I knowquote:Op donderdag 1 november 2007 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk aan, morgen is Etcetera jarig
Van wat ik las in een ander topic is dat het misschien tijdelijk onmogelijk is gemaakt. Als dat de load op de server aanzienlijk vermindert en fok daardoor beter bereikbaar is vind ik het niet ergquote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I know
ligt het aan mij of is het onmogelijk om van text only naar baggerlayout te switchen
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn vlieger is vandaag binnen uit Engeland. De vlieger is ongeveer 270 bij 90 cm. Eerst staan er een paar algemene en nuttige waarschuwingen (niet te dicht bij de weg, spoorbaan of vliegveld gebruiken, niet als het onweert en niet als het zo hard waait dat je het niet kan houden). Daarna volgt de klassieke "Niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden vanwege kleine onderdelen"
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor ik het vergeet
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Etcetera [afbeelding]
[afbeelding]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PXquote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor ééntje is het? Merk/type?
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PX
Item: 53018
Dat is toch logisch? Je had geen licht dus zagen ze je nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net ook nog iets heel mafs meegemaakt: ik fietste zonder licht langs een rijdende politiewagen, en er gebeurde... helemaal niets! Ik kon gewoon doorrijden
Staat op deze site. Eigenlijk een merkloze dus, zal wel uit China komenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet echt duidelijk op. Wat er op staat is Palgrave NR 31 6 PX
Item: 53018
Aah..een parachutjequote:Op donderdag 1 november 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat op deze site. Eigenlijk een merkloze dus, zal wel uit China komen
Ah, dus zó zit dat! Best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 1 november 2007 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je had geen licht dus zagen ze je niet
Dat was de beste link naar een model. Verder staan er waarschuwingen op, de maat, een CE keur en een streepjescodequote:
Ik heb em keurig via eBay gekochtquote:Op donderdag 1 november 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jij echt bestelt van site die er zo uit zien..maar toen bedacht ik mij je voorliefde voor slechte smaak
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb em keurig via eBay gekocht
Dat weet ik.quote:
Lijkt me ook best leuk om af en toe eens bij een ander mee te spelen ja, maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met de Wii spelen is toch een leuke manier om spierpijn te krijgen
Een paar spelletjes zijn wel heel vrolijk en blij, zoals Wario Ware en Raving Rabbids. Als mensen kijken hoe je dat zit te spelen zijn ze even verbaasd over wat je moet doen als over de vormgeving en zo van het spelquote:Op donderdag 1 november 2007 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook best leuk om af en toe eens bij een ander mee te spelen ja, maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen.
Ja, het is ook vooral gemaakt om samen te spelen lijkt me, je gaat geen bokswedstrijd tegen de computer spelen, daar is geen zak aan lijkt me, maar met vrienden is het weer wel leuk. Als ik een spelcomputer zou kopen dan kocht ik er een waar ik ook in mn eentje plezier aan kon belevenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar spelletjes zijn wel heel vrolijk en blij, zoals Wario Ware en Raving Rabbids. Als mensen kijken hoe je dat zit te spelen zijn ze even verbaasd over wat je moet doen als over de vormgeving en zo van het spel
Boksen vind ik nog best geinig en is vermoeiender dan je misschien denkt. Vooral als je niet precies weet hoe je welke stoot doet en dus maar wat in het wilde weg slaatquote:Op donderdag 1 november 2007 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, het is ook vooral gemaakt om samen te spelen lijkt me, je gaat geen bokswedstrijd tegen de computer spelen, daar is geen zak aan lijkt me, maar met vrienden is het weer wel leuk. Als ik een spelcomputer zou kopen dan kocht ik er een waar ik ook in mn eentje plezier aan kon beleven
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boksen vind ik nog best geinig en is vermoeiender dan je misschien denkt. Vooral als je niet precies weet hoe je welke stoot doet en dus maar wat in het wilde weg slaat
Doe je goed, ik begin daar morgen pas weer meequote:
quote:Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkompost hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekker 40+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:57 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh!
Wat is het forum retesnel deze ochtend
thanksquote:Op donderdag 1 november 2007 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar zo kan je alvast aan de gedachte wennen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:42 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
gefeliciteerd Etcetera
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkompost hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekker 40+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj
oeh lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgene en Etcie gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |