Tuurlijk Viviquote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
Als TS van het vorige topic mag ik vast wel een TVP plaatsen
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebbenquote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Tot wanneer loopt deze serie?
Het zijn opnamen van een jaar toch?
Jammer... ik vind dit dus wel een serie die wat langer mag duren.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebben
quote:Deze eerste aflevering van de 10-delige serie Babyboom begint met een collectieve zwangerschapstest. De kijker maakt kennis met een verwachtingsvol gezelschap: 100 stellen met een zwangerschapswens.
We beleven de uitslag mee tijdens de uitzending. Een uniek televisiemoment: pure blijdschap bij sommigen, verdriet en teleurstelling bij anderen.
Ja, 10 afleveringen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 10 afleveringen zijn, maar kan het mis hebben
wat is volgens jou het "juicy" gedeelte dan.quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef Femy het volgende:
Hoi!
Ik ben youandme van het vivaforum, en dus de 2e vrouw van Arnoud uit Babyboom. Niet verbitterd hoor, maar wel geschokt door alles wat ik hoor en zie. Geschrokken om mijn ex zomaar op tv te zien met hun verhaal viel me rauw op mijn dak. Ik ben niet Ruth van de ivf site, Arnoud is trouwens geen eigenaar meer van Wibra, gepensioneerd inmiddels. Ruth is volgens mij Coretty zelf.
Wilde op de Viva site even mijn eigen verhaal kwijt, ach het heeft niet veel zin hoor, behalve dan dat ik zelf eens iets kan zeggen. Dat is dan ook alles. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten, het is immers zijn eigen leven, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo blij mee ben. Maar ik ben er inmiddels aan gewend en leg het nu naast me neer.Het zal voor anderen wel "juicy" over komen, zoals ik ook op dit forum las, maar ik heb er niet om gevraagd. Zij en dan bedoel ik Arnoud en zijn vrouw kiezen hier min of meer ook zelf voor!
Genoeg hierover denk ik zo!
Zag dat het topic trouwens gesloten was, dus probeer ik het nog even zo. Ik hoop dat het lukt!!
Ik zie dat Ticootje hierboven het ook al vraagt, maar ik vraag me af waarom jij hier niet blij mee bent...quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef Femy het volgende:
Hoi!
Ik ben youandme van het vivaforum, en dus de 2e vrouw van Arnoud uit Babyboom. Niet verbitterd hoor, maar wel geschokt door alles wat ik hoor en zie. Geschrokken om mijn ex zomaar op tv te zien met hun verhaal viel me rauw op mijn dak. Ik ben niet Ruth van de ivf site, Arnoud is trouwens geen eigenaar meer van Wibra, gepensioneerd inmiddels. Ruth is volgens mij Coretty zelf.
Wilde op de Viva site even mijn eigen verhaal kwijt, ach het heeft niet veel zin hoor, behalve dan dat ik zelf eens iets kan zeggen. Dat is dan ook alles. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten, het is immers zijn eigen leven, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo blij mee ben. Maar ik ben er inmiddels aan gewend en leg het nu naast me neer.Het zal voor anderen wel "juicy" over komen, zoals ik ook op dit forum las, maar ik heb er niet om gevraagd. Zij en dan bedoel ik Arnoud en zijn vrouw kiezen hier min of meer ook zelf voor!
Genoeg hierover denk ik zo!
Zag dat het topic trouwens gesloten was, dus probeer ik het nog even zo. Ik hoop dat het lukt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |