wat een heerlijke dagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:54 schreef LadyBlack het volgende:Fok! doet het weer en Etc is jarig!!!
Van harte
Wellesquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo bijzonder is je verjaardag toch ook weer niet?
ja hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel stagelopen vandaag?
iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo bijzonder is je verjaardag toch ook weer niet?
ik vind het niet zo bijzonder, maar ieder mens is andersquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welles![]()
(als het op verjaardagen en Sinterklaas aankomt ben ik altijd 6 gebleven)
zelfs dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 november 2007 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook geen vrij vragen voor mn verjaardag hoor
Maar ik vind verjaardagen wel altijd heel leuk
FQR deed het toch al niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Fok is nog niet weer de oude trouwens, want als ik terugschakel naar de oude layout, dan ziet het er nog heel gek uit, en FQR is ook weg
ik zie wel de codes, maar in het reageervenster idd geen smileys. maar de meeste codes ken ik wel, of ik klik ze aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zie jij ook de smileys dan? Die krijg ik alleen als ik op 'reageer' druk.... wat ik omslachtig vind
dank jequote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap al de hele week slechtHeel onrustig en dan word ik zwetend wakker met kloppend hart. En vannacht heb ik 2 nachtmerries gehad. In 1 daarvan was het hele land naar me op zoek en stond er een luipaard op de weg, naar me te grommen. Ik was echt doodsbang
En nu ben ik moe en ik heb een hele dag leren voor de boeg
![]()
Nee, geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:42 schreef LadyBlack het volgende:dat klinkt vermoeiend B. !
Enig idee waar het door komt?
Misschien, maar gisteravond was ik daar niet mee bezig, dat was mijn vrije middag/avondquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat lijkt me echt bagger
komt het misschien door stress door je leerwerk/studie?
Vannacht kon ik er niet op komen omdat er onderhoud gepleegd zou wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:57 schreef Mikkie het volgende:
Mōgguh!
Wat is het forum retesnel deze ochtend
Is het niet goudkleurige verf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht een linkje is wel handigen goed voor de pageviews
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef Nesle het volgende:
ETCIEEEE![]()
Gefeliciteerd![]()
HET IS WEEEEEEEKEND !!!!!!!!!![]()
![]()
Maandag nog 1 toetsje en dan komen de cijfers (
)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Balen! Ik ontsnap net met NFS uit een moeilijke achtervolging, crasht het spel
Bespeur ik daar wat sarcasme?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
jepen er komt ook zoveel nieuws binnen hier, dat ik ook zo ontzettend veel werk te doen heb
dank je erkelquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
Gefeliciteerd Etc.
Amy Winehouse was gister ook weer lekker bezigHet is eigenlijk ook geen verrassing meer.
http://www.telegraaf.nl/prive/article74290661.ece?cid=rss
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand in Nederland heeft een 6,20 meter lange limousine gekocht, met cabriodak. Voor slechts anderhalf miljoen euro
Ach, als ik heel veel geld had zou ik ook zeker een dure auto kopen. Alleen niet dezequote:
ja ok, ik ook welquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, als ik heel veel geld had zou ik ook zeker een dure auto kopen. Alleen niet deze
succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |