Mwoah, ze ziet er wel erg slonzig uit. Leuk voor op de bank, maar zelfs ik ga zo de deur nog niet uitquote:
Ik zie dat kosten noch moeite gespaard zijn om een mooie taart te makenquote:
--------------------------------------------------quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is toch ook onflatteus op de kiek, niet ongezond op de kiek
Jennifer Love Hewit, gekke kop en zij was toch altijd onwijs dun??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
Moet je wel de tattoo's wegdenken.quote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef Cokate het volgende:
Als je naar beneden scrolled zodat je haar hoofd niet ziet is het wel te doen.
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
quote:She better pray that baby comes out looking just like her and doesn't pick up even one Skeletor gene. Well, maybe the "talent" gene, because the baby's not gonna get that from her.
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Little_Acorn het volgende:
En Amy nog maar een keer, gespot op straat om 4.45
[ afbeelding ]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...quote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, de eerste reactie bij mij is: "arm kind"
Zo, net een heroinehoertje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Deze uit dezelfde reeks is nog erger:
[ afbeelding ]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, die straalt echt wanhoop uit...
Denk niet dat ze er komt met alleen lief doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Precies. Krijg echt neiging om haar een half jaar in Drenthe neer te zetten met mensen die lief zijn om der heen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |