oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:25 schreef NrSiX het volgende:
ook vrolijk
[ afbeelding ]
nog 45 minuuutn
jup, een hendige ethiopiër.. dit was de oude manier van mensensmokkelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ?? weet je wel wat er in die koffer zit ?
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jup, een hendige ethiopiër.. dit was de oude manier van mensensmokkel
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ookquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , ik dacht dat dat alleen met chinezen ging ?
wat dat betreft ben ik wel blij dat ik vlakbij de kust woon. (is het vaak meestal warmer)quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
al 4? pas 2 hiervanmorgen om kwart voor 7 was het -2 ofz
past het niet, dan toch!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nee joh, ethiopiers zijn iets dunner.. past beter, en lenig zijn ze ook![]()
nou dan had ik toch liever dat het door gingquote:Op donderdag 15 november 2007 16:31 schreef NrSiX het volgende:
ow!!! er zat een bom in, de mensen waren opweg naar het concert van dries voelflink, vandaar dat het niet doorgaat..
Profielkijkert!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
past het niet, dan toch!
krak!
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatquote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan had ik toch liever dat het door ging
ben jij Fan van die gast ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Profielkijkert!
[..]
Als je dat serieus meent ben ik uitgepraatHO!
pff
![]()
![]()
![]()
Miscommunicatie, nee en ik dacht dat jij dat wel was vandaar dat ik dat suggereerdequote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij Fan van die gast ?
geeft nixquote:Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Miscommunicatie, nee en ik dacht dat jij dat wel was vandaar dat ik dat suggereerde
Nog een minuutje of 35 a 40 ...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef NrSiX het volgende:
hoelang moet je nog?
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog een kwartier!!!
Droxz als je vanavond een mongool op TS hoort , ben ik het. dan weet je dat alvast
whehequote:Op donderdag 15 november 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je maar tegen schelden kan, want daar schijn ik goed in te zijn![]()
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehegeen probleem, zolang je af en toe maar normale woorden ertussen zet
ts server ip: nova-inside.comquote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef NrSiX het volgende:
Welke TS server?net uitgevonden dat ik kan golfen hier in het pand, bedankt meneer de makelaar ;P
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes , ik ga ervan door, tot morgen![]()
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:28 schreef Seventees het volgende:
Na een lange werkdag verdien je bord friet![]()
welke versie moet je hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef lynda het volgende:
Zucht.. thuis aan project verder gaan sucksIk krijg het hele visio ellende niet gedownload
Moet erge honger hebben wil ik dat naar binnen proppen...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
ik moest het vandaag doen met boerenkool met een rookworst![]()
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouquote:
Heb ik!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef lynda het volgende:
[..]
de 2007 versie.. ga ik zo nog van jouook?
Krijg bij het downloaden continu van die vage foutmeldingen dat je niets kan downloaden als je iets niet heb toegevoegd aan winkelwagen, dan is naam weer niet goed, dan email etc etc..
After work nog stressk rijgen ook![]()
Ben hem aan het downloaden voor je, 280 mb .. dus heb ik zo binnen ...quote:
is goed hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef lynda het volgende:
Droxz.. ik hou van jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuik pb je wel even!
Haha ja is goedquote:
Geen reet te doen op je werk en thuis...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
is goed hoor![]()
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk en thuis...
Wat zijn we een zielig stel
Ik zal aan jou denken als ik morgenochtend nog lekker in me warme bedje ligquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
NachtbrakenZal aan je denken als ik in mijn warme bedje lig
![]()
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan overquote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Ze overdrijft hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan blijf ik lekker doorgaan zo, dan hou ik er niets aan over![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel grappig dat we eigenlijk in de avond nog steeds in dit topic zitten hahahahaha![]()
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ookquote:
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel meer mensen hier hoor, ik sprak WL net op teamspeak .. ben met Lynda op msn ... en de Seventees is hier ook![]()
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah veel plezier op TS, MSN en ehh waar jullie allemaal nog meer bezig zijn, ik ga lekker slapen![]()
Morgen weer hard werken tenslotte
ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb morgen inderdaad weer een drukke dag, dus zal er morgen niet veel zijn denk ik ...
weltruste!
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kut, kan nog maar 6 uur slapen!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt Droxz hier ook nog even naar bed
Weer een proces af![]()
Ik ben onschuldig! En Lynda, je gaat me toch niet vertellen dat je vrij bent he?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Seventees het volgende:
Dylan en Magnolia aka zussie
Dylan en Dierjuh
Lynda en Bob Dr.Droxz!
Wat zit er in die koffie/thee die hier geschonken wordt?
Hmm vervelend, hoop maar dat je dan geen zware dag zal gaan hebben vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef Seventees het volgende:
Buren hadden feest. Halve nacht verstookt van nachtrust
sinds jij weg was heb ik ook niet meer gespeeld hoor,quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen
sorry droxz was een beetje laat geworden, had geen zin meer om te gamendus moeten we een keertje overdoen
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lyndaquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal ... *zucht .. 5,5 uur slapen is toch te weinig merk ik nu*![]()
Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon mompelt iets over laat maken en lynda
Haha, and the soap continuesquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon geholpen met visio hoor![]()
Dat valt dan ook wel weer mee ...quote:
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee ...
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
en moet zelf nog beginnen aan mijn eerste bak koffie van vandaag![]()
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb mijn eerste bakje thee er alweer op zitten, wat zeg ik... ben alweer 1 uur en 10 minuten aan het 'werk'!
Pff heb alleen last van mijn maag, zuur gevoel enzo![]()
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer ...
ej ej! Ik ben jullie prive demotivator, en heb natuurlijk nog veeeeeeel minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof me kerel, ik heb nog véééél minder zin!
Dat gevoel heb ik dus ook, rustig aan doen dus vandaag... en water drinken hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb ook aardig last van mijn maag, vanochtend "danoontje power" gegeten ...
nou weet ik dat ik dat nooit meer moet doen, het lijkt wel oorlog in mijn maag![]()
inmiddels heb ik een collega gevonden die koffie wilde halen ...![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s kwam deze net tegen, klassiekertje!![]()
Jamaar, ik had vanmorgen om 5 uur al geen zin meer!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej ej! Ik ben jullie prive demotivator, en heb natuurlijk nog veeeeeeel minder zin!![]()
Ah dan valt een dagje werk wel weer meequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:46 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen mensen
Vandaag weer een fijn dagje school
Ik ook niet hoor, 20 mensenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor..heb er ook niet zoveel instaan
Ik volgens mij ook zoiets...maar meestal heb ik toch maar een paar mensen die ik spreek en de rest vrij weinig. Maar als je niets te doen hebt of verveeld..dan is wel handig als er wat meer instaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, 20 mensenAlleen op een moment als deze, heb ik zoiets van, mwah wat meer kan geen kwaad
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook zoiets...maar meestal heb ik toch maar een paar mensen die ik spreek en de rest vrij weinig. Maar als je niets te doen hebt of verveeld..dan is wel handig als er wat meer instaan
Dankje, zal het nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook.
Enne sterkteAls je klasgenoot nu al begint
Hahaha, nou dan zien we jou hier ook wel weer verschijnen om je gal te spuienquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje, zal het nodig hebben. Zal ze zo wel weer komen met dat ze het niet snapt of dat het niet lukt.
![]()
uhu, denk dat ik hier maar even blijfquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan zien we jou hier ook wel weer verschijnen om je gal te spuien
Chatsessies op Fok! ... altijd gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, denk dat ik hier maar even blijf
heb vrij weinig zin om wat te gaan doen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chatsessies op Fok! ... altijd gezellig
heb al 6 finimals op vanaf 3 uur vannacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om er maar ff een groot plaatje tegenaan te knallen
Blijf dan ook lekker in je bed liggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb al 6 finimals op vanaf 3 uur vannacht.
Ooow dan is het natuurlijk een gedoeg beleidquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Weten toch niet wat we moeten doen. Leraar is ziek en hebben nu even een andere leraar ofzo.
mja wordt je vanzelf wakker van heh. das juist het probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker in je bed liggen![]()
nee collegas hebben vrij, dus ik kan niet wegquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dan is het natuurlijk een gedoeg beleidMaar verder plannen voor vandaag?
@WL, moet jij niet naar huis...
Neuh nog niet echt, tot 2 uur naar school. Rond half 4 uur thuis..dan ff relaxen en verder zie ik het wel. Had ik al verteld dat ik morgen jarig benquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dan is het natuurlijk een gedoeg beleidMaar verder plannen voor vandaag?
@WL, moet jij niet naar huis...
kan niet ligt op het kerkhof... wil niet ligt ernaastquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee collegas hebben vrij, dus ik kan niet weg
Noh, das ook niet lief. Jij hebt migraine en kan niet naar huis en je collega's hebben niets en zijn wel vrij. Gewoon vrij nemen en zorgen dat iemand voor je kan invallenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee collegas hebben vrij, dus ik kan niet weg
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
kan niet ligt op het kerkhof... wil niet ligt ernaast
Nee maar nu wel, en omdat ik morgen bij mijn vriendin zit, bij deze een cadeautje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh nog niet echt, tot 2 uur naar school. Rond half 4 uur thuis..dan ff relaxen en verder zie ik het wel. Had ik al verteld dat ik morgen jarig ben.
Klopt, is iets wat mijn vader altijd zegt... pff ik begin echt op die man te lijkenquote:
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
kan niet ligt op het kerkhof... wil niet ligt ernaast
Mijn moeder zegt het soms ook wel eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, is iets wat mijn vader altijd zegt... pff ik begin echt op die man te lijken![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee maar nu wel, en omdat ik morgen bij mijn vriendin zit, bij deze een cadeautje!
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd he![]()
![]()
Ooow wel lekker vroeg, ik ben om 15.00 vrij en dan op naar het hoge noorden
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
@Dylan, is gewoon een uitdrukking
@diertjuh, postieve zin... denk ik?
Enne een hele onbeleefde vraag, ik weet het, maar hoe oud wordt je?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef diertjuh het volgende:
![]()
[..]
Is nie erg hoor. Wel meer mensen die dat niet kennen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, je wilt niet weten wat er gebeurde als het wel erg was![]()
![]()
Haha tjah, dergelijke dingen moet je altijd tactisch brengen hequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Foei, heel onbeleefd
Maar ik wordt 20![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou...dat is nog maar even afwachten![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er iemand omvroeg en omdat er morgen toch bijna niemand in dit topic is![]()
![]()
* diertjuh geeft iedereen een stukje taart
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
Woehoeh!!
En nu allemaal gezellig, netjes eten
[ afbeelding ]
Whehe![]()
Is het geen plaatje?quote:
Dudequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
Woehoeh!!
En nu allemaal gezellig, netjes eten
[ afbeelding ]
Whehe![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef diertjuh het volgende:
oke..klasgenoot zit te eten en een filmpje op youtube te kijken..en dan begint ze te lachenhet resultaat van die drie dingen bij elkaar opgeteld mag je ff zelf bedenken
Aah jij kunt je het effect dan ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gister thuis een heel overwachte niestbui toen ik net een handvol chips in mijn mond had gestopt![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef Sirmixalot het volgende:
nee het miste de zak... ikzelf, bank, vloer en de tafel wel gehaald
Geweldig! Met mensen zoals jij kan ik geweldige gesprekken houden, alles in details vertellen, en weten dat je het op dat moment zietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan was het een harde nies
Verdorie heb teveel inbeeldingsvermogen![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig! Met mensen zoals jij kan ik geweldige gesprekken houden, alles in details vertellen, en weten dat je het op dat moment ziet
Dan kan ik jou de hand schudden, ben precies zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]soms is het vervelend hoor. Dan zie je ook echt werkelijk alles voor je..en dan moet het ook nog eens heel ranzig zijn.
maar heeft ook voor zn voordelen..bij grappige dingen kun je dan helemaal dubbel liggen
.
* diertjuh hand schut van Bellerophonquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan kan ik jou de hand schudden, ben precies zo
Aah nog iemand die goed dingen kan visualiserenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:40 schreef Sirmixalot het volgende:
ik visualiseer me ook teveel in
en het is zeker niet leuk als het over ranzige dingen gaat
maar meestal wel lachen
2girls1cup?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef diertjuh het volgende:
oke..klasgenoot zit te eten en een filmpje op youtube te kijken..en dan begint ze te lachenhet resultaat van die drie dingen bij elkaar opgeteld mag je ff zelf bedenken
dit is niet jouw lucky day hequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, vulling van mn kies eruit. en er is volgende week pas plek![]()
klote tandartsen
aawh..quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, vulling van mn kies eruit. en er is volgende week pas plek![]()
klote tandartsen
Ff zonder grappen, wie niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, volgens mij had je beter in bed kunnen blijven liggen vandaag
ja idd.. gewoon een kutdagquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, volgens mij had je beter in bed kunnen blijven liggen vandaag
voordat je het weet is die voorbij en kun je weekend houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd.. gewoon een kutdag
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
voordat je het weet is die voorbij en kun je weekend houden.
owhquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoor
Hmm sterkte danquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
inderdaad wat een KUT dat zeg!
echt druk, collega's die me ZWAAR irriteren ..
KUT ... dat is het woord van vandaag!
Ben ik nou de enige die het zoals gewoonlijk weer eens relaxed heeft vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
inderdaad wat een KUT dat zeg!
echt druk, collega's die me ZWAAR irriteren ..
KUT ... dat is het woord van vandaag!
Nee hoor..ik ook. Maar zit dan op school niets te doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het zoals gewoonlijk weer eens relaxed heeft vandaag?
Ook relaxedquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee hoor..ik ook. Maar zit dan op school niets te doen![]()
Uhu, anders zit je ook maar zo voor je uit te kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
Gelukkig maarTjah moet toch wat doen he
1: Leuk alleen zou ik de wolken toch hoger plaatsen, het is nu een beetje onwerkelijk (is de bedoeling denk ik, maar toch)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Rammstein - Ich will, brr geweldig nummer
En wat vindt de jury ervan?
Nummer 1
[ link | afbeelding ]
Nummer 2
[ link | afbeelding ]
Nummer 3
[ link | afbeelding ]
Jij ook alvastquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:49 schreef draculettetje het volgende:
het is toch niet te geloven, ik ben zowaar de hele week druk aan het werk geweest en hier de boel verwaarloosd, da kan toch helemaal nie!
Voor ik het vergeet, allen een prettig weekend!
Nummer 1quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Nummer 1
[ link | afbeelding ]
Nummer 2
[ link | afbeelding ]
Nummer 3
[ link | afbeelding ]
Wtf!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Nummer 1
[ link | afbeelding ]
Nummer 2
[ link | afbeelding ]
Nummer 3
[ link | afbeelding ]
Nu zeker? Je hebt al 4 minuten niks gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef diertjuh het volgende:
Zometeen nog even 2 uurtjes gewoon les. Zonder computer. Jullie merken het wel als ik weg ben
nee ben er nogquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu zeker? Je hebt al 4 minuten niks gezegd
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef lynda het volgende:
Present.. 3 uur later dan gepland was![]()
Mompelt iets met msn niet meer doen, om half 1 nog iemand bellen en na een uur pas ophangen..
Kon ik dat maar, ik moet iedere dag 25km rijden voor ik op m'n werk ben!quote:
Best impressive als ik het zo mag zeggen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
@Sm0kerZ, ja die maak ik zelf
En daar was Lynda weer
Ik 1 uur en 20 min met o.v.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kon ik dat maar, ik moet iedere dag 25km rijden voor ik op m'n werk ben!
Opzich is dat met wisseldiensten geen probleem, maar met normale kantoortijden sta je hendig lang in de file
Photoshop neem ik aanquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Best impressive als ik het zo mag zeggen!
Wat voor software gebruik je daarvoor?
Photoshopquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Best impressive als ik het zo mag zeggen!
Wat voor software gebruik je daarvoor?
Neequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda, ik zag hetSorry dat het zo lang duurde, was lunchen (en.. werkt het excuus?)
Rustig blijven, bijna weekendquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:43 schreef lynda het volgende:
Iedereen hier thuis werken me gigantisch op me zenuwen *zucht*
Ik mis WL en Droxz :|
Fuck, ehr sorry dan maar?quote:
Maandag t/m donderdag stage, donderdagavond werken, vrijdag thuiswerken, vrijdag + zaterdagnacht tot 4 uur werkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Join the club!
En ik ben al vanaf afgelopen zondag bezig... Stel je niet zo aan
OK, mijn weekend begint wel iets eerder, morgen om 19:00.. Daarna maar ff een biertje drinken bij het concert van Golden Earringquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag stage, donderdagavond werken, vrijdag thuiswerken, vrijdag + zaterdagnacht tot 4 uur werken![]()
![]()
Maandag t/m vrijdag werkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag stage, donderdagavond werken, vrijdag thuiswerken, vrijdag + zaterdagnacht tot 4 uur werken![]()
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarna maar ff een biertje drinken bij het concert van Golden Earring
hoiquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:43 schreef lynda het volgende:
Kaartje kwijt..quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaaf
Ik zou vanavond naar Van Morrison gaan in de HMH, maar volgens mij is m'n kaartje kwijt.. dat wordt na werk naar huis racen en zoeken, en dan hopen dat ik nog op tijd ben![]()
Ik heb een vaste plek waar ik dat sorot kaartjes bewaar, tussen een mooi groot dik boek. Ik keek vanochtend, zat alleen Bruce Springsteen erinquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kaartje kwijt..
Dude, ik ben nooit echt zuinig op m'n spullen, maar concertkaartjes bewaar ik wel érg zorgvuldig altijd hoor
Elke morgen begint bij mij om 5.50 en ik ben dan weer om 15.45 thuisquote:
Heb het echt druk vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:43 schreef lynda het volgende:
Ik probeer meestal om 05:30 van huis te vertrekken, en ben dan voor 15:00 weer thuisquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke morgen begint bij mij om 5.50 en ik ben dan weer om 15.45 thuis![]()
Zo ontloop je zeker ook alle files?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik probeer meestal om 05:30 van huis te vertrekken, en ben dan voor 15:00 weer thuis
eerder beetje wazig voor me uit staren op dit moment. beetje teveel finimal denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:35 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
HoiJullie en druk.. dat klopt niet! Werk ze he
Concentratie was matig. Maar vanmiddag vrijquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, hoop maar dat je dan geen zware dag zal gaan hebben vandaag
De meeste wel, 's ochtends soms een kilometertje, en 's middags op de terugweg is het alleen bij de oprit naar de A10 wat druk. Maar goed, ook daar ben ik in 2-3 minuten doorheenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo ontloop je zeker ook alle files?
Ik heb nog veeeeel minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef NrSiX het volgende:
pff.. heb echt geen zin meer, en de rest?
Mja, vooruit, doe maar een bakkie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Concentratie was matig. Maar vanmiddag vrij
* Seventees deelt thee uit![]()
Kom mensen, nog even!
Doe je nu een bakkie met mij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, vooruit, doe maar een bakkie.
Laatste keer dat ik thee heb gedronken zal een paar maanden terug zijn denk ik
jemigquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veeeeel minder zin!
Maar goed, nog een half uurtje
* lynda zat al op dat excuus te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
@lynda, dat gaat niet. ik zit heir alleen. en ik kan niet weg gaan.
* Dr.Droxz heeft een week hoofdpijn gehadquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
WL, had jij nou vorige week ook hoofdpijn of was dat Droxz?
Blugh, ik deed met je mee, ware het niet dat mijn maagzuur vooralsnog een belemmerende factor isquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe je nu een bakkie met mij.
Gezellig
Suiker?
Ik maak hem niet, die is te makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
* lynda zet de vodka en overige alcoholische dranken alvast neer
Ik moet nog de deur uit ook om sigaretten te halen grr
* lynda zegt weer iets over te lang achter de pc blijven hangen 's avonds
drink je gezellig mee ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
* lynda zet de vodka en overige alcoholische dranken alvast neer
Ik moet nog de deur uit ook om sigaretten te halen grr
* lynda zegt weer iets over te lang achter de pc blijven hangen 's avonds
Kwam je nog spelen vanavond, of ga je wat anders doen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga me vanavond maar s verdoven met vodka denk ik zo
Lulligquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
Ik drink nietVoel me nu al alsof ik een dikke kater heb
nou idd!quote:
hahaha ken dat gevoel ergens vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
denk het wel. voel me nu nogal kut.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwam je nog spelen vanavond, of ga je wat anders doen?
Ik ben zo brak ik ga niet meer weg vanavond![]()
Ik wist niet zeker of jij het wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft een week hoofdpijn gehad![]()
Dat had ik vorige week!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
Zeg ehr dat doet Lynda he, ik niet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd!
mij een beetje dronken voeren en zelf niets nemen heh! ben je iets van plan ?
hey dat bedoelde ik ook hoor!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr dat doet Lynda he, ik niet!
Creatieve smoes bedenken!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef NrSiX het volgende:
nou dat denk ik vandaag ook, vanmorgen ging nog best.. maar ben nu zo brak als de tering, moet vanavond nog uit eten.. terwijl ik het liefst zometeen lekker naar bed ga.
Had stres hoofdpijn, en gelukkig is dat minder gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij het was
Heb je er deze week niet meer over gehoord. Het is dus toch weggegaan
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning denkt dat de werkdag vandaag maar tot 16:30 moet duren
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat bedoelde ik ook hoor!!
brrr
[ afbeelding ]
van jou wist ik al dat je niet drinkt.
je bent tenslotte de bob
This topic works in mysterious waysquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had stres hoofdpijn, en gelukkig is dat minder geworden![]()
denk niet dat ik dat kan maken hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.
15.00quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.
rose, mja das wel een idee. altijd lekker om een flesje of 2 te nuttigen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
Bier![]()
Wijntjes![]()
Rose![]()
![]()
Ik spuug er zeker weten niet in
Ja zeker, en dan Zuid-Afrikaanse, of Australischequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rose, mja das wel een idee. altijd lekker om een flesje of 2 te nuttigen.
ik ben niet zo moeilijk. haal meestal die bij de c1000. die heeft een schroefdop nlquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en dan Zuid-Afrikaanse, of Australische![]()
Heerlijk
Lidl heeft dat ook, is wel handig, maar meerdere 'duurdere' flessen hebben dat tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk. haal meestal die bij de c1000. die heeft een schroefdop nl
Als ik af en toe boodschappen moet doen voor mijn ouders dan ga ik er wel heen, geniale lui die daar achter de kassa's zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja lidl kom ik liever niet.
* WhiteLightning is schuw voor wachtrijen
Pracht idee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat kan maken hierwel een goed idee overigens
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja lidl kom ik liever niet.
* WhiteLightning is schuw voor wachtrijen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...
ik ga meestal alleen naar de ah,bij het ontbreken van andere supermarkten behalve de lidlquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik af en toe boodschappen moet doen voor mijn ouders dan ga ik er wel heen, geniale lui die daar achter de kassa's zitten![]()
Amen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
This topic works in mysterious ways
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...
SST! Krijg al van die rare vragenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ken dat gevoel ergens van![]()
Ik bied je alleen maar een drankje aan hoor *snif*quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd!
mij een beetje dronken voeren en zelf niets nemen heh! ben je iets van plan ?
jammer hahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
SST! Krijg al van die rare vragen
[..]
Ik bied je alleen maar een drankje aan hoor *snif*
inderdaad!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
This topic works in mysterious ways
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |