Pakje kaarten voor noodgevallen meenemen voortaanquote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan
patiencequote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wordt patience op de ouderwetse manier dan
Dat is wel minder ja! Maarja, je bent er weer!quote:
aai dat probleem ken ik. en de spierpijn erna natuurlijk. (dacht ik bereid je ff voorquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
nog maar 1 dag en dan is het weekend...
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.
jammer moet je zeggen dat je om 10 uur komt ofzo en niet eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
Moet ik zaterdag een maat oververhuizen en die vind het grappig om om 8u te beginnen.
Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef alkaholic63 het volgende:
morgen is die ene dag tochquote:Op donderdag 1 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg voor het weekend zeg!
Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekendquote:
nog 1 dag zei iemand en morge is die ene dag dus nog 1 daggie dan heb ik weekendquote:Op donderdag 1 november 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld, maar voor mij is het morgen *uh vanmiddag* al weekend![]()
Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,quote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk
Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
Ik ben anti koffie
Me flaptop begint opeens partij te blazen.. Hij vind fok niet zo leuk denk
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
valt me wel op dat mensen die geen koffie drinken vaak hooikoorts hebben.
die volg ik niet helemaal:|quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je komt wel in een topic dat aangeeft dat je niets te doen hebt op je werk,
misschien is je laptop het er niet mee eens?![]()
nee WLis de uitzondering daar waren we al over uit of nietquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()
shit daar gaat mn vergelijkingquote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik drink echt heel veel koffie, en heb hooikoorts, ben ik nu de uitzondering?![]()
caffeinevrij misschien ?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik stuiter al van een glas cola.. Zullen we koffie dan maar niet doenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]Ik drink ook geen koffie, maar anti-koffie is weer een beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |