quote:Op zondag 4 november 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:Top Gear
'I've lost a skull'
'Monkey's!'
quote:
quote:
!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Jojoortje neemt het ook al geheel belangeloos op voor een gebande. Deelt hij lollies uit ofzo?.
Mail over 48 uur maar een keer.
en dan heb ik issuesquote:
ik krijg sinds vandaag bij adezreclames visioenen van tubgirlquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer es die Spa-reclame met die nare zakenman op tv: die ken ik ondertussen ook wel. Frustratie is nog niet zo groot als bij de Adez reclames (wat komen DIE vaak langs!) maar wil ze toch graag van tv af
quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een afleveringik heb me kapot gelachen
![]()
![]()
![]()
quote:
Daar zocht ik eigenlijk op en toen kreeg ik die Duck Vader in beeld.quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan heb ik issuesdie van mij zijn tenminste nog gewoon eendjes
alhoewel ik wel een evil duckie wil hebben
quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6iZTEd08L3A
met hem ben ik uit geweest eergister.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
10
1 brandweerman
1 bouwvakker
1 chique dame
1 met snorkel en zwembril
1 met blauwe pet
5 kleintjes waarvan er 4 licht zouden moeten geven () en daarvan hebben er weer 2 bloemetjes
Tof. Die rechtsonder heb ik ook, met lichtjesquote:
Goeiemorgen! Uitgeslapen?quote:
Ik heb nu een paar dagdiensten, ben dus lekker om 1500 uur klaar.quote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:
draai je nog steeds nachtdiensten?
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.quote:Op maandag 5 november 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
jij liever dan ik
ik zie ineens dat ik Jan even moet aansporen om een evaluatie over me in te vullen![]()
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Hmm, weet Jan dat je vaak op FOK! zit!?![]()
Ja, je moet me niet zien als ik nachtdienst heb gehad en de dag er op een dagdienst. Als een wrak....quote:Op maandag 5 november 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijk
ja ik geloof het welhij weet ook dat ik wel 's zit te hyven ofzo
maar heb er nog nooit commentaar op gehad (en besides, zolang ik m'n werk maar goed doe... )
quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
dat nodigt uit tot het vragen om foto's
quote:
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.quote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je de hele dag zo'n ding op hebben
/dommeblondjesvragen
erg stoer hoor
Hoiquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.
Geen pretje zo'n ding. Na een tijdje dragen kun je het zweet er uit gieten.![]()
Oefeningen met het pistool en geweer. De oogglazen in het masker halen je zicht op de richtmiddelen overhoop. Je moet dus opeens anders richten, dus veel oefenen...quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
[..]
dat kan ik me voorstellen![]()
bij wat voor soort schietoefeningen dan?
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Tijdens normale diensten klopt dat wel. Ik heb bv regelmatig na 7 nachtdiensten 7 dagen vrij.quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)
Uit verveling met je vinger tegen je kin tikken.quote:
Is het weer komkommertijd?quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik vind het wel knap andersquote:
Goed schudden en dan meteen aanzettenquote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het wel knap anderseen koelkast laten ontploffen
dat ga ik maar niet proberenquote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed schudden en dan meteen aanzetten![]()
wow... ideaal studentenkamer materiaalquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
Dat is best handigquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik hoef geen foto's van de toestanden die een tornado heeft achtergelatenquote:
Da's lekker, heb je dus heel wat in te halen vanacht.quote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Bleehh..... is het al lunchtijd?Nee, nog niet, nog een uur
Wat een nacht heb ik gehad zeg, ik kon al slecht slapen, toen had vriendlief blijkbaar een enorme nachtmerrie want die lag ineens vreselijk te panieken in zn slaap, helemaal van de kaart daarna, en toen kon ik helemaal niet meer slapen! Dus ik mag blij zijn als ik tussen 5 en half 8 nog wat stukjes slaap heb meegepakt....
quote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kom ik weer eens langs valt het niemand op
quote:Op maandag 5 november 2007 03:15 schreef MaJo het volgende:Tijdje niet geweest hier
Druk en weinig op fok geweest. Maar hoe is het hier? Nog roddels
Met mij gaat alles goedWel weer te druk terwijl ik van de dokter te horen heb gekregen dat ik meer moet chillen
En hij vond ook dat ik meer moest eten. Toen ik zei dat ik al hartstikke veel eet zei hij dat ik maar meer tompouzen moet eten
![]()
Verder de laatste paar dagen wezen stappen. Heb er zelfs een date aan over gehouden die gister plaats heeft gevonden
![]()
Ben benieuwd hoe dat verder loopt
Maar goed, ik dacht laat ik weer eens buurtenMaar nu
ik had het gezienquote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kom ik weer eens langs valt het niemand op
whooo, MaJo is er weer.quote:Op maandag 5 november 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom terug.
Zo..de reboundboy is gevonden?
Vertel eens?quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Oh en ik snap nu het verschil tussen de twee regels die ik laatst in de SC noemde. Gevraagd aan de docent die over dat stuk ging en die moest het opzoeken, dus het komt niet in de toets terug. Maar het is wel prettig dat ik het nu weet
zegt degene die naar Londen is geweestquote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
whooo, MaJo is er weer.![]()
Niet meer zo lang wegblijven.![]()
![]()
quote:
* eens!quote:
Top Gear is binnen.quote:
Keele en York.quote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
zegt degene die naar Londen is geweest
Er waren twee manieren genoemd om te bepalen hoeveel cash de distributeur van een film mag houden: cost off the top en fee off the top. Bij de eerste krijgt de distributeur 40% van de kaartverkoop uit bioscopen en mag dat geld eerst gebruiken om de gemaakte kosten (posters, reclame enzovoorts) terug te verdienen. Pas als die kosten helemaal zijn terugverdiend krijgt de producent geld uit kaartverkoop. Van de 40% die de distributeur krijgt gaat dan 60-70% naar de producent, de rest mag de distributeur houden.quote:
oh ja. ah well boeiendquote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Keele en York.![]()
Maar MaJo was gewoon in NL en heeft van te voren niet laten weten waar ze uit zou hangen. Dat laatste is natuurlijk schandalig.![]()
Ik snap nu je vorige usericon.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er waren twee manieren genoemd om te bepalen hoeveel cash de distributeur van een film mag houden: cost off the top en fee off the top. Bij de eerste krijgt de distributeur 40% van de kaartverkoop uit bioscopen en mag dat geld eerst gebruiken om de gemaakte kosten (posters, reclame enzovoorts) terug te verdienen. Pas als die kosten helemaal zijn terugverdiend krijgt de producent geld uit kaartverkoop. Van de 40% die de distributeur krijgt gaat dan 60-70% naar de producent, de rest mag de distributeur houden.
De tweede optie is fee off the top. Dit laat het gedoe met posters zitten: de distributeur mag 20-25% van de 40% houden, de rest gaat naar de producent. Ik begreep niet goed waarom een distributeur voor de tweede optie zou kiezen, want dan kreeg die én een lager percentage én hij mag niet eerst zorgen dat ie al z'n kosten heeft terugverdiend.
Mijn denkfout zat er bij dat ik dacht dat de distributeur mocht kiezen: dat is niet helemaal zo, de distributeur moet daarvoor onderhandelen met de producent. Als er een grote film uit gaat komen waar vrijwel zeker winst op gemaakt gaat worden (zoals een nieuwe Harry Potter of James Bond) komt men vaker uit op fee off the top: de producent krijgt dan meer geld en de distributeur kan er van uit gaan dat hij genoeg geld verdient om de kosten er uit te halen. Is dat onwaarschijnlijk/niet zeker dan kom je eerder op cost off the top uit: de distributeur loopt dan minder risico en zal dus eerder een film uitbrengen. Als het dan toch een succes is krijgt de producent ook nog cash.
quote:Op maandag 5 november 2007 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap nu je vorige usericon.Dat vrouwtje kijkt een beetje hopeloos.
![]()
Die kleintjes zijn lief.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom terug.
Zo..de reboundboy is gevonden?
ehm... uit m'n hoofd:quote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, waar zit de kleine kromme elleboog?
Etciequote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het gezienmaar ik had het druk
MAJO
MAJO
MAJO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |