eerder beetje wazig voor me uit staren op dit moment. beetje teveel finimal denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:35 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
HoiJullie en druk.. dat klopt niet! Werk ze he
Concentratie was matig. Maar vanmiddag vrijquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, hoop maar dat je dan geen zware dag zal gaan hebben vandaag
De meeste wel, 's ochtends soms een kilometertje, en 's middags op de terugweg is het alleen bij de oprit naar de A10 wat druk. Maar goed, ook daar ben ik in 2-3 minuten doorheenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo ontloop je zeker ook alle files?
Ik heb nog veeeeel minder zin!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef NrSiX het volgende:
pff.. heb echt geen zin meer, en de rest?
Mja, vooruit, doe maar een bakkie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Concentratie was matig. Maar vanmiddag vrij
* Seventees deelt thee uit![]()
Kom mensen, nog even!
Doe je nu een bakkie met mij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, vooruit, doe maar een bakkie.
Laatste keer dat ik thee heb gedronken zal een paar maanden terug zijn denk ik
jemigquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veeeeel minder zin!
Maar goed, nog een half uurtje
* lynda zat al op dat excuus te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
@lynda, dat gaat niet. ik zit heir alleen. en ik kan niet weg gaan.
* Dr.Droxz heeft een week hoofdpijn gehadquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Seventees het volgende:
WL, had jij nou vorige week ook hoofdpijn of was dat Droxz?
Blugh, ik deed met je mee, ware het niet dat mijn maagzuur vooralsnog een belemmerende factor isquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe je nu een bakkie met mij.
Gezellig
Suiker?
Ik maak hem niet, die is te makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
* lynda zet de vodka en overige alcoholische dranken alvast neer
Ik moet nog de deur uit ook om sigaretten te halen grr
* lynda zegt weer iets over te lang achter de pc blijven hangen 's avonds
drink je gezellig mee ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
* lynda zet de vodka en overige alcoholische dranken alvast neer
Ik moet nog de deur uit ook om sigaretten te halen grr
* lynda zegt weer iets over te lang achter de pc blijven hangen 's avonds
Kwam je nog spelen vanavond, of ga je wat anders doen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga me vanavond maar s verdoven met vodka denk ik zo
Lulligquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef lynda het volgende:
Ik drink nietVoel me nu al alsof ik een dikke kater heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |