wat is een POLLquote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijn
Wat is een POLL?quote:
Maak me jaloers!!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Vandaag fijn vanuit huis aan het werk!![]()
het was een grapjequote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
Ik zag mogelijkheden in jouw grapjequote:
Me too.quote:maar ik kies voor a heb hooikoorsts namelijk
Verdomme aquote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
zeg steken jullie mekaar aan ofzo ??quote:
het is wel weer over en de winter komt er weer aanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zag mogelijkheden in jouw grapje
[..]
Me too.
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaarquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is wel weer over en de winter komt er weer aan![]()
ik hoop het witte kerstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
Dit jaar nog?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
ga je op vakantie ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Lynx666 het volgende:
We krijgen de warmste winter sinds 1794.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
De werkdag is pas 54 minuten oud en het lijkt nou al alsof ik er 4 uur zit.. Typische laatste dag voor het weekend dag (Ja vrijdag vrije dag)
Gooooood morning all
Nee, slechts weinig hoop op een kerst met een wit dekenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je op vakantie ? [afbeelding]
kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
Het wordt een Mission Impossible om hier te posten, zitten met z'n 3en op een kamer en ik met rug naar de deur waar constant mensen in en uit lopen
Ik voel me in de gaten gehouden hier. Het is niet meer veilig fokken.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef lynda het volgende:
Life is a bitch DylanEn dan nog hele dag mensen die op je scherm kijken..
Oke ik heb een klein beetje medelij met je
Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zo![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.
Genoeg mis met me om niks in scene te hoeven zetten, maar dan kan k meteen door naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggestiesquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan
sorry 70s , ben aan de lobby om het wat drukker hier te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggesties
Ik ga echt zo weinig doen vandaag...
*Handen uit de mouwen steekt*
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |