quote:
Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef GirlyGirl het volgende:Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed. Daartoe dan ook wie kan er een reden bedenken om toch niet afscheid te nemen van Fok. Wie kan bepleiten waarom jij mij nodig hebt? Wees uitgebreid, wees zorgvuldig, wees nederig ... denk er aan je speelt met de toekomst.
Je betoog lijkt in eerste instantie aardig opgezet, maar ik bespeur toch een aantal scheve lijnen. Vooral
quote:
"Wie kan bepleiten waarom jij mij nodig hebt?"
is gericht aan iedereen persoonlijk in tegenstelling tot de gedachte die je eerder hebt geuit
quote:
"Zo nu en dan denk ik wel eens eigenlijk hoor ik hier niet thuis, te cool, te sophistaced, te geleerd, te goed."
.
De individuele behoeften van de (mannelijke) fokker zullen wel degelijk anders zijn dan de behoeften van de Fok! gemeenschap.
Daarnaast vraag ik me af op welke toekomst je doelt. Jou toekomst? Het zou erg triest zijn als jou toekomst afhing van een aantal fokkers die al dan niet behoefte hebben aan jou aanwezigheid. Gaat het over de toekomst van Fok!? Dat lijkt me in dit geval ook niet aan de orde, aangezien TS zich zelfs niet als echt onderdeel van de Fok! gemeenschap ziet.