Been there done that, meerdere kerenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg fout![]()
b.v een goede morgen ofzo had een stuk beter gestaan...
Strooi het uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik zit nou al 4 dagen die klote pepernoten te eten. nog iets van 2kg over [afbeelding]
geloof me, ik kom hier binnen. en dat komt die geur mij al tegemoet.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb ik wel trek in, kan je die als bijlage even mailen?![]()
volgende keer gewoon goeiemorgen jaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Been there done that, meerdere kerenGeen reactie ooit gehad.
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
dan moet je gewoon even spammen dan merken ze het welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik wil bakkie warme chocoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is mij in iedergeval niet opgevallen, welkom zullen we maar zeggen ..
* Dr.Droxz schenkt een bakkie in voor Dangel
Omdat ik toch bijna weekend heb:quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat ik toch bijna weekend heb:
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakkie choco in voor Friday12
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nuquote:Op donderdag 1 november 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgende keer gewoon goeiemorgen jadan zal je zien dat de wonderen de wereld niet uit zijn
we zullen je niet vergetenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
mischien is espresso beterquote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil BIER!! en shanghai noten
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
ja vroeg begin is het halve werk. of ging ie nou anders ??quote:Op donderdag 1 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
* Dr.Droxz gooit de bar open!
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?quote:
bier dan maar ? de bar is toch al geopendquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik drink geen koffieEn morgen naar de RAI dus voor mrogen hoef je het ook niet te zetten
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
welke heb jij het liefstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
Cola en chocomel, daar teer ik op op mnwerkquote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bier dan maar ? de bar is toch al geopend
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden hequote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Geen reet te doen op je werk? Dan kan je ze best even gaan lezenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
lees gewoon dit hele topic dan weet je genoegquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |