dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het ook niet zo heel nodig eigenlijk.... ik ga er niet speciale moeite voor doen dat mijn moeder de ouders van mijn vriend moet zien. Als het een keer zo uitkomt: prima, en anders wacht het maar.
Maarja, die concerten zijn altijd wel zo'n plek waar het er heel makkelijk een keer van komt
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst zelf die ouders maar eens ontmoeten..... volgende week.... stiekem toch best spannend
![]()
MaJo: ik gok dat die het druk heeft?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is MaJo eigenlijk gebleven? En zit Soempie nu in Engeland?
The One With The Rumor speelt hij inquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Maar had ie een gastrolletje in Friends dan?geen vaste rol toch....
als schoolvriend van Ross toch?quote:
Nee dat is niet gebeurd. Het ging niet heel tof, het waaide niet echt hard. Ik denk net genoeg om de vlieger de lucht in te krijgen en daar te houden. Maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij en was voor mij de eerste keer met zo'n type, dus wist niet hoe je em handig de lucht in kon krijgen. Daar dus een hele tijd verkeerd mee bezig geweest. Toen ik het een beetje doorhad ging het nog niet helemaal goed, omdat de vlieger op een plaats steeds dubbelklapte en daarna neerstortte. Denk dat er toch iets niet helemaal goed is met de touwen, later maar een keertje naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
middagdutjes kunnen trouwens best lekker zijn![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is MaJo eigenlijk gebleven? En zit Soempie nu in Engeland?
Ik 3, maar ik ben er nog steeds niet helemaal, maar dat heeft zijn redenenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vanmiddag 2 uurtjes extra gepakt.
quote:
Wil met mn laptop in mn vaste pc kunnen komen. Heb netjes volgens de regels een draadloos netwerk ingesteld, firewalls uitgeschakeld enzo, en de laptop kan de pc ook vinden, alleen ik schijn geen toegangsmachtiging te hebbenquote:
Op wat voor manier bedoel je in de pc komen? Via remote desktop (dus dat je de vaste pc helemaal vanaf je laptop kan bedienen) of door bestanden te delen (dat je alleen bij bestanden in gedeelde mappen kan)?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wil met mn laptop in mn vaste pc kunnen komen. Heb netjes volgens de regels een draadloos netwerk ingesteld, firewalls uitgeschakeld enzo, en de laptop kan de pc ook vinden, alleen ik schijn geen toegangsmachtiging te hebbenHoe krijg ik die?
Het is bij bestanden delen makkelijk als alle pc's in dezelfde werkgroep zitten. Om een map te delen klik je er op met de rechtermuisknop en dan kan je of via Eigenschappen bij Delen komen, of je kiest direct voor Delen. Daar kan je aanvinken dat de map gedeeld moet worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee, gewoon bestanden delen hoor, via een draadloos netwerk.
Alhoewel dat eerste ook wel cool klinkt
Beter dan die kwallerige vader van Joel destijdsquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd diplomatiek zijn. Heerlijk, dat soort recht-door-zee ouders
Check check check, computers hebben ook de juiste namen en zitten beide in dezelfde werkgroepquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is bij bestanden delen makkelijk als alle pc's in dezelfde werkgroep zitten. Om een map te delen klik je er op met de rechtermuisknop en dan kan je of via Eigenschappen bij Delen komen, of je kiest direct voor Delen. Daar kan je aanvinken dat de map gedeeld moet worden.
Als je Windows firewall gebruikt moet je onder File and Printer settings de Subnet optie aanvinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |