Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
De werkdag is pas 54 minuten oud en het lijkt nou al alsof ik er 4 uur zit.. Typische laatste dag voor het weekend dag (Ja vrijdag vrije dag)
Gooooood morning all

Nee, slechts weinig hoop op een kerst met een wit dekenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je op vakantie ? [afbeelding]

kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Dylanesque het volgende:
Het wordt een Mission Impossible om hier te posten, zitten met z'n 3en op een kamer en ik met rug naar de deur waar constant mensen in en uit lopen

Ik voel me in de gaten gehouden hier. Het is niet meer veilig fokken.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef lynda het volgende:
Life is a bitch DylanEn dan nog hele dag mensen die op je scherm kijken..
Oke ik heb een klein beetje medelij met je

Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet van plek ruilen ?? je kan je niet concentreren zo![]()

quote:Op donderdag 1 november 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik sta als laagste in onze hierarchie. Als we met z'n 3en zitten krijg ik de kutplek.

Genoeg mis met me om niks in scene te hoeven zetten, maar dan kan k meteen door naar huisquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan

WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggestiesquote:Op donderdag 1 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ai, je kan natuurlijk ook een epeleptische aanval simuleren. omwille van je werkplek. tis maar net hoe ver je wilt gaan

sorry 70s , ben aan de lobby om het wat drukker hier te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggesties
Ik ga echt zo weinig doen vandaag...
*Handen uit de mouwen steekt*
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me

Hurry back for some petsin'quote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
WL!! Je brengt hem nog op het slechte pad met zulke suggesties
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me

Waarom zo lang wachten?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
Als ik binnen een half uur terug ben... Pets me [afbeelding]

nou nou. dat valt denk ik ook wel meequote:Op donderdag 1 november 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Genoeg mis met me om niks in scene te hoeven zetten, maar dan kan k meteen door naar huisSlecht plan

Ik kan er wel ff een leuk aanvalletje uitgooien hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou. dat valt denk ik ook wel mee![]()
als ik jou was zou ik morgen gewoon met een zonnebril naar binnen stappen (zeker omdat het dan nog donker is)

Ik had niets te doen (wat gek ?!)quote:Op donderdag 1 november 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
dr droxz kap s met die sexfilmpjes kijken !!: Pof stuur ze maar door eigelijk

hey rock & roll. baby.... .yeah!!! .....quote:Op donderdag 1 november 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan er wel ff een leuk aanvalletje uitgooien hoor
maar eh zonnebril? dan denkt iedereen dat ik a) tegen een paal op ben gelopen, b) een klap heb gehad, c) een kater heb of d) teveel op bob dylan wil lijken

zit kleur bij kleur ?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had niets te doen (wat gek ?!)
dus ben net de patch kast maar even wezen opruimen ... wat blijft dat een kutwerk zeg.
Gelukkig ziet het er bij ons niet zo uit:
[ afbeelding ]
Deze systeembeheerders hadden zeker echt niets te doen![]()

Ik heb ook hooikoortsquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg steken jullie mekaar aan ofzo ??
* WhiteLightning heeft gelukkig nog nooit hooikoorts gehad.
ff afkloppen dus

niet te zien hier hahahaquote:

dat is dus tijd om met nootjes rond te gaanquote:Op donderdag 1 november 2007 10:33 schreef lynda het volgende:
Oke vandaag word niets.. helemaal nietssssss
Zitten hier ook nog met meerdere bedrijven bij elkaar in 1 gebouw en 1 vd bazen heeft blijkbaar zijn zaakjes niet zo goed op orde... gezellige boel hier vandaag not

ja dat wordt patience op de ouderwetse manier danquote:

Pakje kaarten voor noodgevallen meenemen voortaanquote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan

patiencequote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan

Dat is wel minder ja! Maarja, je bent er weer!quote:

aai dat probleem ken ik. en de spierpijn erna natuurlijk. (dacht ik bereid je ff voorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
nog maar 1 dag en dan is het weekend...
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.

jammer moet je zeggen dat je om 10 uur komt ofzo en niet eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.

Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:

morgen is die ene dag tochquote:Op donderdag 1 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!

Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekendquote:

nog 1 dag zei iemand en morge is die ene dag dus nog 1 daggie dan heb ik weekendquote:Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekend![]()

Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk

Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk

Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
valt me wel op dat mensen die geen koffie drinken vaak hooikoorts hebben.

die volg ik niet helemaal:|quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,
misschien is je laptop het er niet mee eens?![]()

nee WLis de uitzondering daar waren we al over uit of nietquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()

shit daar gaat mn vergelijkingquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()

caffeinevrij misschien ?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]

Ik stuiter al van een glas cola.. Zullen we koffie dan maar niet doenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |