abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54938986
Sinds een jaar geleden werkt mijn pa bij een bedrijf waar hij altijd goed heeft gewerkt, zijn baas op de afdeling waar hij werkt is altijd zeer tevreden met hem geweest en heeft altijd gezegd dat hij een vast contract zou krijgen.

Een paar maanden terug kreeg mijn vader te horen dat hij een vast contract zou krijgen, wij allemaal blij, omdat hij de laatste paar jaar weinig geluk had met het vinden van een baan, dus gingen we uit eten, maar een paar dagen later kreeg hij te horen dat ze vanuit de directie van de hoofdkantoor hebben gezegd dat het (nog) niet door kan gaan.

Een maand geleden kreeg mijn pa weer te horen dat hij een vast contract zou krijgen en dit keer zou het zeker doorgaan, zijn baas op de afdeling waar hij werkt kwam op het moment van het gesprek voor een vast contract naar hem toe terwijl hij momenteel aan huidkanker leidt en ziek was op dat moment.

Er werd hem allemaal dingen beloofd, hij zou direct een hoger salaris krijgen, hij kreeg een paar cursussen waar hij uit zou kunnen kiezen om op een beter functie te gaan werken.

Hij had gekozen voor een cursus, maar kreeg te horen gisteren dat er voor die functie geen mensen meer nodig zijn, dus zei mijn pa tegen die gozer (functioneel beheer ofzo) dat hij wel een andere cursus dan neemt en dat zei wel voor hem zouden kiezen, die gozer zou hem vandaag opbellen hierover.

Vandaag heeft die dat gedaan en heeft die mijn vader verteld "Helaas, gaat het allemaal niet door".

Vast contract, niks gaat dus door.

Twee anderen die samen met hem een vast contract zouden krijgen, gaan wel een cursus doen en bij hen gaat het wel door.

Kan mijn vader hier wat tegenaan doen? Hij is er helemaal kapot van, dit is niet de eerste keer dat hem zoiets overkomt en ik kan het gewoon niet aan om te zien hoe mijn vader telkens weer behandeld wordt.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:19:03 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54939021
Wat heeft hij zwart op wit?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_54939072
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:19 schreef Mark het volgende:
Idd...je gaat toch niets vieren totdat je je handtekening heb gezet?
pi_54939078
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:19 schreef Mark het volgende:
Net gevraagd aan mijn moeder, dacht zelf namelijk dat die dat wel had, maar niet dus.
pi_54939083
Hij heeft niks zwart op wit zo te horen? Dan is er niks aan te doen, behalve te gaan praten en je onvrede te uiten.
pi_54939141
De volgende keer dat ze een betere functie aanbieden hun vriendelijk bedanken. Nadat je verbauereerd aangekeken word, zeggen dat het toch niet door gaat en je geen zin hebt in nog een teleurstelling. In de hoop dat ze eindelijk eens bij zichzelf te raden gaan dat ze maar eens actie moeten gaan ondernemen.
pi_54939743
Voortaan alles zwart op wit laten zetten!

Wat een eikels daar in dat bedrijf zeg
MOKUM XXX RATED
pi_54939750
ze houden hem een beetje voor de gek precies. ik zou het niet pikken. slecht management daar zeg! zeg dat hij een betere werkgever probeert te vinden... want dit slaat nergens op ...
pi_54939830
Never count your chickens before they hatch. Eerst zwart op wit, dan pas gaan vieren. Dit soort geintjes zijn mij ook te vaak overkomen, zodat ik nu pas dingen geloof als ik ze op papier zie staan. .

En nee, hij kan zich niet beroepen op mondelinge toezeggingen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54940059
toevallig geen communicatie over de mail gegaan? (aangezien je pa ziek thuis zat, of alles over de telefoon/persoonlijk?)
pi_54941184
Sja het klinkt hard maar waarom zou een bedrijf iemand met een potentieel dodelijke ziekte een vast contract aanbieden?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54941247
Ik zal het vanavond aan hem vragen, overigens was hij niet ziek, maar zijn baas op de afdeling waar hij werkt. Die baas was zo tevreden over mijn vader dat hij naar een van de gesprekken kwam terwijl hij eigenlijk moest thuis moest rusten.
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja het klinkt hard maar waarom zou een bedrijf iemand met een potentieel dodelijke ziekte een vast contract aanbieden?
Nogmaals, ik had mijn verhaal beter moeten typen, zijn baas leidt aan huidkanker, maar was zo tevreden over mijn vader dat hij gewoon bij zijn gesprekken op kwam dagen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:29 #13
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_54941931
Als ik hem was zou ik even een telefoontje plegen naar het hoofdkantoor en een gesprekje met de directie maken. Dit is niet netjes verlopen en misschien kan de directie nog iets doen als ze horen hoe je vader behandeld is.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_54941989
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik hem was zou ik even een telefoontje plegen linkje naar dit topic naar het hoofdkantoor sturen en een gesprekje met de directie maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')