hahaha ken dat gevoel ergens vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
Ik drink nietVoel me nu al alsof ik een dikke kater heb
denk het wel. voel me nu nogal kut.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwam je nog spelen vanavond, of ga je wat anders doen?
Ik ben zo brak ik ga niet meer weg vanavond![]()
Ik wist niet zeker of jij het wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft een week hoofdpijn gehad![]()
Dat had ik vorige week!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
Ik drink nietVoel me nu al alsof ik een dikke kater heb
Zeg ehr dat doet Lynda he, ik niet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd!
mij een beetje dronken voeren en zelf niets nemen heh! ben je iets van plan ?
hey dat bedoelde ik ook hoor!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr dat doet Lynda he, ik niet!
Creatieve smoes bedenken!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef NrSiX het volgende:
nou dat denk ik vandaag ook, vanmorgen ging nog best.. maar ben nu zo brak als de tering, moet vanavond nog uit eten.. terwijl ik het liefst zometeen lekker naar bed ga.
Had stres hoofdpijn, en gelukkig is dat minder gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij het was
Heb je er deze week niet meer over gehoord. Het is dus toch weggegaan
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning denkt dat de werkdag vandaag maar tot 16:30 moet duren
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat bedoelde ik ook hoor!!
brrr
[ afbeelding ]
van jou wist ik al dat je niet drinkt.
je bent tenslotte de bob
This topic works in mysterious waysquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had stres hoofdpijn, en gelukkig is dat minder geworden![]()
denk niet dat ik dat kan maken hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.
15.00quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees vindt dat 15.30 ook tot de mogelijkheden behoort.
rose, mja das wel een idee. altijd lekker om een flesje of 2 te nuttigen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
Bier![]()
Wijntjes![]()
Rose![]()
![]()
Ik spuug er zeker weten niet in
Ja zeker, en dan Zuid-Afrikaanse, of Australischequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rose, mja das wel een idee. altijd lekker om een flesje of 2 te nuttigen.
ik ben niet zo moeilijk. haal meestal die bij de c1000. die heeft een schroefdop nlquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en dan Zuid-Afrikaanse, of Australische![]()
Heerlijk
Lidl heeft dat ook, is wel handig, maar meerdere 'duurdere' flessen hebben dat tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk. haal meestal die bij de c1000. die heeft een schroefdop nl
Als ik af en toe boodschappen moet doen voor mijn ouders dan ga ik er wel heen, geniale lui die daar achter de kassa's zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja lidl kom ik liever niet.
* WhiteLightning is schuw voor wachtrijen
Pracht idee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat kan maken hierwel een goed idee overigens
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja lidl kom ik liever niet.
* WhiteLightning is schuw voor wachtrijen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...
ik ga meestal alleen naar de ah,bij het ontbreken van andere supermarkten behalve de lidlquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik af en toe boodschappen moet doen voor mijn ouders dan ga ik er wel heen, geniale lui die daar achter de kassa's zitten![]()
Amen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
This topic works in mysterious ways
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
SdB verkoopt hier producten die niet meer houdbaar zijn...
SST! Krijg al van die rare vragenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ken dat gevoel ergens van![]()
Ik bied je alleen maar een drankje aan hoor *snif*quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd!
mij een beetje dronken voeren en zelf niets nemen heh! ben je iets van plan ?
jammer hahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
SST! Krijg al van die rare vragen
[..]
Ik bied je alleen maar een drankje aan hoor *snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |