Een Vestel (ik had er nooit van gehoord) van 55 cm, bij Block, voor 119 euro. Tv is niet voor mezelf, ik zou een grotere gekocht hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor één heb je nu gekocht dan?
Jazekerquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vermoed dat Nem zich wel goed kan bezatten
Wat zat er tegen?quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, het was even wat werk, maar het ontbijt staat weer klaar
Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zegquote:Op zondag 18 november 2007 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
De FP Nieuwsposters van Fok zijn echt verschrikkelijk triest.
Djeez is echt een halfmongool af en toe met zijn "grappige" opmerkingen.
Maar Djeez heeft de strijd verloren van Robin: Ontsnapte tbs'er in Breda opgepakt
"De ontsnapte tbs’er A.C. (Niet te verwarren met de AC Restaurants) die twee weken geleden..."
HAHAHA HUHUHU HIHIHI HOHOHO HEHEHE. Leuk man! Niet te verwarren met de AC Restraurants!
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zitquote:Op zondag 18 november 2007 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zeg![]()
Dat mag ik bijna hopen voor die arme jongenquote:Op zondag 18 november 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zit
Tja...het inspireert potentiele nieuwsposters natuurlijk niet om zich aan te melden als dit het niveau van Fok isquote:Op zondag 18 november 2007 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zal wel weer zo zijn dat ze blij zijn dat iemand het wil doen
Echt welquote:
Klopt. Dit is een reisverslag.quote:Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niets van een prijs staan (misschien ben ik scheel)?
nopequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
Etc. Had je nog een manier gevonden om vannacht aan je HP te komen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... sommige fokkers/modjes snappen mijn grapje niet...
Jullie wel?
Hoe steun ik mijn beste vriend?
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Dit is een reisverslag.
Hier de prijzen: http://www.djoser.nl/rond(...)erreis_lapland/_arr/
Echt welquote:Op zondag 18 november 2007 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaf![]()
Ik heb het een keer gedaan op vakantie in Finland, en je kreeg per twee personen een slee. Een lag in het bakje, de ander stond er achter, en af en toe kon je wisselen. Het is echt kicken om te doen, maar ik schrok wel even toen ik in het bakje lag en de bestuurder van de slee af gleed... de honden vonden dat wel prettig en gingen harder rennen!quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel
En het toffe is hier dat je ze gewoon zelf bestuurt. Iedereen krijgt z'n eigen slee.
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!quote:
Dat ben ik ook van plan...ik kwam niet voor niets op die link terechtquote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!
quote:
ik niet....quote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik twijfel of ik Harry Potter weer ga lezen
dat magquote:
Nee, de luchtmacht doet niet aan frequent flyer miles.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schiet dat nou nog een beetje op met je frequent flyer miles, telkens naar Schotland op-en-neer?
bij ons ookquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag gisteren wel dat in bijna alle boekenwinkels het personeel met punthoedjes liep vanwege HP
Dat geluk heb ik dus niet. Op die enkele keer na dat een vlucht met een burgermaatschappij gaat na. Dan weet ik wel wat puntjes bij elkaar te sprokkelen. Maar echt hard gaat dat niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vriend van een kennis van mij heeft dat wel. Die reist voor z'n werk de hele wereld rond, en die spaart zoveel van die miles dat ie dit jaar nog 6× business class met twee personen heen en weer kan naar Maleisiė, zo ongeveer
quote:
oepsquote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moest trouwens nog een vraag stellen in AKQ. Heb ik ondertussen maar vast gedaan.![]()
Je kunt het goede antwoord nog geven, dus snel!!quote:
Schotland.quote:Op zondag 18 november 2007 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 8 uurtjes weken en dan lekker 5 dagen op oefening in Schotland.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schotland.Zo mooi.
Groetjes uit Duitsland trouwens.![]()
Oke, nu ben ik echt jaloers!quote:Op zondag 18 november 2007 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Guten tag!
Zeker schitterend. Ik zal er ook wel weer van genieten tijdens die 5 dagen in de bergen.![]()
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..quote:Op zondag 18 november 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik echt jaloers!Wil heel graag nog eens terug naar Schotland.
![]()
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemenquote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.quote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Dan niet...............quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.![]()
Ik heb nog wel een gevechtspak over.quote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemen![]()
Ik ook.quote:
Welke maatquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Zo makkelijk zal het wel niet gaanquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Geen flauw idee. Ik weet niet welke maat corresponderen met de NSN nummers in het pak.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het wel niet gaan![]()
Zou inderdaad wel leuk zijnquote:
Ja, een Nederlands.......quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel. Een Hercules zei je he?
whahahahaquote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Hoe is je weekend verder?
Ik heb m'n territorium afgebakend. Heb m'n shampoo laten staan en heb chocolade vlokken gekocht en in z'n kast gezet.Hij vond het niet eens erg.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whahahahagoed bezig meid
mijn weekend verdervrijdag verjaardag van pitt, naar de kroeg geweest en om een uur of 1 weer naar huis met z'n zus (ik was zoooo moe
) zaterdag harry gekocht, jip en janneke gekocht
![]()
en harry gelezen en verder niks gedaan
en vandaag harry uitgelezen en pitt's broer + vrouw kwamen langs
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnenquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een goed weekend! Wel zonde dat je al uitgelezen bent.![]()
Feliciteer Pitt van mij.![]()
have funquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga weer.Lekker eten zo en dan weer naar Grunn met twee vrienden. Een van de twee heeft al de hele dag een kater.
![]()
GoedLater!
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezenquote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnen
heb pitt gefeliciteerd hoor14.gif
ik vind engels en nederlands wel voldoende eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezen
En wat heb je allemaal gekregen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
Zoooo alle visite weg
Leuk, maar toch wel vermoeiend na een nacht uitgaan![]()
Geld, geld, geld, geld, IKEA pas voor mijn nieuwe kamer, luchtje, SATC dvd, kaarsen (quote:Op zondag 18 november 2007 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |