quote:
LaBlaquote:Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Mn internet doet het weer, dat is af en toe alleen een kwestie van het stekkertje van de router er even uit en weer inpluggen... met het netwerk wacht ik wijselijk tot een vriendin langskomt die het wel schijnt te snappen
Nee, maar dat heb ik eigenlijk nooit op zondagquote:Op zondag 4 november 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier! Heeft iedereen een nuttige zaterdag?
We vinden je nog wel lief hoorquote:Op zondag 4 november 2007 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
He wat zitten jullie daar allemaal meteen bovenop zeg![]()
* mond houdt
Nou, dat weet ik niet hoorquote:
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ok, Jojo en ik vinden LaBla nog wel lief, de rest bestaat uit naarlingen en onverlaten
Ik wil ook wel miesgasser, patjakker, schobbejak en beroerling toevoegen, maar volgens vandale.nl is dat allemaal hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.
Ik vond het Nint leuker. Maar het is alweer even geleden dat ik in Nemo ben geweest dus misschien is het nu leuker dan eerstquote:Gisteren trouwens in Nemo geweest. Dat is écht een vet museum
National Institute for Nanotechnology?quote:Op zondag 4 november 2007 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil ook wel miesgasser, patjakker, schobbejak en beroerling toevoegen, maar volgens vandale.nl is dat allemaal hetzelfde
[..]
Ik vond het Nint leuker. Maar het is alweer even geleden dat ik in Nemo ben geweest dus misschien is het nu leuker dan eerst
Nederlands Instituut voor Nijverheid en Techniekquote:Op zondag 4 november 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
National Institute for Nanotechnology?
Nou ja, gisteren was natuurlijk Museumnacht dus het was lekker druk. Maar ik vond de hands-on dingen er grappig.
Het Stedelijk(de tijdelijke is het geloof ik) en FOAM.quote:Op zondag 4 november 2007 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je nog meer voor musea bezocht Nem?
quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe je dat per maand? netjes
Als ik 1 keer per jaar haal is het netjes
is een soort wetenschappelijk museum in een schip in amsterdam. eigenlijk vooral voor kinderen, maar als ik er nog 's kom zal me dat echt een zorg zijnquote:
Is geen schip hoorquote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is een soort wetenschappelijk museum in een schip in amsterdam. eigenlijk vooral voor kinderen, maar als ik er nog 's kom zal me dat echt een zorg zijn
ohw dacht dat het een schip wasquote:Op zondag 4 november 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is geen schip hoor
Er ligt wel een replica van de Amsterdam voor de deur waar je op kan.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gister trouwens nog wat gewonnen in de kroeg![]()
Ik ben van mening dat je het beste gewoon naar een goede boekwinkel kunt lopen en daar boeken door moet bladeren.quote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
hmmm lees net wat reviews op amazon.com en dat klinkt niet positief
Ja ik wil het graag halen, bij voorkeur alle vakken in een keer. Heb er geen zin in om deze studie ook te falen, dan moet ik weer opnieuw bekijken wat ik dan moet gaan doenquote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
wat is iedereen braaf aan de studie
mijn enige boek waar ik op dit moment in ga lezen is Harry Potter
ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het beste gewoon naar een goede boekwinkel kunt lopen en daar boeken door moet bladeren.
goed puntquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik wil het graag halen, bij voorkeur alle vakken in een keer. Heb er geen zin in om deze studie ook te falen, dan moet ik weer opnieuw bekijken wat ik dan moet gaan doen
Is er geen Selexys of * ) boekhandel? Die hebben nog wel es watquote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ookmaar aangezien hiero geen fatsoenlijke boekwinkel is (en nee ik vind bruna en readshop geen fatsoenlijke boekenwinkels) moet ik me vandaag even behelpen met internet
jawelquote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er geen Selexys of * ) boekhandel? Die hebben nog wel es wat
Dan ga je toch een zaterdag?quote:Op zondag 4 november 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jawelin de stad
en da's zeg maar 50 kilometer verwijderd van waar ik nu ziten door de week zit ik op stage
picsquote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn wc is zwartZiet er echt tof uit
ik gebruik altijd photobucketquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat wou ik laatst al vragen, hoe zit dat met die Photobucket en tinypics die jullie hier wel gebruiken? Want ik ga niet mn webspace gebruiken
zat het drugsblooperstopic te lezenquote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Knock knock?
quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gebruik altijd photobucket
[..]
zat het drugsblooperstopic te lezen![]()
Hoe is het met je enkel?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi
Ik moest van iemand vaker in de SC komen... dus
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:we hadden het glazen lampekapje ook maar even meegenomen, doen we de lamp net weer aan, helemaal verblind!!!!! Alle licht wordt nu keihard teruggekaatst naar beneden, even niet bij nagedacht
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:we hadden het glazen lampekapje ook maar even meegenomen, doen we de lamp net weer aan, helemaal verblind!!!!! Alle licht wordt nu keihard teruggekaatst naar beneden, even niet bij nagedacht
![]()
Partylights zijn er normaal onder andere in rood en blauw. Het lijkt me vrij apart als je op een zwarte wc zit in rood lichtquote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ben zeker vrij stom als ik me niet echt kan voorstellen wat het effect nu is
nee ik doelde op dat het verblindend wasquote:Op zondag 4 november 2007 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Partylights zijn er normaal onder andere in rood en blauw. Het lijkt me vrij apart als je op een zwarte wc zit in rood licht
Heb je gewone zwarte verf gebruikt of schoolbordverf?quote:
Ja..maar je bent een woensdag al vertrokkenquote:
se03e4quote:Op zondag 4 november 2007 19:37 schreef iamredleader het volgende:en vanavond maar eens Battlestar Galactica kijken, m'n vrouw moet nog de tweede helft van seizoen 3 zien
quote:Op zondag 4 november 2007 19:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het hier? Wat heb ik gemist?
Overschakelen op Nederlands is trouwens lastig.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ze spreekt wel NL, maar we waren het grootste deel van de tijd met andere mensen. Allemaal verschillende nationaliteiten.quote:Op zondag 4 november 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spreekt je nichtje geen NL dan?
En overschakelen is wel eens lastig ja
Vooral omdat er best wel situaties zijn waarbij je in het Engels 1 of 2 woorden kunt gebruiken om de hele lading te dekken terwijl je er in het nederland een hele zin voor nodig hebt die ook nog eens niet goed overkomt
In Groningen.quote:Op zondag 4 november 2007 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..maar je bent een woensdag al vertrokken
Ik hoop toch echt dat je wel iets gedaan hebt ondertussen
Je bent nu thuis?
Hehe zo herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2007 19:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze spreekt wel NL, maar we waren het grootste deel van de tijd met andere mensen. Allemaal verschillende nationaliteiten.De eerste dag was het nog even wennen, maar daarna ging het heel soepel in het engels. Nu is het echt weer omschakelen. Kwam net een vriend tegen in de stad en tegen hem begon ik ook al in het engels.
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor de old-skool nerds onder ons
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Etcetera het volgende:
als je muffins wilt maken, dan is het op zich handig als je beslag, boter (deze keer roomboter) en eieren hebt. * check
als je muffins wilt maken, dan is het op zich handig als je het beslag, boter en eieren mixed, in de vormpjes doet en in de oven stopt. * che.......
...
Eieren vergetenen de beslag al in de vormpjes gedaan
en ik maar denken: waarom wordt dat beslag niet dik. wat is dit klotemixen. zal wel door de roomboter komen
dan ga je een beetje opruimen, en wat zie je tot je grote verbazing: een doos eieren. en je wéét dat je geen eieren in je handen hebt gehad
Vertel.quote:
En toen? Stonden ze al in de oven?quote:
Dat klinkt wel gezelligquote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
Het minst leuk was wakker worden 's morgens.Ik lag echt in coma volgens mij.
![]()
En het leukst: de rest van de tijd.![]()
Eerst nog naar huis geweest en daar lekker gekookt, een filmpje gekeken en gekletst. Ze hebben een bed gekocht voor in de woonkamer en zodra m'n zus naar boven was kreeg de rest van de familie ruzie om het bed.Omdat het zo'n verstelbaar ding is met massagestand en hij staat ideaal opgesteld voor de tv.
Dus iedereen wil op dat bed tv kijken.
![]()
Uiteindelijk zat ik, had m'n nichtje de afstandsbediening van het bed.![]()
![]()
En in Engeland heb ik de campus gezien van Keele, daar 's avonds elke keer met een groep de kroeg in. Nog een film gekeken een van de avonden. Ben naar York geweest.Heb de dag erop een berg beklommen.
We kwamen er bij de top achter dat je via de andere kant heel geleidelijk omhoog had kunnen lopen.
We hebben de rest van het Peak District daarna met de auto doorkruist.
![]()
Uit eten geweest met 6 vrienden
en daarna naar de kroeg.
Het was een super week.Volgende week krijg ik onder andere foto's van mij op de berg.
![]()
uiteraardquote:
Ik zou zeggen: opnemen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probleem: er komen zo twee leuke programma's tegelijk (Tussen de oren en Top Gear) en eigenlijk wil ik nog wat extra studiewerk doen. Hoe combineren we dat?
1e opnemen, 2de kijken, 3de voor de tv doenquote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probleem: er komen zo twee leuke programma's tegelijk (Tussen de oren en Top Gear) en eigenlijk wil ik nog wat extra studiewerk doen. Hoe combineren we dat?
Top Gear.quote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zie dit als een test voor jezelf hoe verstandig/ volwassen je bent.....quote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jawel, maar m'n videorecorder is stuk. Ik kan het wel opnemen maar dat vereist dat ik op dat moment ook naar dat programma kijk, en dan heb ik er weinig aanquote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: opnemen.
Maar dat zal dan wel niet kunnen
quote:
In m'n agenda staat bij morgen: verplicht deel SONA hebben gedaan!!quote:Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
wat dan
hebben jullie deze header al gehad?
[ afbeelding ]
2quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Etcetera het volgende:
bbc
jij durft hier ook echt alles te vertellen hequote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6iZTEd08L3A
met hem ben ik uit geweest eergister.![]()
Achja, boeie.quote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij durft hier ook echt alles te vertellen he
En ging 'ie toen ook zo dansen?quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
Iets andere moves, maar wel dansen ja.quote:
nog wat bijzonders gebeurdquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Iets andere moves, maar wel dansen ja.![]()
En daarna buiten gezeten en zitten praten. Hij is heel grappig.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:55 schreef Etcetera het volgende:
leuk hoor, boeken krijgen, maar nu moet ik ze er weer tussenstouwenen ik heb planken van een meter of 2, 3, dus dat doe je niet zo makkelijk
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuut, je bent jarig geweest!!!!
!!!!!!!
gefeliciteerd nog.Ik heb er nog aan gedacht in Engeland.
![]()
Welke boeken?
Etcie, jij hebt het allemaal.quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook een badeend!!En een bad!
En een vriendje voor in bad.
![]()
![]()
ik kan je in elk geval het eerste regelenquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook een badeend!!En een bad!
En een vriendje voor in bad.
![]()
![]()
Gewoon gele eendjes?
geen badquote:
Wat moet je dan met die eendjes? en Pittquote:
Wat denk je zelf?quote:
mjah... ze staan nu gewoon op een plankquote:Op zondag 4 november 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet je dan met die eendjes? en Pitt![]()
quote:
quote:
Ik wil een foto.quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
10
1 brandweerman
1 bouwvakker
1 chique dame
1 met snorkel en zwembril
1 met blauwe pet
5 kleintjes waarvan er 4 licht zouden moeten geven () en daarvan hebben er weer 2 bloemetjes
ik was al aan het kijken of ik dat voor elkaar kon krijgenquote:
Ik moet morgen langs een pasfoto-hokje, want m'n collegekaart is pas geldig met pasfoto er op. En een tijdje terug moest ik m'n laatste pasfoto op een vragenlijst vastnieten, verdommequote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht: Top Gear of het onderzoek, Top Gear?? Of onderzoek? Top Gear? Rooster voor morgen uitzoeken? Lezing voorbereiden? Of onderzoek? M'n tas uitpakken? Slapen? Post openen?![]()
Maar nu ga ik poolen.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor. Ik ken een veel leukere jongen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk die ene waarvan Soempie heel hard beweerde dat hij nooit haar vriend zou wordenquote:
Dag seltjequote:
Ik las sletjequote:
heuquote:
oh jaquote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk die ene waarvan Soempie heel hard beweerde dat hij nooit haar vriend zou worden
quote:
Maar dat stond er niet, dus jij hebt een dirty mindquote:
Doe maar punt okeequote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat stond er niet, dus jij hebt een dirty mind
badeendjes zijn lievquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:Top Gear
'I've lost a skull'
'Monkey's!'
quote:
quote:
!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Jojoortje neemt het ook al geheel belangeloos op voor een gebande. Deelt hij lollies uit ofzo?.
Mail over 48 uur maar een keer.
en dan heb ik issuesquote:
ik krijg sinds vandaag bij adezreclames visioenen van tubgirlquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer es die Spa-reclame met die nare zakenman op tv: die ken ik ondertussen ook wel. Frustratie is nog niet zo groot als bij de Adez reclames (wat komen DIE vaak langs!) maar wil ze toch graag van tv af
quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een afleveringik heb me kapot gelachen
![]()
![]()
![]()
quote:
Daar zocht ik eigenlijk op en toen kreeg ik die Duck Vader in beeld.quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan heb ik issuesdie van mij zijn tenminste nog gewoon eendjes
alhoewel ik wel een evil duckie wil hebben
quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
10
1 brandweerman
1 bouwvakker
1 chique dame
1 met snorkel en zwembril
1 met blauwe pet
5 kleintjes waarvan er 4 licht zouden moeten geven () en daarvan hebben er weer 2 bloemetjes
Tof. Die rechtsonder heb ik ook, met lichtjesquote:
Goeiemorgen! Uitgeslapen?quote:
Ik heb nu een paar dagdiensten, ben dus lekker om 1500 uur klaar.quote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:
draai je nog steeds nachtdiensten?
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.quote:Op maandag 5 november 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
jij liever dan ik
ik zie ineens dat ik Jan even moet aansporen om een evaluatie over me in te vullen![]()
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Hmm, weet Jan dat je vaak op FOK! zit!?![]()
Ja, je moet me niet zien als ik nachtdienst heb gehad en de dag er op een dagdienst. Als een wrak....quote:Op maandag 5 november 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijk
ja ik geloof het welhij weet ook dat ik wel 's zit te hyven ofzo
maar heb er nog nooit commentaar op gehad (en besides, zolang ik m'n werk maar goed doe... )
quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
dat nodigt uit tot het vragen om foto's
quote:
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.quote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je de hele dag zo'n ding op hebben
/dommeblondjesvragen
erg stoer hoor
Hoiquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.
Geen pretje zo'n ding. Na een tijdje dragen kun je het zweet er uit gieten.![]()
Oefeningen met het pistool en geweer. De oogglazen in het masker halen je zicht op de richtmiddelen overhoop. Je moet dus opeens anders richten, dus veel oefenen...quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
[..]
dat kan ik me voorstellen![]()
bij wat voor soort schietoefeningen dan?
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Tijdens normale diensten klopt dat wel. Ik heb bv regelmatig na 7 nachtdiensten 7 dagen vrij.quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)
Uit verveling met je vinger tegen je kin tikken.quote:
Is het weer komkommertijd?quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik vind het wel knap andersquote:
Goed schudden en dan meteen aanzettenquote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het wel knap anderseen koelkast laten ontploffen
dat ga ik maar niet proberenquote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed schudden en dan meteen aanzetten![]()
wow... ideaal studentenkamer materiaalquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
Dat is best handigquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik hoef geen foto's van de toestanden die een tornado heeft achtergelatenquote:
Da's lekker, heb je dus heel wat in te halen vanacht.quote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Bleehh..... is het al lunchtijd?Nee, nog niet, nog een uur
Wat een nacht heb ik gehad zeg, ik kon al slecht slapen, toen had vriendlief blijkbaar een enorme nachtmerrie want die lag ineens vreselijk te panieken in zn slaap, helemaal van de kaart daarna, en toen kon ik helemaal niet meer slapen! Dus ik mag blij zijn als ik tussen 5 en half 8 nog wat stukjes slaap heb meegepakt....
quote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kom ik weer eens langs valt het niemand op
quote:Op maandag 5 november 2007 03:15 schreef MaJo het volgende:Tijdje niet geweest hier
Druk en weinig op fok geweest. Maar hoe is het hier? Nog roddels
Met mij gaat alles goedWel weer te druk terwijl ik van de dokter te horen heb gekregen dat ik meer moet chillen
En hij vond ook dat ik meer moest eten. Toen ik zei dat ik al hartstikke veel eet zei hij dat ik maar meer tompouzen moet eten
![]()
Verder de laatste paar dagen wezen stappen. Heb er zelfs een date aan over gehouden die gister plaats heeft gevonden
![]()
Ben benieuwd hoe dat verder loopt
Maar goed, ik dacht laat ik weer eens buurtenMaar nu
ik had het gezienquote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kom ik weer eens langs valt het niemand op
whooo, MaJo is er weer.quote:Op maandag 5 november 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom terug.
Zo..de reboundboy is gevonden?
Vertel eens?quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Oh en ik snap nu het verschil tussen de twee regels die ik laatst in de SC noemde. Gevraagd aan de docent die over dat stuk ging en die moest het opzoeken, dus het komt niet in de toets terug. Maar het is wel prettig dat ik het nu weet
zegt degene die naar Londen is geweestquote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
whooo, MaJo is er weer.![]()
Niet meer zo lang wegblijven.![]()
![]()
quote:
* eens!quote:
Top Gear is binnen.quote:
Keele en York.quote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
zegt degene die naar Londen is geweest
Er waren twee manieren genoemd om te bepalen hoeveel cash de distributeur van een film mag houden: cost off the top en fee off the top. Bij de eerste krijgt de distributeur 40% van de kaartverkoop uit bioscopen en mag dat geld eerst gebruiken om de gemaakte kosten (posters, reclame enzovoorts) terug te verdienen. Pas als die kosten helemaal zijn terugverdiend krijgt de producent geld uit kaartverkoop. Van de 40% die de distributeur krijgt gaat dan 60-70% naar de producent, de rest mag de distributeur houden.quote:
oh ja. ah well boeiendquote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Keele en York.![]()
Maar MaJo was gewoon in NL en heeft van te voren niet laten weten waar ze uit zou hangen. Dat laatste is natuurlijk schandalig.![]()
Ik snap nu je vorige usericon.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er waren twee manieren genoemd om te bepalen hoeveel cash de distributeur van een film mag houden: cost off the top en fee off the top. Bij de eerste krijgt de distributeur 40% van de kaartverkoop uit bioscopen en mag dat geld eerst gebruiken om de gemaakte kosten (posters, reclame enzovoorts) terug te verdienen. Pas als die kosten helemaal zijn terugverdiend krijgt de producent geld uit kaartverkoop. Van de 40% die de distributeur krijgt gaat dan 60-70% naar de producent, de rest mag de distributeur houden.
De tweede optie is fee off the top. Dit laat het gedoe met posters zitten: de distributeur mag 20-25% van de 40% houden, de rest gaat naar de producent. Ik begreep niet goed waarom een distributeur voor de tweede optie zou kiezen, want dan kreeg die én een lager percentage én hij mag niet eerst zorgen dat ie al z'n kosten heeft terugverdiend.
Mijn denkfout zat er bij dat ik dacht dat de distributeur mocht kiezen: dat is niet helemaal zo, de distributeur moet daarvoor onderhandelen met de producent. Als er een grote film uit gaat komen waar vrijwel zeker winst op gemaakt gaat worden (zoals een nieuwe Harry Potter of James Bond) komt men vaker uit op fee off the top: de producent krijgt dan meer geld en de distributeur kan er van uit gaan dat hij genoeg geld verdient om de kosten er uit te halen. Is dat onwaarschijnlijk/niet zeker dan kom je eerder op cost off the top uit: de distributeur loopt dan minder risico en zal dus eerder een film uitbrengen. Als het dan toch een succes is krijgt de producent ook nog cash.
quote:Op maandag 5 november 2007 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap nu je vorige usericon.Dat vrouwtje kijkt een beetje hopeloos.
![]()
Die kleintjes zijn lief.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom terug.
Zo..de reboundboy is gevonden?
ehm... uit m'n hoofd:quote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, waar zit de kleine kromme elleboog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |