badeendjes zijn lievquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:Top Gear
'I've lost a skull'
'Monkey's!'
quote:
quote:
!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Jojoortje neemt het ook al geheel belangeloos op voor een gebande. Deelt hij lollies uit ofzo?.
Mail over 48 uur maar een keer.
en dan heb ik issuesquote:
ik krijg sinds vandaag bij adezreclames visioenen van tubgirlquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer es die Spa-reclame met die nare zakenman op tv: die ken ik ondertussen ook wel. Frustratie is nog niet zo groot als bij de Adez reclames (wat komen DIE vaak langs!) maar wil ze toch graag van tv af
quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een afleveringik heb me kapot gelachen
![]()
![]()
![]()
quote:
Daar zocht ik eigenlijk op en toen kreeg ik die Duck Vader in beeld.quote:Op zondag 4 november 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan heb ik issuesdie van mij zijn tenminste nog gewoon eendjes
alhoewel ik wel een evil duckie wil hebben
quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6iZTEd08L3A
met hem ben ik uit geweest eergister.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
10
1 brandweerman
1 bouwvakker
1 chique dame
1 met snorkel en zwembril
1 met blauwe pet
5 kleintjes waarvan er 4 licht zouden moeten geven () en daarvan hebben er weer 2 bloemetjes
Tof. Die rechtsonder heb ik ook, met lichtjesquote:
Goeiemorgen! Uitgeslapen?quote:
Ik heb nu een paar dagdiensten, ben dus lekker om 1500 uur klaar.quote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:
draai je nog steeds nachtdiensten?
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.quote:Op maandag 5 november 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
jij liever dan ik
ik zie ineens dat ik Jan even moet aansporen om een evaluatie over me in te vullen![]()
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Hmm, weet Jan dat je vaak op FOK! zit!?![]()
Ja, je moet me niet zien als ik nachtdienst heb gehad en de dag er op een dagdienst. Als een wrak....quote:Op maandag 5 november 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ok, dan wordt het wel wat makkelijker natuurlijk
ja ik geloof het welhij weet ook dat ik wel 's zit te hyven ofzo
maar heb er nog nooit commentaar op gehad (en besides, zolang ik m'n werk maar goed doe... )
quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
dat nodigt uit tot het vragen om foto's
quote:
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.quote:Op maandag 5 november 2007 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je de hele dag zo'n ding op hebben
/dommeblondjesvragen
erg stoer hoor
Hoiquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Alleen bij bepaalde schietoefeningen en bij daadwerkelijke inzet in een "besmet" gebied.
Geen pretje zo'n ding. Na een tijdje dragen kun je het zweet er uit gieten.![]()
Oefeningen met het pistool en geweer. De oogglazen in het masker halen je zicht op de richtmiddelen overhoop. Je moet dus opeens anders richten, dus veel oefenen...quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
[..]
dat kan ik me voorstellen![]()
bij wat voor soort schietoefeningen dan?
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdiensten vallen best mee. Zo lang ik maar voldoende tijd na afloop krijg om om te schakelen naar bv een dagdienst.
Tijdens normale diensten klopt dat wel. Ik heb bv regelmatig na 7 nachtdiensten 7 dagen vrij.quote:Op maandag 5 november 2007 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een CAO een stuk gelezen over nachtdiensten, zag er best fancy uit. Tijdens een nachtdienst mocht je tv kijken en zo, en als je een paar dagen achter elkaar nachtdienst had gehad moest je verplicht vrij hebben (ik dacht minimaal 32 uur of zoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |