I knowquote:Op donderdag 1 november 2007 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk aan, morgen is Etcetera jarig
Van wat ik las in een ander topic is dat het misschien tijdelijk onmogelijk is gemaakt. Als dat de load op de server aanzienlijk vermindert en fok daardoor beter bereikbaar is vind ik het niet ergquote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know
ligt het aan mij of is het onmogelijk om van text only naar baggerlayout te switchen
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn vlieger is vandaag binnen uit Engeland. De vlieger is ongeveer 270 bij 90 cm. Eerst staan er een paar algemene en nuttige waarschuwingen (niet te dicht bij de weg, spoorbaan of vliegveld gebruiken, niet als het onweert en niet als het zo hard waait dat je het niet kan houden). Daarna volgt de klassieke "Niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden vanwege kleine onderdelen"
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor ik het vergeet
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Etcetera [afbeelding]
[afbeelding]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PXquote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor ééntje is het? Merk/type?
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PX
Item: 53018
Dat is toch logisch? Je had geen licht dus zagen ze je nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net ook nog iets heel mafs meegemaakt: ik fietste zonder licht langs een rijdende politiewagen, en er gebeurde... helemaal niets! Ik kon gewoon doorrijden
Staat op deze site. Eigenlijk een merkloze dus, zal wel uit China komenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PX
Item: 53018
Aah..een parachutjequote:Op donderdag 1 november 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat op deze site. Eigenlijk een merkloze dus, zal wel uit China komen
Ah, dus zó zit dat! Best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 1 november 2007 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je had geen licht dus zagen ze je niet
Dat was de beste link naar een model. Verder staan er waarschuwingen op, de maat, een CE keur en een streepjescodequote:
Ik heb em keurig via eBay gekochtquote:Op donderdag 1 november 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jij echt bestelt van site die er zo uit zien..maar toen bedacht ik mij je voorliefde voor slechte smaak
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em keurig via eBay gekocht
Dat weet ik.quote:
Lijkt me ook best leuk om af en toe eens bij een ander mee te spelen ja, maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met de Wii spelen is toch een leuke manier om spierpijn te krijgen
Een paar spelletjes zijn wel heel vrolijk en blij, zoals Wario Ware en Raving Rabbids. Als mensen kijken hoe je dat zit te spelen zijn ze even verbaasd over wat je moet doen als over de vormgeving en zo van het spelquote:Op donderdag 1 november 2007 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook best leuk om af en toe eens bij een ander mee te spelen ja, maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen.
Ja, het is ook vooral gemaakt om samen te spelen lijkt me, je gaat geen bokswedstrijd tegen de computer spelen, daar is geen zak aan lijkt me, maar met vrienden is het weer wel leuk. Als ik een spelcomputer zou kopen dan kocht ik er een waar ik ook in mn eentje plezier aan kon belevenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar spelletjes zijn wel heel vrolijk en blij, zoals Wario Ware en Raving Rabbids. Als mensen kijken hoe je dat zit te spelen zijn ze even verbaasd over wat je moet doen als over de vormgeving en zo van het spel
Boksen vind ik nog best geinig en is vermoeiender dan je misschien denkt. Vooral als je niet precies weet hoe je welke stoot doet en dus maar wat in het wilde weg slaatquote:Op donderdag 1 november 2007 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, het is ook vooral gemaakt om samen te spelen lijkt me, je gaat geen bokswedstrijd tegen de computer spelen, daar is geen zak aan lijkt me, maar met vrienden is het weer wel leuk. Als ik een spelcomputer zou kopen dan kocht ik er een waar ik ook in mn eentje plezier aan kon beleven
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boksen vind ik nog best geinig en is vermoeiender dan je misschien denkt. Vooral als je niet precies weet hoe je welke stoot doet en dus maar wat in het wilde weg slaat
Doe je goed, ik begin daar morgen pas weer meequote:
quote:Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkompost hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekker 40+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:57 schreef Mikkie het volgende:
Mōgguh!
Wat is het forum retesnel deze ochtend
thanksquote:Op donderdag 1 november 2007 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar zo kan je alvast aan de gedachte wennen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:42 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
gefeliciteerd Etcetera
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkompost hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekker 40+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj
oeh lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgene en Etcie gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
wat een heerlijke dagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:54 schreef LadyBlack het volgende:Fok! doet het weer en Etc is jarig!!!
Van harte
Wellesquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo bijzonder is je verjaardag toch ook weer niet?
ja hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel stagelopen vandaag?
iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo bijzonder is je verjaardag toch ook weer niet?
ik vind het niet zo bijzonder, maar ieder mens is andersquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welles![]()
(als het op verjaardagen en Sinterklaas aankomt ben ik altijd 6 gebleven)
zelfs dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 november 2007 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook geen vrij vragen voor mn verjaardag hoor
Maar ik vind verjaardagen wel altijd heel leuk
FQR deed het toch al niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Fok is nog niet weer de oude trouwens, want als ik terugschakel naar de oude layout, dan ziet het er nog heel gek uit, en FQR is ook weg
ik zie wel de codes, maar in het reageervenster idd geen smileys. maar de meeste codes ken ik wel, of ik klik ze aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zie jij ook de smileys dan? Die krijg ik alleen als ik op 'reageer' druk.... wat ik omslachtig vind
dank jequote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap al de hele week slechtHeel onrustig en dan word ik zwetend wakker met kloppend hart. En vannacht heb ik 2 nachtmerries gehad. In 1 daarvan was het hele land naar me op zoek en stond er een luipaard op de weg, naar me te grommen. Ik was echt doodsbang
En nu ben ik moe en ik heb een hele dag leren voor de boeg
![]()
Nee, geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:42 schreef LadyBlack het volgende:dat klinkt vermoeiend B. !
Enig idee waar het door komt?
Misschien, maar gisteravond was ik daar niet mee bezig, dat was mijn vrije middag/avondquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat lijkt me echt bagger
komt het misschien door stress door je leerwerk/studie?
Vannacht kon ik er niet op komen omdat er onderhoud gepleegd zou wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:57 schreef Mikkie het volgende:
Mōgguh!
Wat is het forum retesnel deze ochtend
Is het niet goudkleurige verf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht een linkje is wel handigen goed voor de pageviews
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef Nesle het volgende:
ETCIEEEE![]()
Gefeliciteerd![]()
HET IS WEEEEEEEKEND !!!!!!!!!![]()
![]()
Maandag nog 1 toetsje en dan komen de cijfers (
)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Balen! Ik ontsnap net met NFS uit een moeilijke achtervolging, crasht het spel
Bespeur ik daar wat sarcasme?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
jepen er komt ook zoveel nieuws binnen hier, dat ik ook zo ontzettend veel werk te doen heb
dank je erkelquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
Gefeliciteerd Etc.
Amy Winehouse was gister ook weer lekker bezigHet is eigenlijk ook geen verrassing meer.
http://www.telegraaf.nl/prive/article74290661.ece?cid=rss
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand in Nederland heeft een 6,20 meter lange limousine gekocht, met cabriodak. Voor slechts anderhalf miljoen euro
Ach, als ik heel veel geld had zou ik ook zeker een dure auto kopen. Alleen niet dezequote:
ja ok, ik ook welquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, als ik heel veel geld had zou ik ook zeker een dure auto kopen. Alleen niet deze
succesquote:
Ik ging voor een studieboek (ik probeer de Etcetera-methode uit) die leuk geschreven is, de inhoud is interessant en er staat best veel in wat ik voor de toets moet weten. Maar ik heb nu ook een Muiswinkel en Van Vleuten boek gekocht (was maar 3,90) en Need for Speed lag voor een tientje bij de Free Record Shop, dus die heb ik nu ook op schijfje. Hopelijk is het dan een stuk stabielerquote:
Most Wanted, de voorganger van Carbon. Ik vind Most Wanted een leuker spel dan Carbon, daarom speel ik emquote:
Ah, maar dan ga je het wel lekker vieren dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt helemaal niet. Heb al jaren tentamens op m'n verjaardag. Vorig jaar ook. En toen heb ik van 10 tot 17 boekenpakketjes gemaakt, erg leuk
Dit jaar weer een tentamen en daarna lekker in de file staan naar Antwerpen
Hehe ik zeg altijd dat dat niet kan maar ik weet precies hoe het voeltquote:
Toedelsquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:46 schreef iamredleader het volgende:mensen, prettig weekend, wij gaan hier lekker alles afsluiten en ontspannen voor de komende 48 uur. En dat betekent uitgebreid eten!
ciao!
zo ongeveerquote:
Harry Potter toch ook?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar De Kameleon zijn toch jeugdboeken?
Leuk, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zometeen een personeelsuitje![]()
karten, bowlen en bier drinkenquote:
Pas je wel op? Vooral bij dat laatste kunnen heel wat ongelukken gebeurenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
karten, bowlen en bier drinken
Ja, ik hou me tegenwoordig altijd in op zulke feestjes, aangezien dat een keer niet gebeurd is, maar daarover later meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Pas je wel op? Vooral bij dat laatste kunnen heel wat ongelukken gebeuren
Het is avond. Tijd om te relaxenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin om wat te gaan doen
Ik zit zo eens naar jouw avatar te kijken...en dan weer naar die gore foto...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is avond. Tijd om te relaxen![]()
Ik zit me hier dood te vervelen op het werk.
en toen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit zo eens naar jouw avatar te kijken...en dan weer naar die gore foto...
jeugdboekenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar De Kameleon zijn toch jeugdboeken?
Harry Potterquote:
ik vind HP nog steeds een jeugdboek, hoeveel mensen het ook lezenquote:
tell us now!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik hou me tegenwoordig altijd in op zulke feestjes, aangezien dat een keer niet gebeurd is, maar daarover later meer![]()
mijn grote goedheid... dat lijkt op een wanstaltige photosoepquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Hadden we het hier niet over enge foto's van bekendheden?
Keira Knightley op haar slechtst:
[ afbeelding ]
Nu is er niemand om het aan te vertellenquote:
quote:
Komen die pakketjes bij jou dan ook altijd pas om 5 uur terwijl je al vanaf 10 uur zit te wachten?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wachten op een pakketje, als het kan de nieuwe vlieger proberen op het strand en ik ga proberen nog wat studiemateriaal te lezen
Weet ik niet, ik ben er vaak niet als een pakketje bezorgd moet worden. Daarnaast doet de intercom het niet, dus het lukt niet altijd om de postbode aan te sprekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Komen die pakketjes bij jou dan ook altijd pas om 5 uur terwijl je al vanaf 10 uur zit te wachten?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Hadden we het hier niet over enge foto's van bekendheden?
Keira Knightley op haar slechtst:
[ afbeelding ]
quote:
Vanavond naar Amsterdam voor de Museumnachtquote:
Lijkt me ook best leuk, alleen gaat mij dat niet lukken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond naar Amsterdam voor de Museumnacht
Hier in Rotterdam was het in ieder geval supertof. Volgens mij is dat in Januari ook weer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook best leuk, alleen gaat mij dat niet lukken.
Het is vooral dat ik dan een slaapplaats in A'dam zou moeten regelen en ik dan 's ochtends weer terug naar huis moet omdat ik moet voetballenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam was het in ieder geval supertof. Volgens mij is dat in Januari ook weer.
Ik ga weinig naar musea maar op zo'n avond is het wel leuk en kom je ook dingen/musea tegen die je niet kende maar wel leuk zijn. En daarbij is er heel veel omheen te doen en zijn er barretjes en afterparties.
Vervelend he? En de volgende keer denk je: die komt toch pas na 10-en en dat staat 'ie om 08:00 al voor de deurquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
4 uur geleden ging de wekker voor het geval de postbode in de ochtend langs zou komen. Nog niets gehoord of gezien
Vooral dat laatste is een beperkende factorquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik dan een slaapplaats in A'dam zou moeten regelen en ik dan 's ochtends weer terug naar huis moet omdat ik moet voetballen
Ach ik ga zo eten en daarna er vandoor, pakketje mag vast ook wel aangenomen worden door iemand andersquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend he? En de volgende keer denk je: die komt toch pas na 10-en en dat staat 'ie om 08:00 al voor de deur
Genoeg om het irritant in m'n ogen te laten schijnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik niet, maar heb jij daar zon dan?
Die slaapplek heb ik ook wel voor niks, dat is niet het grootste probleem iddquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is een beperkende factor
Een slaapplek is zo geregeld voor 2 tientjes.
Zul je niet wegwaaien?quote:
Dat eerste lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ga een middagdutje doen
Of neem een flinke bak
mjah weinig te doenquote:
dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het ook niet zo heel nodig eigenlijk.... ik ga er niet speciale moeite voor doen dat mijn moeder de ouders van mijn vriend moet zien. Als het een keer zo uitkomt: prima, en anders wacht het maar.
Maarja, die concerten zijn altijd wel zo'n plek waar het er heel makkelijk een keer van komt
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst zelf die ouders maar eens ontmoeten..... volgende week.... stiekem toch best spannend
![]()
MaJo: ik gok dat die het druk heeft?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is MaJo eigenlijk gebleven? En zit Soempie nu in Engeland?
The One With The Rumor speelt hij inquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Maar had ie een gastrolletje in Friends dan?geen vaste rol toch....
als schoolvriend van Ross toch?quote:
Nee dat is niet gebeurd. Het ging niet heel tof, het waaide niet echt hard. Ik denk net genoeg om de vlieger de lucht in te krijgen en daar te houden. Maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij en was voor mij de eerste keer met zo'n type, dus wist niet hoe je em handig de lucht in kon krijgen. Daar dus een hele tijd verkeerd mee bezig geweest. Toen ik het een beetje doorhad ging het nog niet helemaal goed, omdat de vlieger op een plaats steeds dubbelklapte en daarna neerstortte. Denk dat er toch iets niet helemaal goed is met de touwen, later maar een keertje naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
middagdutjes kunnen trouwens best lekker zijn![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is MaJo eigenlijk gebleven? En zit Soempie nu in Engeland?
Ik 3, maar ik ben er nog steeds niet helemaal, maar dat heeft zijn redenenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vanmiddag 2 uurtjes extra gepakt.
quote:
Wil met mn laptop in mn vaste pc kunnen komen. Heb netjes volgens de regels een draadloos netwerk ingesteld, firewalls uitgeschakeld enzo, en de laptop kan de pc ook vinden, alleen ik schijn geen toegangsmachtiging te hebbenquote:
Op wat voor manier bedoel je in de pc komen? Via remote desktop (dus dat je de vaste pc helemaal vanaf je laptop kan bedienen) of door bestanden te delen (dat je alleen bij bestanden in gedeelde mappen kan)?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wil met mn laptop in mn vaste pc kunnen komen. Heb netjes volgens de regels een draadloos netwerk ingesteld, firewalls uitgeschakeld enzo, en de laptop kan de pc ook vinden, alleen ik schijn geen toegangsmachtiging te hebbenHoe krijg ik die?
Het is bij bestanden delen makkelijk als alle pc's in dezelfde werkgroep zitten. Om een map te delen klik je er op met de rechtermuisknop en dan kan je of via Eigenschappen bij Delen komen, of je kiest direct voor Delen. Daar kan je aanvinken dat de map gedeeld moet worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee, gewoon bestanden delen hoor, via een draadloos netwerk.
Alhoewel dat eerste ook wel cool klinkt
Beter dan die kwallerige vader van Joel destijdsquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd diplomatiek zijn. Heerlijk, dat soort recht-door-zee ouders
Check check check, computers hebben ook de juiste namen en zitten beide in dezelfde werkgroepquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is bij bestanden delen makkelijk als alle pc's in dezelfde werkgroep zitten. Om een map te delen klik je er op met de rechtermuisknop en dan kan je of via Eigenschappen bij Delen komen, of je kiest direct voor Delen. Daar kan je aanvinken dat de map gedeeld moet worden.
Als je Windows firewall gebruikt moet je onder File and Printer settings de Subnet optie aanvinken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter dan die kwallerige vader van Joel destijds
Gebruik de machtige klassieke computertruc: opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Check check check, computers hebben ook de juiste namen en zitten beide in dezelfde werkgroep
Ook al meerdere keren gedaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gebruik de machtige klassieke computertruc: opnieuw opstarten
Dan heb je nog de opties rustig gaan slapen of Windows opnieuw installerenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan heb je nog de opties rustig gaan slapen of Windows opnieuw installeren
Mijn laptop, die een draadloze verbinding met het internet heeft, kan mijn pc wel vinden ja, alleen als ik er op dubbelklik krijg ik dus dat machtigingsprobleem.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB: Als je kijkt bij Netwerklocaties, zie je dan wel iets staan?
welke windows smaken staan er op respectievelijk laptop en pc ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn laptop, die een draadloze verbinding met het internet heeft, kan mijn pc wel vinden ja, alleen als ik er op dubbelklik krijg ik dus dat machtigingsprobleem.
De pc kan de laptop niet vinden, wat ik wel raar vind want ze staan op dezelfde router....
De pc kan bestanden op de laptop wel bereiken maar de laptop kan bestanden op de pc niet bereiken? Kunnen andere computers wel bestanden op de vaste pc bereiken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn laptop, die een draadloze verbinding met het internet heeft, kan mijn pc wel vinden ja, alleen als ik er op dubbelklik krijg ik dus dat machtigingsprobleem.
De pc kan de laptop niet vinden, wat ik wel raar vind want ze staan op dezelfde router....
Allebei XPquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
welke windows smaken staan er op respectievelijk laptop en pc ?
Uhm, ja volgens mij wel....quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De pc kan bestanden op de laptop wel bereiken maar de laptop kan bestanden op de pc niet bereiken? Kunnen andere computers wel bestanden op de vaste pc bereiken?
En nog een mogelijk belangrijke vraag: de Windowsversie op je laptop, was die voorgeļnstalleerd?
Righto, probeer het eens via IP-nummer. Ga daarvoor naar ladyblack, ga weer naar cmd en tik nu "ipconfig -all". Je krijgt nu een hoop tekst. Hier staat een combinatie tussen die waarschijnlijk begint met 192.168.1 . Schrijf die op en probeer een ping naar dat nummer vanaf de andere computerquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
hm.... pingaanvraag kan host ladyblack niet vinden. controleer de naam en probeer het opnieuw
Bij voorinstallaties heeft je standaardaccount soms minder rechten. Dan zou je via configuratiescherm een gebruiker kunnen toevoegen of aanpassenquote:
Dan moet je opstarten in veilige modus; waarschijnlijk krijg je dan een 'administrator' account en je eigen account. Vanuit die administrator account kan je dan een nieuwe gebruiker aanmaken met volledige rechten, of de rechten wijzigen in de huidige gebruiker.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
En als ik op mn pc een nieuwe acount toevoeg, en daar een wachtwoord opzet ofzo, kan ik dan met mn laptop naar de account?
Oh...quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laat met die users spelen maar even zitten, dat lost het probleem niet helemaal op
Start je computer opnieuw op en hou vanaf het begin F8 ingedrukt, dan krijg je een menu te zien en daar kan je kiezen voor veilige modusquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe start ik op in de veilige modus?
Als het Forceware heet is het voor je beeldscherm en kan je het beter met rust laten. Ik zou het vreemd vinden als de moederbord firewall het blokkeert, dus ik denk dat dat het niet isquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ja nouja, ik wacht er dan wel even mee als dat niet direct de oplossing van het probleem gaat zijn....
Maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat het niet lukt!!! Ik las op een ander forum al iets over een stiekeme firewall op het moederbord, maar dat heb ik geloof ik niet..... er staat wel een Nvidia-driver op mn pc, maar ik weet niet of dat een firewall is en of ik die zomaar kan verwijderen?
De laptop ook uitzetten hequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nou goed, de pc staat uit.......
En ik ga wel even stoom afblazen![]()
Ohja, en bedankt hoor
Nee ik heb een studieboek open gedaan, wil vandaag in elk geval 1 hoofdstuk gehad hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
heeft iedereen de pc uitgezet?
Promotie wordt gedaan door distributeurs, die leveren ook de films aan bioscopen en zo. De producent heeft er dan weinig meer mee te maken. Het kan wel zijn dat een film wordt geproduceerd en gedistribueerd door hetzelfde moederbedrijfquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk. reken maar uit hoeveel procent de distributeur over zou houden na aftrek van kosten.ook zo rond de twintig procent. Als dat de gangbare rate is dan zou het vreem zijn als hij van die 20% ook nog op zou moeten draaien voor de kosten.
vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |