Te wát?quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:
te sophistaced
quote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
Foto's hebben we natuurlijk nog niet gezien?
Dank je ... je bent van mening veranderd.quote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag ts wel. een sappig wief met spatsies.
dat toont mijn kracht.quote:Op zondag 2 december 2007 21:14 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dank je ... je bent van mening veranderd.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:
te geleerd
Uhhuh.quote:te sophistaced
Dadelijk even ... kan jij een foto posten met meer inkijk in je fotoboek? Daarmee moet het wel lukken ...quote:
Tis gewoon een lelijke vent met haar op z'n schouders hoor....quote:Op zondag 2 december 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag ts wel. een sappig wief met spatsies.
^^ dat en je bent een loser want je post op fok, dus niet cool.quote:
mijn harde penis! wat doe je!?quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis gewoon een lelijke vent met haar op z'n schouders hoor....
Wat hij zegt..quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis gewoon een lelijke vent met haar op z'n schouders hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien je te goed voor deze wereld bent.
Je begreip tog wa ze beodlet? Splefauten zechen egt niks over interlegentie howr!quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je begreip tog wa ze beodlet? Splefauten zechen egt niks over interlegentie howr!
Je betoog lijkt in eerste instantie aardig opgezet, maar ik bespeur toch een aantal scheve lijnen. Vooralquote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:
Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed. Daartoe dan ook wie kan er een reden bedenken om toch niet afscheid te nemen van Fok. Wie kan bepleiten waarom jij mij nodig hebt? Wees uitgebreid, wees zorgvuldig, wees nederig ... denk er aan je speelt met de toekomst.
is gericht aan iedereen persoonlijk in tegenstelling tot de gedachte die je eerder hebt geuitquote:"Wie kan bepleiten waarom jij mij nodig hebt?"
.quote:"Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed."
Of je bent een biefstukbeffer of je bent een klein jochie met een meisjesnaam.. Awel, is eigenlijk beide even treurigquote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dadelijk even ... kan jij een foto posten met meer inkijk in je fotoboek? Daarmee moet het wel lukken ...
Beetje tegenvallend, beetje teleurstellend ... als je A zegt zegt dan ook tenminste B.quote:Op zondag 2 december 2007 21:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Of je bent een biefstukbeffer of je bent een klein jochie met een meisjesnaam.. Awel, is eigenlijk beide even treurig
Precies!!quote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Beetje tegenvallend, beetje teleurstellend ... als je A zegt zegt dan ook tenminste B.
Als ik het niet gedacht had ...quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Precies!!
En om dan op je vraag terug te komen: JA je bent te cool dus B flikker op!!!
Pot en ketel enzo..
TS is duidelijk een jochie met gebrek aan aandacht!quote:Op zondag 2 december 2007 21:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Of je bent een biefstukbeffer of je bent een klein jochie met een meisjesnaam.. Awel, is eigenlijk beide even treurig
Als iemand zegt: "Ga met jezelf spelen" ... dan verwacht ik wat medewerking.quote:Op zondag 2 december 2007 22:14 schreef L0we het volgende:
[..]
TS is duidelijk een jochie met gebrek aan aandacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |