Een Vestel (ik had er nooit van gehoord) van 55 cm, bij Block, voor 119 euro. Tv is niet voor mezelf, ik zou een grotere gekocht hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor één heb je nu gekocht dan?
Jazekerquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vermoed dat Nem zich wel goed kan bezatten
Wat zat er tegen?quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, het was even wat werk, maar het ontbijt staat weer klaar
Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zegquote:Op zondag 18 november 2007 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
De FP Nieuwsposters van Fok zijn echt verschrikkelijk triest.
Djeez is echt een halfmongool af en toe met zijn "grappige" opmerkingen.
Maar Djeez heeft de strijd verloren van Robin: Ontsnapte tbs'er in Breda opgepakt
"De ontsnapte tbs’er A.C. (Niet te verwarren met de AC Restaurants) die twee weken geleden..."
HAHAHA HUHUHU HIHIHI HOHOHO HEHEHE. Leuk man! Niet te verwarren met de AC Restraurants!
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zitquote:Op zondag 18 november 2007 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zeg![]()
Dat mag ik bijna hopen voor die arme jongenquote:Op zondag 18 november 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zit
Tja...het inspireert potentiele nieuwsposters natuurlijk niet om zich aan te melden als dit het niveau van Fok isquote:Op zondag 18 november 2007 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zal wel weer zo zijn dat ze blij zijn dat iemand het wil doen
Echt welquote:
Klopt. Dit is een reisverslag.quote:Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niets van een prijs staan (misschien ben ik scheel)?
nopequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
Etc. Had je nog een manier gevonden om vannacht aan je HP te komen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... sommige fokkers/modjes snappen mijn grapje niet...
Jullie wel?
Hoe steun ik mijn beste vriend?
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Dit is een reisverslag.
Hier de prijzen: http://www.djoser.nl/rond(...)erreis_lapland/_arr/
Echt welquote:Op zondag 18 november 2007 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaf![]()
Ik heb het een keer gedaan op vakantie in Finland, en je kreeg per twee personen een slee. Een lag in het bakje, de ander stond er achter, en af en toe kon je wisselen. Het is echt kicken om te doen, maar ik schrok wel even toen ik in het bakje lag en de bestuurder van de slee af gleed... de honden vonden dat wel prettig en gingen harder rennen!quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel
En het toffe is hier dat je ze gewoon zelf bestuurt. Iedereen krijgt z'n eigen slee.
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!quote:
Dat ben ik ook van plan...ik kwam niet voor niets op die link terechtquote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!
quote:
ik niet....quote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik twijfel of ik Harry Potter weer ga lezen
dat magquote:
Nee, de luchtmacht doet niet aan frequent flyer miles.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schiet dat nou nog een beetje op met je frequent flyer miles, telkens naar Schotland op-en-neer?
bij ons ookquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag gisteren wel dat in bijna alle boekenwinkels het personeel met punthoedjes liep vanwege HP
Dat geluk heb ik dus niet. Op die enkele keer na dat een vlucht met een burgermaatschappij gaat na. Dan weet ik wel wat puntjes bij elkaar te sprokkelen. Maar echt hard gaat dat niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vriend van een kennis van mij heeft dat wel. Die reist voor z'n werk de hele wereld rond, en die spaart zoveel van die miles dat ie dit jaar nog 6× business class met twee personen heen en weer kan naar Maleisiė, zo ongeveer
quote:
oepsquote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moest trouwens nog een vraag stellen in AKQ. Heb ik ondertussen maar vast gedaan.![]()
Je kunt het goede antwoord nog geven, dus snel!!quote:
Schotland.quote:Op zondag 18 november 2007 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 8 uurtjes weken en dan lekker 5 dagen op oefening in Schotland.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schotland.Zo mooi.
Groetjes uit Duitsland trouwens.![]()
Oke, nu ben ik echt jaloers!quote:Op zondag 18 november 2007 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Guten tag!
Zeker schitterend. Ik zal er ook wel weer van genieten tijdens die 5 dagen in de bergen.![]()
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..quote:Op zondag 18 november 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik echt jaloers!Wil heel graag nog eens terug naar Schotland.
![]()
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemenquote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.quote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Dan niet...............quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.![]()
Ik heb nog wel een gevechtspak over.quote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemen![]()
Ik ook.quote:
Welke maatquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Zo makkelijk zal het wel niet gaanquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Geen flauw idee. Ik weet niet welke maat corresponderen met de NSN nummers in het pak.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het wel niet gaan![]()
Zou inderdaad wel leuk zijnquote:
Ja, een Nederlands.......quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel. Een Hercules zei je he?
whahahahaquote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Hoe is je weekend verder?
Ik heb m'n territorium afgebakend. Heb m'n shampoo laten staan en heb chocolade vlokken gekocht en in z'n kast gezet.Hij vond het niet eens erg.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whahahahagoed bezig meid
mijn weekend verdervrijdag verjaardag van pitt, naar de kroeg geweest en om een uur of 1 weer naar huis met z'n zus (ik was zoooo moe
) zaterdag harry gekocht, jip en janneke gekocht
![]()
en harry gelezen en verder niks gedaan
en vandaag harry uitgelezen en pitt's broer + vrouw kwamen langs
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnenquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een goed weekend! Wel zonde dat je al uitgelezen bent.![]()
Feliciteer Pitt van mij.![]()
have funquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga weer.Lekker eten zo en dan weer naar Grunn met twee vrienden. Een van de twee heeft al de hele dag een kater.
![]()
GoedLater!
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezenquote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnen
heb pitt gefeliciteerd hoor14.gif
ik vind engels en nederlands wel voldoende eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezen
En wat heb je allemaal gekregen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
Zoooo alle visite weg
Leuk, maar toch wel vermoeiend na een nacht uitgaan![]()
Geld, geld, geld, geld, IKEA pas voor mijn nieuwe kamer, luchtje, SATC dvd, kaarsen (quote:Op zondag 18 november 2007 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gekregen?
Topquote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef iamredleader het volgende:
Morgen weer werken, en geloof het of niet - ik heb er echt zin inhet is de laatste weken gewoon ontzettend gezellig, productief en leerzaam
![]()
Gaat helemaal goed komen!!quote:
Die brieven inderdaadquote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Lag een brief van de universiteit op m'n mat. Ik zenuwen: 'dat kan nooit goed zijn'.
Onlangs is de eerste tentamenperiode afgesloten. Daarin zijn de volgende vakken van de propedeuse getentamineerd....
Uit onze onderwijsadministratie blijkt dat je voor alle tentamens bent geslaagd. So far, so good! Hopelijk kun je deze lijn het hele studiejaar vasthouden.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik had nog nooit zo'n brief gekregen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die brieven inderdaad
Ik zie nog liever van die blauwe enveloppen op de mat vallen
Hoe was het bij de germanen ?
Ik mag volgend weekend naar Belgie... heb er ook echt zin inquote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zo'n brief gekregen.![]()
en: tof.![]()
Wat ga je daar doen? Welke steden?quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag volgend weekend naar Belgie... heb er ook echt zin in![]()
kroeg-werk-kroeg-voetbal-moequote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jouw weekend?
Ga met een studievereniging mee (maar niet van mn eigen studie - dus weet niet echt precies wat we allemaal gaan doen daar) - naar Gent. Is pedagogiek dus zal wel een behoorlijk koppel vrouwen zijn die mee gaanquote:Op zondag 18 november 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Welke steden?![]()
lucky you.quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
Is pedagogiek dus zal wel een behoorlijk koppel vrouwen zijn die mee gaan![]()
.
Leukquote:
Nog iets met de ideeen van MM en Nem gedaan?quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
LeukDe bruid was helemaal verrast, en vond alles geweldig
Ik vond het ook best leuk om als zwarte piet door de stad te lopenAllemaal mensen blij gemaakt met pepernoten, en Sinterklaas zat helemaal in haar rol
wat voor werk doe je eigenlijk? En heb je gewonnen met voetbal?quote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kroeg-werk-kroeg-voetbal-moe
![]()
maar wel prima verder
quote:Op zondag 18 november 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog iets met de ideeen van MM en Nem gedaan?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]we hadden leuke opdrachtjes bedacht, eentje was vrouwen op schoot krijgen die haar een zoen wilden geven, alleen die wilde ze dan weer niet uitvoeren
![]()
verkoper/technische dienst in een computer winkel... en voetbal was een overtuigende 4-5 overwinningquote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk? En heb je gewonnen met voetbal?
Wij pieten hebben de barvrouw zo ver gekregen om op dr schoot te gaan zitten, maar een zoen geven wou ze niet, en we mochten ook geen foto maken.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Welke opdrachten heeft ze wel gedaan?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
verkoper/technische dienst in een computer winkel... en voetbal was een overtuigende 4-5 overwinning![]()
Dat laatste is heel vet.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij pieten hebben de barvrouw zo ver gekregen om op dr schoot te gaan zitten, maar een zoen geven wou ze niet, en we mochten ook geen foto maken.....
De andere opdrachten heeft ze helemaal niet gedaan.......Maargoed, we hebben wel veel lol gehad, en ze heeft wel mensen op straat aangesproken, gevraagd of ze lief waren geweest
en toen een hand pepernoten gegeven
Er heeft zelfs een stelletje jongens een Sinterklaas-rap voor dr geļmproviseerd
![]()
quote:
WAAAAAAAAT?!?!quote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag lag ik in bed. 's Nachts. Gaat hij naar de wc, laat ie de deur open.![]()
Minuut later stond z'n huisgenoot naast 't bed! 'hooooooi!'![]()
![]()
!!
weekendjes wegquote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij!Ik wilde het rustig aan doen, maar dat is zo mislukt.
![]()
Voelt echt zo vertrouwd bij hem. Hebben tig weekendjes weg bedacht ondertussen en bij vanalles zegt hij: 'daar ga ik je mee naartoe nemen!' Of: 'dat gaan we ook samen doen'![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt super allemaal!! Vooral lekker doorplannen toch? Uiteindelijk ga je vast wel rustiger aan doenIk ben met mn vriendje ook vanalles aan het plannen
Die komt overigens straks hier, dus dan ben ik weg
Wat heb je in Duitsland gedaan? Busy weekend!
Uhuquote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WAAAAAAAAT?!?!![]()
Wat kwam die doen? Even kennis maken?![]()
Oh, ik vergeet Londen, maar dat is ook al geregeldquote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog eens naar, Cambridge, Oxford, Dresden en Bremen, en verder graag nog eens terug naar Budapest, Praag, Parijs, Berlijn, Barcelona..... en....... alle steden in Italiė![]()
Op parijs na kan ik daar best inkomenquote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog eens naar, Cambridge, Oxford, Dresden en Bremen, en verder graag nog eens terug naar Budapest, Praag, Parijs, Berlijn, Barcelona..... en....... alle steden in Italiė![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Hoe is je weekend verder?
Ik heb m'n territorium afgebakend. Heb m'n shampoo laten staan en heb chocolade vlokken gekocht en in z'n kast gezet.Hij vond het niet eens erg.
![]()
![]()
Nou, mooi toch?quote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Lag een brief van de universiteit op m'n mat. Ik zenuwen: 'dat kan nooit goed zijn'.
Onlangs is de eerste tentamenperiode afgesloten. Daarin zijn de volgende vakken van de propedeuse getentamineerd....
Uit onze onderwijsadministratie blijkt dat je voor alle tentamens bent geslaagd. So far, so good! Hopelijk kun je deze lijn het hele studiejaar vasthouden.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LeukDe bruid was helemaal verrast, en vond alles geweldig
Ik vond het ook best leuk om als zwarte piet door de stad te lopenAllemaal mensen blij gemaakt met pepernoten, en Sinterklaas zat helemaal in haar rol
quote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
We zijn zaterdagmiddag wat gaan drinken in een cafe met z'n beste vriend. Was heel tof! Echt voor niks zenuwachtig geweest. De rest van de avond ook met z'n drieen doorgebracht en film gekeken, gekletst. Supergezellig! Heel erg gelachen en fles wodka leeggedronken.![]()
Ik ben zo blij!Ik wilde het rustig aan doen, maar dat is zo mislukt.
![]()
Voelt echt zo vertrouwd bij hem. Hebben tig weekendjes weg bedacht ondertussen en bij vanalles zegt hij: 'daar ga ik je mee naartoe nemen!' Of: 'dat gaan we ook samen doen'En net had ik hem aan de telefoon en toen zei hij dat hij me mist en dat hij z'n familie over me heeft verteld.
![]()
oke, ik houd al op.Net in Duitsland was 't ook al m'n enige gespreksonderwerp.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
Even mee gekletst en toen ging hij weer naar boven.Vervolgens kwam m'n vriendje terug, dus ik vertel het. Hij erachteraan: 'hee joh! zit je een beetje m'n vriendin lastig te vallen???'
![]()
Roept die gast naar beneden: ik ben dronken!
![]()
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.quote:
Was ist los met Parijs? Te hoge verwachtingen toen je er kwam?quote:Op zondag 18 november 2007 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op parijs na kan ik daar best inkomen![]()
Zwaar niet mijn stad. Praag daarentegen![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.![]()
![]()
Vriendje gearriveerd!!quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.![]()
![]()
quote:
Dan zou ik Parijs echt geweldig vinden, ver boven verwachtingquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was ist los met Parijs? Te hoge verwachtingen toen je er kwam?daar hebben nogal veel mensen last van. Ik vind het wel een toffe stad.
Nou mn verwachtingen waren al niet echt hoog maar ik was de Fransen, zwervers, schofterige prijzen, verkeer, enz al bijzonder gauw zatquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was ist los met Parijs? Te hoge verwachtingen toen je er kwam?daar hebben nogal veel mensen last van. Ik vind het wel een toffe stad. Budapest ben ik verliefd op geworden toen ik 12 was, dus wil eens zien of ik het nog zo'n fijne stad vind
![]()
Oh, en New York wil ik ook wel eens gezien hebben, al was het alleen maar om de gruwelijk mooie collecties die de musea daar hebben![]()
Ik heb net m'n lens uit m'n oog proberen te halen. Heb ik maar 3/4 lens in m'n hand.quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er iemand?
ik prikte hem per ongeluk door met m'n nagel.quote:Op maandag 19 november 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soemp je maakt me nu weer blij dat ik een bril heb
Geen reserve paar.quote:Op maandag 19 november 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je nog reserves of moet je nu nieuwe gaan halen?
Met mij is het wel goed, eerste periode is achter de rug, nu is het wachten op de cijfers. Maar ik denk dat ik het wel gehaald heb. Ik heb geen spannende dates (-O-) en ben ondertussen op zoek gegaan naar een andere kamer. Ik vind m'n kamer namelijk erg klein, best duur voor de oppervlakte en ik heb het niet zo op m'n huisgenoten. Het moment waarop ik echt dacht dat ik moest beginnen met zoeken kwam toen ik blij was dat ik het hele weekend het huis voor me alleen had, en dat was me in de drie jaar in Enschede niet of nauwelijks overkomenquote:Op maandag 19 november 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik prikte hem per ongeluk door met m'n nagel.![]()
Hoe is het met jou? Tijdje niet gesproken.
WTFBBQ je leeft EN je post op dit onmenselijke uur? Iets klopt hier nietquote:Op maandag 19 november 2007 08:23 schreef Asmodian het volgende:
Haaj![]()
Hoe'st met iedereen, dan?.
Asmo
quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er iemand?
quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
De naam van de roos heb ik hier ook nog liggen.Nooit gelezen.
Hopelijk vind je snel iets anders. Waar de huisgenoten ook leuk zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het wel goed, eerste periode is achter de rug, nu is het wachten op de cijfers. Maar ik denk dat ik het wel gehaald heb. Ik heb geen spannende dates (-O-) en ben ondertussen op zoek gegaan naar een andere kamer. Ik vind m'n kamer namelijk erg klein, best duur voor de oppervlakte en ik heb het niet zo op m'n huisgenoten. Het moment waarop ik echt dacht dat ik moest beginnen met zoeken kwam toen ik blij was dat ik het hele weekend het huis voor me alleen had, en dat was me in de drie jaar in Enschede niet of nauwelijks overkomen
quote:Op maandag 19 november 2007 10:12 schreef Etcetera het volgende:
en film is na anderhalf/twee uur tenminste voorbijik heb volgens mij wel een jaar over het boek gedaan
![]()
het is op zich best een goed boek, maar ik vond de schrijfstijl echt een drama. het schoot maar niet op in mijn ogen. ik denk dat je het gewoon moet proberen, dan kom je er vanzelf achter of je het leuk vind of nietquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En nu weet ik het nog niet. Moet ik hem nu wel of niet lezen?LB vindt hem wel goed..
Ik heb hem in het engels, dat wordt helemaal feest.quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is op zich best een goed boek, maar ik vond de schrijfstijl echt een drama. het schoot maar niet op in mijn ogen. ik denk dat je het gewoon moet proberen, dan kom je er vanzelf achter of je het leuk vind of niet
Goed geslapen?quote:
Welke is dat?quote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal geen boeken meer, ben bezig in de laatste
Wat een goed idee voor in de auto.quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben tegenwoordig van de audioboeken. Ik zit veel in de auto dus tijd zat. Een MP3 Cd passen gauw 4 boeken op en dan...lekker luisteren. Zo heb ik in de afgelopen maand toch zo'n 4 boeken 'geluisterd'.
da's toch goedquote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal geen boeken meer, ben bezig in de laatste
Is zo duurquote:Op maandag 19 november 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's toch goed
dan kun je namelijke nieuwe kopen
tweedehandsquote:
ik heb harry potter op een cd (dvdquote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik dacht eerst dat het lastig zou zijn om te volgen, maar niets is minder waar, je kunt het héél goed volgen en bijkomend voordeel is dat je ook een stuk relaxter rijdt.
Ik denk dan dat m'n gedachten wegdwalen. Kan me ook al moeilijk concentreren als iemand me een stukje uit de krant voorleest.quote:Op maandag 19 november 2007 10:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Soms moet je erg wennen aan de stem van de voorlezer. Als laatste boek had ik 'de ontsnapping' van Heleen van Royen. Voorgelezen door Isa Hoes, en ik moet zeggen dat die dat prima doet. Leuk boek trouwens, echt een aanrader. Net als de Eetclub van Saskia Noord trouwens.
Jaa, Nessiequote:
Ik volg je advies op en ga voor niemand meer aan de kant! Als ik iemand zie die ik er prettig uit vind zien trek ik een sprintje en beuk haar tegen de klinkersquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
En die spannende dates, daar loop je op een gegeven ogenblik gewoon tegenaan.![]()
Nav het boekluisteren in de autoquote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een rijbewijs.![]()
Maar hoezo opeens die opmerking?
ik betwijfel of dat gaat helpen om de dame in kwestie te charmerenquote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg je advies op en ga voor niemand meer aan de kant! Als ik iemand zie die ik er prettig uit vind zien trek ik een sprintje en beuk haar tegen de klinkers
oh daar ben ik al tijden niet meer geweestquote:
Oh noez! I borked teh topique!quote:
Omg wtfbbqquote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh noez! I borked teh topique!
quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
juist omdat ze het 'niet kan' moet ze het doen vind ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks om 13:30: presentatietje, natuurlijk in groepjes ingedeeld. Degene die het bij mijn groepje zou doen sms'te dat ie ziek is, en nu vindt het andere groepslid dat ik moet presenteren, want "zij kan dat niet" en daar heb ik he-le-maal geen zin in.
[..]
quote:Op maandag 19 november 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
juist omdat ze het 'niet kan' moet ze het doen vind ik
quote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Etcetera het volgende:
zanger van Diep Triestof eigenlijk Diep Triest II
quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
diep triest is best geinig hoorik ben 1x bij een concert geweest (meegeholpen achter de bar) en het was gezellig
maar ik kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vind
beetje hoog fransbauerbznjansmit gehalte soms
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
@ Sheep, als je moeite hebt met het bedenken van een gedicht of surprise...even met Etcie praten![]()
![]()
Ik stikte net echt bijna van het lachen, inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik wel vooral van de ontzettendfouterijmpjes hoor
Mja, wij dus wel. En 10 regels is niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:beter om toch
ben wel blij dat wij niet aan gedichten doen moet ik zeggen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, wij dus wel. En 10 regels is niet goed genoeg.Meestal een kantje of 2.
![]()
die is toch leukquote:Op maandag 19 november 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
Shiny Happy People van REM in m'n playlist begon.![]()
![]()
Ik moest aan de wax denken.quote:
dat drong net tot me doorquote:Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest aan de wax denken.Ze lezen niet op Fok!
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:32 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik moet aan het werk.Al een week of 2 niet schoongemaakt.
![]()
Heb het nodig.quote:
Bedankt voor het helpen herinneren.quote:Op maandag 19 november 2007 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een kaartje voor Eurosonic én Noorderslag!!!![]()
Ik wil er al jaren heen, nooit geld voor over gehad, vorig jaar was ik te laat, en nu netjes op tijd en binnen![]()
![]()
![]()
Nee, daarom bedank ik je nuquote:Op maandag 19 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, was jij er vorig jaar ook heen? Het lijkt me echt tof
quote:Op maandag 19 november 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat was het nou, ze had al hįįr afwas niet op het aanrecht gezet, maar opgespaard in haar eigen kast. Drie keer zoveel als mijn afwas. Pfew.Ik ben niet de ranzigste hier in huis.
![]()
Ik zag dat er een aantal plaatjes vanaf mijn server werden geladen. En dat zijn plaatjes die in de quiz gebruikt zijnquote:
Ze hoeven niet getrokken te worden?quote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik haat verstandskiezen, ik heb het hele weekend al een zere kaak
Dit is godzijdank wel de laatste die doorkomt
quote:EEND MET WISKEY
Koop een eend van ongeveer 5 kg voor 6 personen, twee grote flessen schotse wiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met wiskey.
De wiskey opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey inschenken.
Het tweede glas wiskey opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met wiskey.
De glaven opdlinken en de scherven van et eelste glav oplaapen.
Nog en nalff glav insjenke en opdlinke.
Na en nalff uul de hoven opedoen om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en opde povekand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddelste glaf leegdwinke.
De nove opedoen naa dattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent nogis oprape en met nen nantdoek de bwantwondesalv van deent vege.
Ze hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in dehove doen.
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski opedoen en overeindzette.
Opstaan van de vloer ent vetssspek ondrde kas vege.
Nogis opstaan van de vloer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn op of kabot.
Denove afzette, deooge sluiten en omvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het
zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken.
De glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagzout kopen.
quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Lekker receptje voor vanavond:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zolang ze normaal groeien gaat er niemand kiezen uit mijn mond trekkenquote:Op maandag 19 november 2007 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hoeven niet getrokken te worden?
De uiteindelijke oplossing: zij zou de presentatie kwam en als ze ergens vast kwam te zitten (bijvoorbeeld een zin waar ze niet uitkwam) zou ik inspringen om te helpen. Dat werkte best redelijk vond ikquote:Op maandag 19 november 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
juist omdat ze het 'niet kan' moet ze het doen vind ik
Klinkt best okayquote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T6ivJJNPgJM![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zolang ze normaal groeien gaat er niemand kiezen uit mijn mond trekken
De andere drie zijn normaal doorgekomen, doet alleen een paar dagen pijn
ditoquote:Op maandag 19 november 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
Er is bij mij nog nooit wat getrokken en ik hoop het ook nooit mee te maken
Ik vrees dat mijn volgende tandartsbezoek niet zo prettig gaat zijn...quote:Op maandag 19 november 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here
Mijn 4e moet nog doorkomen.
Er is bij mij nog nooit wat getrokken en ik hoop het ook nooit mee te maken
Als kind wel eens. Maar dat waren gelukkig nog melktandenquote:Op maandag 19 november 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
heb ook nog nooit gaatjes gehad
Ik vind het ook wel interessant om te zien dat de eerste link die je krijgt als je zoekt op plasseks c1000.nl isquote:Op maandag 19 november 2007 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Schijnt vooral goed zijn voor porno en gokken
Hoera voor datquote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef Soempie het volgende:
Heb er gewoon een kwartier over gedaan om in te loggen.Gelukkig ben ik vasthoudend en heb ik niks beters te doen.
![]()
Dat ze durven jou te schoppen!quote:Op maandag 19 november 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
weet niet wat er aan de hand is, maar ik was ingelogd en toen opeens eruit geschopt.![]()
Ik kan wel wat hulp gebruiken, vooral met de surprisequote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
@ Sheep, als je moeite hebt met het bedenken van een gedicht of surprise...even met Etcie praten![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T6ivJJNPgJM![]()
[..]
![]()
anders wel van hoge kwaliteit... daar keken ze voor het gemak even overheen.quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze vonden haar post gemiddelde te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |