Daar hou ik je aan!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Ik kom in een nijlpaardkostuum met die dropjes in mijn bek
Dat is mijn standraad zin, vandaar mijn oude pagina (www.ikhebnogveelminderzin.nl)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb geen zin meer. <- slechte tvp.
tot morgen en succes!quote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef Seventees het volgende:
Mogen gifjes op FOK!?
Een hippo/pickwick mangothee gifje lijkt me wel leuk
*echt weg*
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
Ik kon het topic al niet vinden. Beetje het topic verstoppen voor mij he![]()
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhaha
Heel leuk hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertje![]()
[..]
thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Heb ik ook iets te doen ookal zit ik thuis
Nee Diertje, bakje thee?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
^ze is net weg maar ze leest het thuis welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij zit thuis ik niet daaromzit op men stage
![]()
ik had vorige week een dagje vrij dat was wel lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Goed puntquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voordat zij thuis is is dit topic al weer vol![]()
quote:
Doe mij maar een John Danielsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertje een Breeze thee!
het gat evensgoed aardig snelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh wel
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Je moeder, dat is pas John Danielsquote:
Hebben jullie ook al geen zin meer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, dat is pas John Daniels![]()
ik wil wel naar huis al sje dat bedoeltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
ik meer maar met dit sooort gevalletjes:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..
Ik heb zeker wel (dus samen met een collega) 6 telefoontjes gehad vandaag hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?
misschien wachte ze net zo lang , totdat jij je kabel erin steektquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik meer maar met
zij: ik kan nie top internet
ik: zit je kabel erin
zij: nee
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet ze zelf maar lui krengquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien wachte ze net zo lang , totdat jij je kabel erin steekt
Niet precies, maar ik hoorde dat hij rond februari 2008 in de USA uit zou komen... NL zal dan wel april oid worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0k3z weet jij wanneer het album van metallica komt toevallig ?
Zoveel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..
Ik heb zeker wel (dus samen met een collega) 6 telefoontjes gehad vandaag hoor!
Dan reageert Johnny Walker altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar als je hem lang genoeg kent mag je hem John noemen
Whehe, dat was zo'n matige grap uit "Scent of a woman", op een gegeven moment vraagt Al Pacino om een John Daniels. Die kerel staat hem aan te kijken van "ehm, bedoel je soms Jack Danielsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan reageert Johnny Walker altijdVerwarring alom.
heb ik niet heb alleen maar stagequote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel!
Ik heb al uhm... 0 telefoontjes gehad!
Maarja, ik ben dan ook pas een uurtje bezig..
Nog meer mensen hier met avonddienst vandaag?
Alle IT'ers zijn ook hetzelfde he...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is goed maar voor dit soort dingen ga ik niet lopen dat kunnen ze zelf![]()
Haha ok, wel ooit gezien die film maar is niet blijven hangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat was zo'n matige grap uit "Scent of a woman", op een gegeven moment vraagt Al Pacino om een John Daniels. Die kerel staat hem aan te kijken van "ehm, bedoel je soms Jack Daniels"
"Ach jongen, als je hem lang genoeg kent mag je ook John zeggen"
Nee man, ben vandaag om 07:45 begonnen .. en ga overwerken vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel!
Ik heb al uhm... 0 telefoontjes gehad!
Maarja, ik ben dan ook pas een uurtje bezig..
Nog meer mensen hier met avonddienst vandaag?
als ik elke keer moet lopen dan loop ik zo vaak dat ik dood lig aan het einde van de weekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alle IT'ers zijn ook hetzelfde he...
knipperde ze niet genoeg met haar ogen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is goed maar voor dit soort dingen ga ik niet lopen dat kunnen ze zelf![]()
doo rde telefoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
knipperde ze niet genoeg met haar ogen ?
[..]
Ik moet zo ook maar weer ff denk ik, ik ben pas 2 keer geweest sinds 13:45quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, ben vandaag om 07:45 begonnen .. en ga overwerken vandaag
zodat ik morgen nog eerder weekend heb ...
o,
ik moet weer roken hoor ik net (ben net terug)
Leren? Daar doe ik niet meer aan, filmpjes kijken is leuker!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar weer ff denk ik, ik ben pas 2 keer geweest sinds 13:45
Weer de hele week avonddienst, 14:00 - 22:30, 's avonds lekker rustig, dus ik ga wel leren voor m'n 70-291, ben ik daarna tenminste MCSA
ik mag geen filmpjes kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leren? Daar doe ik niet meer aan, filmpjes kijken is leuker!
Kwam net deze tegen hahaha
http://www.ilfuocoproduct(...)h%20(Commercial).mpg
jawel maar "mag" ze niet kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook niet via:
http://www.ilfuocoproductions.com/vids/
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, er mag wel meer niet
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggen![]()
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.
Maar goed, dit is ook werkgerelateerd, Fok! helpt de tijd wat sneller te laten lopen. Net hoe je het ziet natuurlijk
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...
p.s
Deze blijft ook 1000:
http://www.hahahumor.com/funny-movies/funny-compilation.wmv
quote:Forbidden
You do not have permission to access this document.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at hahahumor.com
Beetje jammer maar weer ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijk![]()
Maar idd, die link is écht 1000!
[..]
Het is dat ik hier echt niets te doen heb, en niemand hier op mijn scherm kan kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:03 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ook zulke meldingen maar dan van smartfilter![]()
en men begeleider zit naast me dus dan kan ik het niet kijken
Moest je bellen met IT?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
spreek je morgen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
Wel thuis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
tot morge dan ben ik er weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
Ik ben vandaag vrij en moest even van mezelf bellen met de klantenservice van Van Dijk educatie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Ik moet de was nog vouwen
Wie biedt zich aan?
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..![]()
sinds kort? man dat was een naziquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
Zoals je boven kan lezen komt er ff iemand langs,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevondenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
moggequote:Op donderdag 1 november 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevonden
mogge trouwns
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder opquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
sjonge sjonge zeg, ddat je niet gelijk een commodore64 aansluitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
Dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
idd, vertel, leuk vrouwtje?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ZE ??? ooohhhhhhhhh
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auwwquote:Op donderdag 1 november 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uitNouja, die nieuwe layout met al die dames is ook niks voor hier, en thuis pakt m'n firefox 'm niet, dus ik zit soiweso altijd op fokforum_light
ja in firefox is die lay-out zwaar verneukt, knoppen van MyAT enzo door de eerste posts heen, ziet er allemaal niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auww
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjesquote:
Ja ze is eigenlijk wel heel liefquote:Op donderdag 1 november 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjes![]()
Nee k ken die layout ook welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ziet er toch niet verkeerd uit zo ???
[ [url=]http://www.hostdump.com/uploads/f67a609bde.jpg]link[/url] | afbeelding ]
als je goed kijkt is dit geen explorer maar juist firefoxquote:Op donderdag 1 november 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee k ken die layout ook welMaar ik ga thuis niet in explorer zitten fokken
Dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 1 november 2007 08:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk wel heel liefWel getrouwd uiteraard
uh, kijk eens goedquote:Op donderdag 1 november 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee k ken die layout ook welMaar ik ga thuis niet in explorer zitten fokken
Ja dat zie ik, maar bij mij thuis issie verneuktquote:Op donderdag 1 november 2007 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je goed kijkt is dit geen explorer maar juist firefox
ik kan in firefox realtime de render engine veranderen in firefox of explorerquote:Op donderdag 1 november 2007 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, kijk eens goed![]()
Gebruik zowel hier, als thuis Opera![]()
dat komt vast door de ad blockersquote:Op donderdag 1 november 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar bij mij thuis issie verneukt![]()
Dat kan jij ook hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
jij hebt geluk, met je funny filmpjes![]()
Dat zou goed kunnen iddquote:Op donderdag 1 november 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt vast door de ad blockers![]()
Dat probleem wat jij noemt heb ik ook gehad in opera ...quote:Op donderdag 1 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen iddHij mikt die banners er ook altijd uit, ik ga maar eens het één en ander instellen dan
Flikker dan lekker op als je er niets aan vind ofzoquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
Dit is helemaal geen geen reet de doen op je werk topic meer, maar gewoon een incrowd kutkliek slowchat.
we hebben niks te doen daarom doen we dit is toch logischquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
Dit is helemaal geen geen reet de doen op je werk topic meer, maar gewoon een incrowd kutkliek slowchat.
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan jij ook hoor
Zoek alleen als eens naar "Funny", en je bent weer een dag bezig
Waar verwacht je dat we 't over hebben dan, werk?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
moet je niet naar sgool breezahchickquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
hij hoopte dat iemand hem aan een baan gin ghelpenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar verwacht je dat we 't over hebben dan, werk?
Nee, ik zit op mn werk, en heb niks te doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet naar sgool breezahchick
Dat is wel minder ja,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content"
For assistance, contact your network support team.
en dat dacht jij ":P
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg foutquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dangel het volgende:
IEts meer open staan voor newbies zou prettig zijn
idd amen!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg fout![]()
b.v een goede morgen ofzo had een stuk beter gestaan...
ja , heb toch altijd gmail , dus dat werkt prima hahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja,
ik kan zelf normaal dus geen filmpjes ed bekijken, maar via die opendir werkt alles wel.
Kan je daar wel relaxt mailen, of ook dat niet?
Mocht je alsnog leuke (korte) funny filmpjes willen,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , heb toch altijd gmail , dus dat werkt prima haha
Hee iedereen is hier welkom hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dangel het volgende:
IEts meer open staan voor newbies zou prettig zijn
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb trouwens net een stoel besteld bij ikea. reuze handig
[ afbeelding ]
hahahah echt een oud plaatje, maar blijft leuk hahahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb trouwens net een stoel besteld bij ikea. reuze handig
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel trek in, kan je die als bijlage even mailen?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik zit nou al 4 dagen die klote pepernoten te eten. nog iets van 2kg over
Been there done that, meerdere kerenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg fout![]()
b.v een goede morgen ofzo had een stuk beter gestaan...
Strooi het uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik zit nou al 4 dagen die klote pepernoten te eten. nog iets van 2kg over [afbeelding]
geloof me, ik kom hier binnen. en dat komt die geur mij al tegemoet.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb ik wel trek in, kan je die als bijlage even mailen?![]()
volgende keer gewoon goeiemorgen jaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Been there done that, meerdere kerenGeen reactie ooit gehad.
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
dan moet je gewoon even spammen dan merken ze het welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik wil bakkie warme chocoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is mij in iedergeval niet opgevallen, welkom zullen we maar zeggen ..
* Dr.Droxz schenkt een bakkie in voor Dangel
Omdat ik toch bijna weekend heb:quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat ik toch bijna weekend heb:
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakkie choco in voor Friday12
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nuquote:Op donderdag 1 november 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgende keer gewoon goeiemorgen jadan zal je zien dat de wonderen de wereld niet uit zijn
we zullen je niet vergetenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
mischien is espresso beterquote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil BIER!! en shanghai noten
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
ja vroeg begin is het halve werk. of ging ie nou anders ??quote:Op donderdag 1 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
* Dr.Droxz gooit de bar open!
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?quote:
bier dan maar ? de bar is toch al geopendquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik drink geen koffieEn morgen naar de RAI dus voor mrogen hoef je het ook niet te zetten
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
welke heb jij het liefstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
Cola en chocomel, daar teer ik op op mnwerkquote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bier dan maar ? de bar is toch al geopend
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden hequote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Geen reet te doen op je werk? Dan kan je ze best even gaan lezenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
lees gewoon dit hele topic dan weet je genoegquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden he
wat is een POLLquote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijn
Wat is een POLL?quote:
Maak me jaloers!!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Vandaag fijn vanuit huis aan het werk!![]()
het was een grapjequote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
Ik zag mogelijkheden in jouw grapjequote:
Me too.quote:maar ik kies voor a heb hooikoorsts namelijk
Verdomme aquote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
zeg steken jullie mekaar aan ofzo ??quote:
het is wel weer over en de winter komt er weer aanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zag mogelijkheden in jouw grapje
[..]
Me too.
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaarquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is wel weer over en de winter komt er weer aan![]()
ik hoop het witte kerstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
Dit jaar nog?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
ga je op vakantie ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Lynx666 het volgende:
We krijgen de warmste winter sinds 1794.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
De werkdag is pas 54 minuten oud en het lijkt nou al alsof ik er 4 uur zit.. Typische laatste dag voor het weekend dag (Ja vrijdag vrije dag)
Gooooood morning all
Nee, slechts weinig hoop op een kerst met een wit dekenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je op vakantie ? [afbeelding]
kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
Het wordt een Mission Impossible om hier te posten, zitten met z'n 3en op een kamer en ik met rug naar de deur waar constant mensen in en uit lopen
Ik voel me in de gaten gehouden hier. Het is niet meer veilig fokken.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef lynda het volgende:
Life is a bitch DylanEn dan nog hele dag mensen die op je scherm kijken..
Oke ik heb een klein beetje medelij met je
Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zo![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.
Genoeg mis met me om niks in scene te hoeven zetten, maar dan kan k meteen door naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggestiesquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan
sorry 70s , ben aan de lobby om het wat drukker hier te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggesties
Ik ga echt zo weinig doen vandaag...
*Handen uit de mouwen steekt*
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me
Hurry back for some petsin'quote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggesties
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me
Waarom zo lang wachten?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me [afbeelding]
nou nou. dat valt denk ik ook wel meequote:Op donderdag 1 november 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Genoeg mis met me om niks in scene te hoeven zetten, maar dan kan k meteen door naar huisSlecht plan
Ik kan er wel ff een leuk aanvalletje uitgooien hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou. dat valt denk ik ook wel mee![]()
als ik jou was zou ik morgen gewoon met een zonnebril naar binnen stappen (zeker omdat het dan nog donker is)
Ik had niets te doen (wat gek ?!)quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
dr droxz kap s met die sexfilmpjes kijken !!: Pof stuur ze maar door eigelijk
hey rock & roll. baby.... .yeah!!! .....quote:Op donderdag 1 november 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan er wel ff een leuk aanvalletje uitgooien hoor
maar eh zonnebril? dan denkt iedereen dat ik a) tegen een paal op ben gelopen, b) een klap heb gehad, c) een kater heb of d) teveel op bob dylan wil lijken
zit kleur bij kleur ?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had niets te doen (wat gek ?!)
dus ben net de patch kast maar even wezen opruimen ... wat blijft dat een kutwerk zeg.
Gelukkig ziet het er bij ons niet zo uit:
[ afbeelding ]
Deze systeembeheerders hadden zeker echt niets te doen![]()
Ik heb ook hooikoortsquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg steken jullie mekaar aan ofzo ??
* WhiteLightning heeft gelukkig nog nooit hooikoorts gehad.
ff afkloppen dus
niet te zien hier hahahaquote:
dat is dus tijd om met nootjes rond te gaanquote:Op donderdag 1 november 2007 10:33 schreef lynda het volgende:
Oke vandaag word niets.. helemaal nietssssss
Zitten hier ook nog met meerdere bedrijven bij elkaar in 1 gebouw en 1 vd bazen heeft blijkbaar zijn zaakjes niet zo goed op orde... gezellige boel hier vandaag not
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier danquote:
Pakje kaarten voor noodgevallen meenemen voortaanquote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan
patiencequote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan
Dat is wel minder ja! Maarja, je bent er weer!quote:
aai dat probleem ken ik. en de spierpijn erna natuurlijk. (dacht ik bereid je ff voorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
nog maar 1 dag en dan is het weekend...
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.
jammer moet je zeggen dat je om 10 uur komt ofzo en niet eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.
Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
morgen is die ene dag tochquote:Op donderdag 1 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!
Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekendquote:
nog 1 dag zei iemand en morge is die ene dag dus nog 1 daggie dan heb ik weekendquote:Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekend![]()
Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk
Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
valt me wel op dat mensen die geen koffie drinken vaak hooikoorts hebben.
die volg ik niet helemaal:|quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,
misschien is je laptop het er niet mee eens?![]()
nee WLis de uitzondering daar waren we al over uit of nietquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()
shit daar gaat mn vergelijkingquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()
caffeinevrij misschien ?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik stuiter al van een glas cola.. Zullen we koffie dan maar niet doenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdreven
geen bacardi cola dus ?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik stuiter al van een glas cola.. Zullen we koffie dan maar niet doen
Vind het ook nog stinken en vind het niet te zuipen (1x slok was genoeg) dus ik ben anti koffie![]()
ik hoorde je snotterend binnenkomenquote:
Lust geen bacardi colaquote:Op donderdag 1 november 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]geen bacardi cola dus ?
ew, malibu..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lust geen bacardi colarest mix ik wel gewoon met cola malibu (L).. BIER! (ja een vrouw die bier lekker vind! en nog van voetbal ook :$)
Maar doe mij maar geen drinken met cafeine doordeweeks
Ik hoorde d'r al in de voorraadkast stommelen hier, rolde zo naar buiten met bezems en al. 'Sluipt binnen' noemt ze dat danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoorde je snotterend binnenkomendus geen gesluip
je zit gewoon te spionerenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoorde d'r al in de voorraadkast stommelen hier, rolde zo naar buiten met bezems en al. 'Sluipt binnen' noemt ze dat dan
zozo een vrouw, bier en voetbal. das idd een niet vaak voorkomende situatiequote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lust geen bacardi colarest mix ik wel gewoon met cola zoals malibu
en anders simpel BIER! (ja een vrouw die bier lekker vind! en nog van voetbal houdt ook
)
Maar doe mij maar geen drinken met cafeine doordeweeks
Op een of andere vage reden zijn er elke keer zinnen of woorden weg bij reactie plaatsen..![]()
helaas maken die beesten geen honing heh ? anders hadden ze genoeg tot 2012quote:
nuttenloze beestenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas maken die beesten geen honing heh ? anders hadden ze genoeg tot 2012
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik had de voorraadkast ernaast
ah voyeurquote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik heb echt wel caffeine nodig!quote:
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerquote:Op donderdag 1 november 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo een vrouw, bier en voetbal. das idd een niet vaak voorkomende situatienog een speciale club/land ?
en typ je niet te snel, dat je laptop op hol slaat ?
ah nou je hebt wel de leukste club van nl gekozenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerEn met beetje gokken als je me woonplaats ziet kom je al een end. AZ dus. *wacht op commentaar*
En laptop zuigt gewoon.. Hij kan niet eens internet, igrafx en powerpoint aan zonder nog net niet op te stijgen![]()
Behalve dat ik daar 2 jaar "op school heb gezeten" vind ik het een ongezellige stadquote:Op donderdag 1 november 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerEn met beetje gokken als je me woonplaats ziet kom je al een end. AZ dus. *wacht op commentaar*
En laptop zuigt gewoon.. Hij kan niet eens internet, igrafx en powerpoint aan zonder nog net niet op te stijgen![]()
wheeeuhw adoooquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah nou je hebt wel de leukste club van nl gekozen(na sparta dan!
)helaas gaat het nog niet zoals het moet gaan, maja das voetbal
wow 10 jaar .. we hebben hier met de harde kern te maken dus
en als je laptop opstijgd , kan hij dan geen drinken voor je halen ?
quote:
Met of zonder kijkgaatje?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
je bent echt te vaak vrij dat wil ik ookquote:Op donderdag 1 november 2007 12:01 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag,
Jullie gaan snel. Vandaag ook nog weer vrij
. Nu eerst maar eventjes wat eten.
Métquote:
ik heb nog geen pauze over 20 min pasquote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
MétIk denk niet dat wij nog veel geheimen voor elkaar hebben nu
hmmz goed dag allemaal, tot over een uurtje
Nee hoor, niet zo heel vaakquote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je bent echt te vaak vrij dat wil ik ook![]()
ik moet elke week 5 dagen volop stagequote:Op donderdag 1 november 2007 12:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zo heel vaak. Alleen deze week eventjes. Volgende week weer gewoon 3 dagen volop stage.
Yeahquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]ah nou je hebt wel de leukste club van nl gekozenhelaas gaat het nog niet zoals het moet gaan, maja das voetbal
wow 10 jaar .. we hebben hier met de harde kern te maken dus
en als je laptop opstijgd , kan hij dan geen drinken voor je halen ?
"ava" ?quote:Op donderdag 1 november 2007 13:02 schreef Friday12 het volgende:
merk net dat ik nog ava heb weet iemand iets geen inspiratie
quote:Op donderdag 1 november 2007 13:02 schreef Friday12 het volgende:
merk net dat ik nog ava heb weet iemand iets geen inspiratie
heb je met je ogen geknippert , dat je zo weg mag ?quote:Op donderdag 1 november 2007 13:28 schreef lynda het volgende:
[..]
En goed nieuws *tromgeroffel* ik mag zo gaan, alles voor deze week af. Soms heeft het wel zijn voordelen om stagiaire te zijn en het goed kunnen vinden met de 2 bazen
a) Als je een half uurtje kan wachten laat ik je het antwoord wetenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
Is fok bij jou ook zo traag?
a) Als je een half uurtje kan wachten laat ik je het antwoord weten
b) Als je 2 dagen hebt laat ik je het antwoord weten
c) Ik ben zelf ook traag, dus geniet er wel van!
d) Lekker boeiend, ik zit toch nooit op fok
e) Verdomme kutpolls kap daar nou es mee!
E!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 1 november 2007 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
E!
A geen tijd voor ik mag gaaaaaaaaanWEEKEND!!!
Werk ze allemaal nog en tot maandag!
(verborgen optie)quote:Op donderdag 1 november 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
nee hoor ik ben er tot 16.00 (werkoverlegquote:Op donderdag 1 november 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker iedereen naar huis natuurlijk , net het nu weer werkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |