrij laat in de zw.schap vliegen, alleen doen de maatschappijen moeilijk.
pi_55185363

BE, niet lezen, is een spoiler van de site...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55242988
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 13-12-2007 13:25:45 (Spoiler-tags gezet... ) ]
  donderdag 13 december 2007 @ 13:24:08 #186
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55243053
Vergeet de spoilertags niet...?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_55243125
Hoezo spoilertag, het is uberhaupt maar de vraag of het in de uitzending komt
  donderdag 13 december 2007 @ 13:28:13 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55243160
Al gedaan.

Utrecht, spoilers die van de site af komen graag onder spoiler tags. Niet iedereen wil dat al van te voren weten.
En ik hoef dan dus ook niet te weten of een stel wel of niet nog bij elkaar is en wel of niet nog 2-3-4 of geen kinderen heeft gekregen.

Het is gewoon wel zo vriendelijk tov de mensen die niet op die site lezen om niet te spoileren. Zo werkt dat zo ongeveer overal op FOK! en dus ook in OUD.
En anders open je maar een apart 'Babyboom-spoiler-topic'.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:22:10 #189
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_55254798
Ging die Diana nou aan de rose ?
opgezegd@fok.nl
  donderdag 13 december 2007 @ 21:29:21 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55254957
Tsjonge, ik heb aardig zitten snuffen deze keer!

En wat een goed nieuws voor iedereen!
pi_55255037
Ja, geweldig programma toch - leuk van die tweeling - ik heb ook zitten sniffen BE

Beetje raar bij dat Ajax-stel - krijg je de uitslag, het is 2100 - jaja
pi_55255080
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ja, geweldig programma toch - leuk van die tweeling - ik heb ook zitten sniffen BE

Beetje raar bij dat Ajax-stel - krijg je de uitslag, het is 2100 - jaja
Ja 'm'n vader vraagt of ik nou zwanger ben of niet?'
'het begint er steeds meer op te lijken' of 'je komt een stapje dichterbij' lekker duidelijk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55255086
Hier ook waterlanders.
Ook een traantje toen die ene baby werd geboren. Ik heb alleen geen auw hoeven schreeuwen tijdens mijn bevalling.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:34:55 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55255090
Ja, dat vond ik ook heel raar. Zeg dan gewoon 'gefeliciteerd, vooralsnog ben je zwanger, dan-en-dan heb je een echo om te kijken of alles goed zit'.

Het studio-gedoe vergeet ik gewoon voor het gemak, verder vind ik het een prima programma, ook met CT, of ondanks of hoe je het ook zegt.
Komt wellicht ook omdat ik er middenin zit en heel veel herken sowieso, maar mja... mijn positieve stem hebben ze.
pi_55255097
Ja inderdaad. Bij Kitty en Micha waren ze duidelijker
pi_55255149
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vond ik ook heel raar. Zeg dan gewoon 'gefeliciteerd, vooralsnog ben je zwanger, dan-en-dan heb je een echo om te kijken of alles goed zit'.

Het studio-gedoe vergeet ik gewoon voor het gemak, verder vind ik het een prima programma, ook met CT, of ondanks of hoe je het ook zegt.
Komt wellicht ook omdat ik er middenin zit en heel veel herken sowieso, maar mja... mijn positieve stem hebben ze.
Ja, de eerste uitzending(en) waren wat minder geslaagd maar nu is het okay, het gaat om de verhalen. Volgende keer nog een mannenstel erbij. En er is wel iets te weinig ellende, er moet natuurlijk ook een doodgeboren kindje bij
  donderdag 13 december 2007 @ 21:41:36 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55255233
Nou ja, dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen, maar vooralsnog is het verwonderlijk dat het bij vroege miskramen gebleven is.
Aan de andere kant... de OUD modjes zeggen dat ook wel eens tegen elkaar, hoe verschrikkelijk weinig echt hele zware ziekten en/of handicaps er voor komen op het toch wel behoorlijke aantal OUD-kindjes.
Blijkbaar is het dan toch zeldzamer dan het lijkt te zijn.

Een mannenstel erbij had idd ook nog wel gemoeten maar ik gok dat dat helemaal lastig is omdat die van een draagmoeder afhankelijk zijn, toch? Of mss een mannenstel die het dan samen met een vrouwenstel doen.

Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:42:49 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55255247
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef FoXje het volgende:
Ging die Diana nou aan de rose ?
Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...
pi_55255271
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen, maar vooralsnog is het verwonderlijk dat het bij vroege miskramen gebleven is.
Aan de andere kant... de OUD modjes zeggen dat ook wel eens tegen elkaar, hoe verschrikkelijk weinig echt hele zware ziekten en/of handicaps er voor komen op het toch wel behoorlijke aantal OUD-kindjes.
Blijkbaar is het dan toch zeldzamer dan het lijkt te zijn.

Een mannenstel erbij had idd ook nog wel gemoeten maar ik gok dat dat helemaal lastig is omdat die van een draagmoeder afhankelijk zijn, toch? Of mss een mannenstel die het dan samen met een vrouwenstel doen.

Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.
Het petje begint nu zelfs mijn sympathie te krijgen
pi_55255303
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook niet zo slim van haar...
Kan ook druivensap zijn geweest. Lijkt me niet dat het rosé was.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:49:27 #201
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55255414
Ze proosten op jip en janneke dus het zal kinder champagne van jip en janneke geweest zijn vermoed ik.

Ik vind het een lief stel.

En moest ook nog wel een traantje laten hoor. Jemig wat word je labiel van die hormonen die door mijn lijf gieren.

Al krijg ik wel de kriebels van dat grietjes met die ms.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:52:42 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55255504
Ik niet eens zozeer van haar als wel van de manier waarop haar verhaal in beeld gebracht wordt. Zijzelf valt volgens mij nog best wel mee.
pi_55255577
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet eens zozeer van haar als wel van de manier waarop haar verhaal in beeld gebracht wordt. Zijzelf valt volgens mij nog best wel mee.
Ik denk ook dat zij wel een positieve insteek heeft...alleen snap ik niet waarom ze van de regie elke keer weer die 'bij 90% van de vrouwen met MS...' opmerking erin stoppen. Dat heb ik nou al 3 of 4 keer gehoord en nu weten we het wel...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 13 december 2007 @ 22:12:53 #204
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55256075
ja idd be het is idd niet zo zeer wat zij zegt maar dat het iedere keer weer aangehaald word dat ze bij die groep hoort enz enz en ook hoe ct er over praat brrr
pi_55258460
vind ik ook wel idd. Zijn ze gezellig met de kamer bezig begint ze weeeeeeeeeer over hoe het is om zwanger te zijn met ms...
ja dat weten we nu wel. Ben meer benieuwd hoe het met haar gaat. En dan zal vast wel te sprake komen dat het goed of minder goed gaat vanwege de ms, maar das anders dan iedere keer dezelfde vraag.
Ik vind haar wel leuk
Net als de ajaxmensen
pi_55261596
Maar dat is ook de enige reden dat ze gekozen zijn als stel, omdat zij MS heeft en hoe gaat een zwangerschap dan.

Ik vond het ook wel bizar dat Kitty alle naalden etc. van alle pogingen had bewaard als "een stukje van haar leven". Zo kun je je huis aardig vol proppen.
pi_55261837
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
ik had precies hetzelfde...en gister heb ik gewoon echt een traantje weg moeten pinken omdat ik zo blij voor hun was
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:56:03 #208
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_55262993
Het Ajax-stel vind ik vanaf het begin al wel sympatiek. Wel een apart koppel, zo lekker niet doorsnee.
Die vrouw met haar spuiten/naalden vond ik maar vreemd. Ik kan me voorstellen dat die dingen een bepaalde periode uit je leven vertegenwoordigen, maar om die nu eeuwig te bewaren. Nee, dat kan ik me niet voorstellen.

Sinds ik zelf tante ben geworden, kan ik wel emotioneler worden als ik een bevalling of van die kleine hummeltjes zie. Dat heb ik eerder nog nooit zo gehad. Dat is ook wel een openbaring op zich.

* Sjeekie_Beekie was nog aan het werk te zien.
Vlak voordat Micha & Kitty hun punctie krijgen, zie je de beelden van het ziekenhuis waar ik werk. Je ziet mij over de gang lopen met een groen karretje en in beeld rechtsaf de gang in lopen. En even later met patient in bed weer terug naar de lifthal lopen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_55263164
Hier ook tranen hoor! Wauw echt superleuk voor het ajaxstel

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuente op 14-12-2007 10:51:13 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:47:30 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55264099
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Fuente het volgende:
Hier ook tranen hoor! Wauw echt superleuk voor jet ajaxstel
Yeps, erg leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo