Dudequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
Woehoeh!!
En nu allemaal gezellig, netjes eten
[ afbeelding ]
Whehe![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef diertjuh het volgende:
oke..klasgenoot zit te eten en een filmpje op youtube te kijken..en dan begint ze te lachenhet resultaat van die drie dingen bij elkaar opgeteld mag je ff zelf bedenken
Aah jij kunt je het effect dan ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gister thuis een heel overwachte niestbui toen ik net een handvol chips in mijn mond had gestopt![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef Sirmixalot het volgende:
nee het miste de zak... ikzelf, bank, vloer en de tafel wel gehaald
Geweldig! Met mensen zoals jij kan ik geweldige gesprekken houden, alles in details vertellen, en weten dat je het op dat moment zietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan was het een harde nies
Verdorie heb teveel inbeeldingsvermogen![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig! Met mensen zoals jij kan ik geweldige gesprekken houden, alles in details vertellen, en weten dat je het op dat moment ziet
Dan kan ik jou de hand schudden, ben precies zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]soms is het vervelend hoor. Dan zie je ook echt werkelijk alles voor je..en dan moet het ook nog eens heel ranzig zijn.
maar heeft ook voor zn voordelen..bij grappige dingen kun je dan helemaal dubbel liggen
.
* diertjuh hand schut van Bellerophonquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan kan ik jou de hand schudden, ben precies zo
Aah nog iemand die goed dingen kan visualiserenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:40 schreef Sirmixalot het volgende:
ik visualiseer me ook teveel in
en het is zeker niet leuk als het over ranzige dingen gaat
maar meestal wel lachen
2girls1cup?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef diertjuh het volgende:
oke..klasgenoot zit te eten en een filmpje op youtube te kijken..en dan begint ze te lachenhet resultaat van die drie dingen bij elkaar opgeteld mag je ff zelf bedenken
dit is niet jouw lucky day hequote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, vulling van mn kies eruit. en er is volgende week pas plek![]()
klote tandartsen
aawh..quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, vulling van mn kies eruit. en er is volgende week pas plek![]()
klote tandartsen
Ff zonder grappen, wie niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, volgens mij had je beter in bed kunnen blijven liggen vandaag
ja idd.. gewoon een kutdagquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, volgens mij had je beter in bed kunnen blijven liggen vandaag
voordat je het weet is die voorbij en kun je weekend houden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd.. gewoon een kutdag
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
voordat je het weet is die voorbij en kun je weekend houden.
owhquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoor
Hmm sterkte danquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk toch echt dat ik een kutweekend tegemoet ga hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
inderdaad wat een KUT dat zeg!
echt druk, collega's die me ZWAAR irriteren ..
KUT ... dat is het woord van vandaag!
Ben ik nou de enige die het zoals gewoonlijk weer eens relaxed heeft vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
inderdaad wat een KUT dat zeg!
echt druk, collega's die me ZWAAR irriteren ..
KUT ... dat is het woord van vandaag!
Nee hoor..ik ook. Maar zit dan op school niets te doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het zoals gewoonlijk weer eens relaxed heeft vandaag?
Ook relaxedquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee hoor..ik ook. Maar zit dan op school niets te doen![]()
Uhu, anders zit je ook maar zo voor je uit te kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
Gelukkig maarTjah moet toch wat doen he
1: Leuk alleen zou ik de wolken toch hoger plaatsen, het is nu een beetje onwerkelijk (is de bedoeling denk ik, maar toch)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Rammstein - Ich will, brr geweldig nummer
En wat vindt de jury ervan?
Nummer 1
[ link | afbeelding ]
Nummer 2
[ link | afbeelding ]
Nummer 3
[ link | afbeelding ]
Jij ook alvastquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:49 schreef draculettetje het volgende:
het is toch niet te geloven, ik ben zowaar de hele week druk aan het werk geweest en hier de boel verwaarloosd, da kan toch helemaal nie!
Voor ik het vergeet, allen een prettig weekend!
Nummer 1quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Rammstein - Ich will, brr geweldig nummer
En wat vindt de jury ervan?
Nummer 1
[ link | afbeelding ]
Nummer 2
[ link | afbeelding ]
Nummer 3
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |