Mwoah, ze ziet er wel erg slonzig uit. Leuk voor op de bank, maar zelfs ik ga zo de deur nog niet uitquote:
Ik zie dat kosten noch moeite gespaard zijn om een mooie taart te makenquote:
--------------------------------------------------quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiek
Jennifer Love Hewit, gekke kop en zij was toch altijd onwijs dun??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
Moet je wel de tattoo's wegdenken.quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
quote:She better pray that baby comes out looking just like her and doesn't pick up even one Skeletor gene. Well, maybe the "talent" gene, because the baby's not gonna get that from her.
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...quote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
Zo, net een heroinehoertje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:
[ afbeelding ]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...
Denk niet dat ze er komt met alleen lief doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/
Waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er komt met alleen lief doen..
Ja? Je gunt het haar dat ze verschrikkelijk ongezond bezig is? Ik vind het triest als je het zo ver laat komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is precies hoe Aretha hoort te zijn, en niet anders
Och hemel, ga Dr.Phil kijken of zo.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ja? Je gunt het haar dat ze verschrikkelijk ongezond bezig is? Ik vind het triest als je het zo ver laat komen.
Walgelijk programma.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och hemel, ga Dr.Phil kijken of zo.
OMG is ze al 27 ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misselijkmakend dat zo'n fotograaf haar geen koffie aanbied en jas omdoet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de compositie is idd buitengewoon.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
mijn principes even terzijde. ik vind het een hele indrukwekkende foto.
Paparazzi-fotograven zouden sowieso de doodstraf moeten krijgen. Uitschot is het.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
misselijkmakend dat zo'n fotograaf haar geen koffie aanbied en jas omdoet.
Kate.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Smash-it het volgende:
Kate Hudson:
[afbeelding]
doet me denken aan:
[afbeelding]
ah OK, ja dan ga ik ook altijd in mijn Bh-tje ff huilend de straat op. je weet maar nooit wat er aan de hand is he?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Er waren twee verhalen. Een was na een feest en ze brabbelde wat niemand verstnod as in die is niet helemaal zuiver en de andere was dat ze lawaai hoorde en even ging kijken
27 Is de magische leeftijd waarop 'rocklegendes' plachten te sterven. Denk aan Jim Morrison, Janis Joplin, Kurt Cobain ...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef TornadoDK het volgende:
Op die foto's ziet ze eruit als een 40 jarige.
En ze is 24.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Op die foto's ziet ze eruit als een 40 jarige.
off-topicquote:
/offtopicquote:The 27 Club, also occasionally known as the Forever 27 Club, is a popular culture name for a group of influential rock and blues musicians who all died at the age of 27, sometimes under mysterious circumstances.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |